quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:10 schreef Pelgrim het volgende:
Vet, morgen http://partyflock.nl/party/111159:Hardstyle_Overdose.html. Ik heb er zin in, hardstyle feestje sinds lange tijd weer.
ik ben er ook jongensquote:
doen wequote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:21 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Dan drinken we vanavond een biertje
quote:
ik gok op een release van Scopequote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:07 schreef Sethje het volgende:
en geloof me jongens er komt een HELE dikke onaangekondigde scantraxx release aan
Waar zie jij Shreek en Karma dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:19 schreef Hordo het volgende:
Eindelijk Shreek, Karma en The Cube. En dan ook nog Nightmare vanavond
Die vocal van Within Temptation zat ook al in War coz am hard.quote:
Indeep had ik al veel eerder gehoord dan War Coz I'm Hard, dus de vraag is wie van wie gejat heeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die vocal van Within Temptation zat ook al in War coz am hard.![]()
zit ik ook over te denkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:18 schreef NrSiX het volgende:
Morgen: http://partyflock.nl/party/117453:ZAK.html =]
Noisecontrolles vs Technoboy Battle CD denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die vocal van Within Temptation zat ook al in War coz am hard.![]()
The Cube is wel vet.
Weet niet waar hij Shreek en Karma vandaan haalt maar goed.
Okey, mini meeting @ Hardstyle Overdosequote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben er ook jongens![]()
[..]
doen we![]()
[..]
Oh.. maar voordaat ze released zijn duurt nog wel even denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Noisecontrolles vs Technoboy Battle CD denk ik
Mijne ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:20 schreef nattermann het volgende:
Waar is mijn TVP heen![]()
Dan maar nog eens, weet toch zeker dat ik vannacht een TVP gedropt heb hierzo![]()
Heb m al weer iets te vaak gehoord, als voorbeeld, op mostwanted werd hij 3 x gedraaid...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ach, Just Like You vind ik best leuk hoor
Kan ik niks over zeggen helaas maar weet zeker dat deze het goed gaat doen.....quote:Welke? Of is dat nog geheim? Hints?
Spreek me aan als je me zietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:38 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Okey, mini meeting @ Hardstyle Overdose
ook aanwezigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:18 schreef NrSiX het volgende:
Morgen: http://partyflock.nl/party/117453:ZAK.html =]
Ah, ik ben dus niet de enige die DV8 kut vindt.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:06 schreef NLS04 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen Distorted een geweldige plaat vindt.Zit nu nog eens die battlecd van NC te luisteren en het nummer is opzich niet verkeerd maar die vocals zijn echt tenekrommend irritant
Doe mij maar een MC Villian, Rems of Diel voor het inspreken van lekkere vocalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |