quote:Jumpsneakers versleten?
Patrick Jumpen Sneakers, Converse Probeer en Profiteer
Victim of my rage is inderdaad echt vetquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef no1uknow het volgende:
Daarnet maar is goed geluisterd naar de Time to Rock/Victim of my Rage vinyl van Headhunters, victim of my rage is toch wel erg vet
Downloading as we speakquote:omdat ik wat meer tijd heb dan normaal weer een nieuw mixje van me. het start met wat melodieuze hardtrance maar gaat al gauw over in de wat hardere / duistere shit :p
Ernestoow Outta Control 006 (27-03-2008)
01. Traveller - The Arrival (Part 2 Mix)
02. Jam X & De Leon pres. Chaos - Das Licht (Re-Work)
03. Andrea Montorsi - Anthem
04. Elegance - Impact
05. Mauro Alpha - Attack
06. Kamui - Electro Slut (A*S*Y*S Remix)
07. Avatar - Red Planet (Reverb Remix)
08. Chris Kolle - No Fear (Ultrasonic Remix)
09. Thalamus - Flash Forward
10. Ultraform - Snap My Fingers
11. Darksucker - Call Me (Tweetwoof Hard 2008 Remix)
12. Teknoid - Edge Of Darkness
http://www.lsdb.nl/set/22(...)_006_27-03-2008.html
Trouwens al nieuws over dat je in Utrecht moet gaan draaien, of is dat alweer voorbijquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:42 schreef warezguy05 het volgende:
omdat ik wat meer tijd heb dan normaal weer een nieuw mixje van me. het start met wat melodieuze hardtrance maar gaat al gauw over in de wat hardere / duistere shit :p
Ernestoow Outta Control 006 (27-03-2008)
tracklistje...
http://www.lsdb.nl/set/22(...)_006_27-03-2008.html
Even voor de goede orde: Is 2 best Enemies een andere a.k.a. van Willem / Headhunterz?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
2 Best Enemies - Phases
weer zo'n heerlijk spacey nummer
dat was 15 februari alweerquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:43 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Trouwens al nieuws over dat je in Utrecht moet gaan draaien, of is dat alweer voorbij?
UHmmm woepsquote:
dik dik dik dikquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
2 Best Enemies - Phases
weer zo'n heerlijk spacey nummer
A Posteriori, Creationquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Noisecontrollers - Faces of Creation
Wat een briljante track zeg![]()
![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef Doekje het volgende:
Zaterdag naar Hardbass
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:47 schreef Digiwave het volgende:
Noisecontrollers - ShreekWat een plaat is dit zeg!
Amenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:47 schreef Digiwave het volgende:
Noisecontrollers - ShreekWat een plaat is dit zeg!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Kan iemand mij een duidelijk voorbeeld geven van een reversed bass?
Ome Scope gaf het al aan in het interview en zelf heb ik ook zo'n idee dat die reversed bass nu terug gaat komen. Eventueel wat harder en in combinatie met de huidige melodieën en "hardsounds"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Volgens mij hoorde ik Project 1 daarover en laatst las ik het ook in de beschrijving van het 'Tribute to Acid"-setje.
Kippevel...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://nl.youtube.com/qdancedotnl
hoor die gasten in sydney los gaan en reageren als er een vette plaat opgezet wordt
dan zeg ik:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Zijn we ook... Alleen zijn we te verwend/ondankbaar of hoe je het wilt noemen en willen we alleen maar groter en meer.... Onze (hardstyle)dj's worden in landen als Polen en Australie volgens mij ook echt gezien als een soort van goden....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Aaahh, die reversed bass![]()
[..]
Kippevel...
Op de Q-dance site kregen ze ook veel complimentjes vanuit Down Under...
we zijn eigenlijk best blessed met zo'n feestland als NL![]()
Dat doen wij beter. En die lasershow ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://nl.youtube.com/qdancedotnl
hoor die gasten in sydney los gaan en reageren als er een vette plaat opgezet wordt
Tja je kan veel zeggen maar de meeste en de beste hardstyle komt toch echt uit Nederlandquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Aaahh, die reversed bass![]()
[..]
Kippevel...
Op de Q-dance site kregen ze ook veel complimentjes vanuit Down Under...
we zijn eigenlijk best blessed met zo'n feestland als NL![]()
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat doen wij beter. En die lasershow ook.Had wel wat meer handjes omhoog etc.. verwacht, aangezien ze daar eigenlijk nooit zulke events hebben.
Maar daar heb jij weer helemaal gelijk in. We hebben het hier zo goed voor elkaar als je het vergelijkt met andere landen. En als ik dan mensen dan soms hoor of zie zeiken over de smaak van een broodje kroket ofwat denk ik bij mezelf..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zijn we ook... Alleen zijn we te verwend/ondankbaar of hoe je het wilt noemen en willen we alleen maar groter en meer.... Onze (hardstyle)dj's worden in landen als Polen en Australie volgens mij ook echt gezien als een soort van goden....
Vergeet Italie nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Tja je kan veel zeggen maar de meeste en de beste hardstyle komt toch echt uit Nederland
En dat is met wel meer genre's zo, kijk maar naar hardcore
ik heb de exinore-25 die dingen zijn echt bruut....quote:
Italie kan ook wat van de hardcore, en ze hebben daar zuke flexe producers (Kwa hardstyle en Hardcorequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vergeet Italie niet
Wat hardcore betreft is NL natuurlijk onbetwist de nr. 1.
Weet iemand trouwens waar ze kauwgom verkopen met een hoge dosering caffeine erin? Het word verkocht, maar ben het nog nergens tegen gekomen.
Heb je Bartman nog levend gezien Seth?quote:Op zondag 30 maart 2008 10:54 schreef Sethje het volgende:
ik vond het echt vet...vooral de set van J&W en veel nieuwe nummers gehoord!
Spelfouten niet van mijquote:Op Area Two beginnen we met Bas & Ram en vervolgens Ruthless, Gizmo, Beholder & Balistic, Isaac, Super Marco May (ita), Charley Lownoise, Duro en als laatste Tha Playa.
De master of ceremoni is MC DV8!
Waarschijnlijk is dan ook 1 of ander feestje op Almere Strand rond die datumquote:Op zondag 30 maart 2008 14:44 schreef PartyAnimal87 het volgende:
21 juni een mooi feestje hier om de hoek van 11.00 tot 23.00!
[..]
Spelfouten niet van mij
Dat is toch al 2 jaar ofzo?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:54 schreef Ladyxima het volgende:
Ohja, wat ik gister trouwens las, sensation black heet geen sensation meer, alleen nog black![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |