die is er al, alleen is de kwaliteit niet echt denderend...quote:
Eerst line-up zienquote:Op woensdag 2 april 2008 13:37 schreef Houniet het volgende:
[12-07] Sensation Black 2008 [ afbeelding ]
Gruwlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 18:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klinkt weer lekker hard.
Deze dan:
nieuwe van Frontliner
Nou geremixte "pop"tracks zoals I Survived, Bringing Da Funk, Nothing Else Matters zijn een voorbeeldje van hoe het wel moet, en daar heb ik dan ook geen enkel probleem mee. Bovengenoemd is is idd een rukplaat ten top...quote:Op woensdag 2 april 2008 13:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Idd 'n leuke discussie.
Zelf durf ik niet te zeggen wat beter/leuker is, tgaat toch veelal over het gevoel wat een track me geeft.![]()
Wel heb ik er persoonlijk een hekel aan wanneer er wederom een (pop)nummer wordt verwerkt in een HS-track. Er zitten wel dikke remixjes tussen, maar veelal lijkt het een beslissing out of lack of inspiration - alsof ze random een plaat uit de hitlijsten trekken en dat gaan bewerken![]()
Zoals de Mentale beschrijft in dat interview met Ramon (Laagneus) met 'Total Eclipse of the Heart'.
Dat zijn idd wel lekkere plaatjes, maar ergens in mij zit n gevoel wat mij harder laat losgaan op 'n totaal orginele hardstyle track (voor een area2) dan zo'n geremixte 'pop'track (voor een mainstage).quote:Op woensdag 2 april 2008 14:53 schreef LeonH het volgende:
Nou geremixte "pop"tracks zoals I Survived, Bringing Da Funk, Nothing Else Matters zijn een voorbeeldje van hoe het wel moet, en daar heb ik dan ook geen enkel probleem mee.
Nu pak je wel de meer bekendere idd, maar als we zo gaan beginnen is elk deuntje toch wel ergens vandaan. Het valt mij trouwens op dat de nummers die ik het lekkerst vind, de melodie daarvan altijd wel ergens vandaan is gehaald, een nummer waarvan je meestal het orgineel ook wel kent. (Overigens vind ik NEM wel een lekker nummer, maar jammer van die heeeele hype eromheen!)quote:Op woensdag 2 april 2008 14:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nou geremixte "pop"tracks zoals I Survived, Bringing Da Funk, Nothing Else Matters zijn een voorbeeldje van hoe het wel moet, en daar heb ik dan ook geen enkel probleem mee. Bovengenoemd is is idd een rukplaat ten top...
Bedoel je niet The KGB's - Infinity (technoboy's ruff mix) met de vocals van scarbrough fair van Simon en garfunkel?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:30 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
The Prophet - *titel ontschiet me even* (Nummer van Simon and Garfunkel)
Uhmm ja. Ik denk elke keer dat hij van the prophet is, omdat hij hem draaide toen ik hem voor het eerst hoorde.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:36 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Bedoel je niet The KGB's - Infinity (technoboy's ruff mix) met de vocals van scarbrough fair van Simon en garfunkel?
quote:
SMD - Just Like Youquote:Op woensdag 2 april 2008 16:12 schreef JortK het volgende:
En wat te denken van Unknown - Take on my bootleg
Ja dat vond ik ook. Het is ook gewoon een gejatte melodie van een oude folksong ( zoals bij zoveel hardstyle nummers). Check dit maar eens, vandaar ook de naam van de trackquote:Op woensdag 2 april 2008 14:53 schreef LeonH het volgende:
Even iets anders: Als je goed luistert naar Last of the Mohicanz dan vind ik die melodie wel erg verdomd veel lijken op Brohymn. Vooral met die belletjes eronder maakt het nog duidelijker
Valt mee toch? Trouwens kort nummertje Last of the mohicanz (4:06)quote:Op woensdag 2 april 2008 13:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
die is er al, alleen is de kwaliteit niet echt denderend...
ten eerste: Leuke verhaal, lekker kort!quote:lang lang lang verhaal...
Het is een mashup van end of my existence en scantraxx rootz..vandaar ook Reloaded...quote:Op woensdag 2 april 2008 19:27 schreef luckass het volgende:
Ik snap reloaded part 2 niet, End of my existence was toch al uit.
Verder: last of the mohicans
Niet echt want J&W hebben daar niets meer mee te maken; releases op hardcopy en boekingen via djbooking en Scope gaat releasen op Scantraxx ( Rock Hypnotic/Twilight kom op scantraxx tenminste) hij is nog verwikkeld in een zaak omdat hij volgens zn oude contract met straight on daar nog iets moet uitbringen, 1 vinyl en 1 remix ofzoiets dacht ik. Scope zn boekingen zijn al ondergebracht bij Drop the beats ( scantraxx)quote:Op woensdag 2 april 2008 19:28 schreef 16meter het volgende:
Ome Scope en Josh & Wesz met grote stappen vooruit.
StraightOn heeft echt 2 troeven in huis![]()
en de nieuwe Alpha Twinsquote:Op woensdag 2 april 2008 18:58 schreef Sethje het volgende:
Overigens nog een dikke buiging voor J&W dat ze Technoboy's Atomic ( King Konga remix) op de hb cd hebben gezet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |