Had jij overwicht dan?quote:
Hoezo? Zo goed gaat het hier anders niet, nog geen letter op papier.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:41 schreef oranjekoek het volgende:
haha het gaat weer goed hier!
Hey PeZu! Hoe staat het met de liefde? we horen er ineens niks meer overquote:
jij maakt je ook druk om hele andere dingenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo? Zo goed gaat het hier anders niet, nog geen letter op papier.
Zoals?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
jij maakt je ook druk om hele andere dingen
Ik dacht dat ik op iemand zijn voeten stondquote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Geen idee?
haha rarequote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:23 schreef Gewas het volgende:
Ik ga toch maar geen bier halen. En ik ga vroeg naar bed vanavond.
eh.. sportdag, toneel etcquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Hai.
Wat voor activiteiten doet men op middelbare scholen (sportdag, toneel etc.)?
Sjungejunge, aan gij hedde ik oak niets hè.quote:
Ja.. het is voorbijquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sjungejunge, aan gij hedde ik oak niets hè.
PeZu is ook verdwenen.
ow das rot, dat had ik gisteren! Wordt je ook ziek? Is je vriendinnetje al beter?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
Koek! Ik wilde net afsluiten vanwege pijn in mijn kop, maar nu wacht ik nog ff.
Ik hoop het niet, en die is al weer beter ja. Draaien we dit weekend de rollen gewoon om.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow das rot, dat had ik gisteren! Wordt je ook ziek? Is je vriendinnetje al beter?
Wat 20 jaar volhouden?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
Ik duik ook lekker mijn bed in! Slaap lekker Ludo! Eens kijken of we dit 20 jaar volhouden![]()
![]()
![]()
Over 20 jaar hebben we toch een afspraakje? of was het later? hmm.. Slaap lekkerquote:
Tezz!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Tezz het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker aan het bier! Of wijn! Of iets anders met alchohol, maakt me niet uit. Ik ga niet voor niets vijf kilometer fietsen terwijl hier een auto voor de deur staat
Pollewoppie!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef Pollewoppie het volgende:
heb al maanden geen alcohol op... doe al heeeeel lang met de biertjes in de koelkast
Raar he!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
Het sneeuwt hier al zo'n 4 uur aan een stuk flink door, de wegen zijn er wit van.
Ja we gingen om een uurtje of 8 ff met de hond lopen toen het ineens wit was. Tot op dat moment nog geen bui gezien. Morgen is het wel weg denk ik, het is boven het vriespunt volgens mij.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Raar he!
Hier in Brabant was het prima weer vandaag, zonnetje was zelfs warm. Het begon pas echt koud te worden toen de zon verdween zo rond 18.30 uur. Nu vriest het. En hopelijk worden we morgen wakker met een dikke laag sneeuw, lijkt me super!
Stuur het maar naar hier, dan word ik morgen wakker met een mooi wit dek buiten. En dat is fijn, want dan hoef ik geen smoesjes te bedenken om binnen voor de openhaard met een fles wijn en een pan kaasfondue te zitten, dan mag het gewoon legaal.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja we gingen om een uurtje of 8 ff met de hond lopen toen het ineens wit was. Tot op dat moment nog geen bui gezien. Morgen is het wel weg denk ik, het is boven het vriespunt volgens mij.
Kaasfondue rulez!!!!!!! Alles, maar dan ook ALLES is lekker met gesmolten kaas! Viva Kaas!!!!!!!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Kaasfondue
Er zijn weinig dingen die ik echt vies vind, kaasfondue is er een van. Volgens mij gaven ze enkel sneeuw af in de Zuidelijke provincies, al zegt dat wat ze afgeven natuurlijk ook vrij weinig.
Hier sneeuwt het nog stug door, ik ga ff mijn slee zoeken en weer de belhamel van weleer uithangen.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kaasfondue rulez!!!!!!! Alles, maar dan ook ALLES is lekker met gesmolten kaas! Viva Kaas!!!!!!!
Hier nog steeds geen sneeuw, grump. Ik ga er gewoon een nachtje over slapen denk ik.....
Errug mager hoeksje dus nog.................slotje erop gooien???quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:54 schreef oranjekoek het volgende:
jaaaaa hier sneeuwt het ooookalles is wit!
Lobasca en de rest zijn verdwenen.
Lobasca heeft een ban.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:54 schreef oranjekoek het volgende:
jaaaaa hier sneeuwt het ooookalles is wit!
Lobasca en de rest zijn verdwenen.
Het overwegen waard..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Errug mager hoeksje dus nog.................slotje erop gooien???
De bloemen liggen er nog volgens mij, alleen de steen is iets verschovenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Errug mager hoeksje dus nog.................slotje erop gooien???
Weet niemand volgens mij? Na de vraag hoe het in de liefde ging omdat JJ nergens meer te zien was ontbreekt ook van PeZu ieder spoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:18 schreef Tezz het volgende:
Hmm ik ben zowat drie maanden niet in het hoeksje geweest dus ik heb geen recht van spreken. Waar is Pezu eigenlijk??
Ja!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:11 schreef Snakey het volgende:
Is het hier aan het doodbloeden?
hahaa ja hij heeft het goed voorelkaar!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe komen je erbij! Het is hier drukker dan bij Karl Noten zijn kinderopvang.
Oh.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lobasca heeft een ban.
[..]
Het overwegen waard..
Is het zo erg?? Tja, FOK! moet wel leuk blijven natuurlijk.......maar aan de andere kant: internet is internet: mensen doen zich anders voor dan dat ze zijn en durven meer te zeggen. Daar moet je wel tegen kunnen natuurlijk!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:53 schreef Gewas het volgende:
Hey en ik wou even zeggen. Dat ik een tijdje weg ben. Ik ben de reacties op mijn topics meer dan zat.
Zeg, een fucking goedemorgen!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:53 schreef Gewas het volgende:
Hey en ik wou even zeggen. Dat ik een tijdje weg ben. Ik ben de reacties op mijn topics meer dan zat.
Hey.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg, een fucking goedemorgen!!!![]()
Ik had een ban ja, van een week!![]()
Zuigen en stoken, oftewel mijn huiskamer schoon en warm houden.
Uhhhhh...je blijft maar mooi, niks laten wegjagen.
En mijn dropshotje smaakte ook weer heerlijk gisteravond
Zuigen en stoken...quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:59 schreef Tezz het volgende:
Je mag natuurlijk niet vertelllen waarom je een ban had Lobasca
Oh dat doe ik ook zowat dagelijks!quote:
Waar..waar..waar..?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook zowat dagelijks!
(en nu krijg ik een ban of zo??)
Dit is een cliffhanger, gemenerik!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:20 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een nieuwe legerjas.Zal er morgen foto's van maken.
Foute jassen zijn gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:24 schreef Gewas het volgende:
Is trouwens wel een beetje een foute jas. Maar ik vind hem zo vet. Maar er zitten vlaggetjes op maar die ga ik eraf halen.
Wat betekend cliffhanger?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is een cliffhanger, gemenerik!!
Nou ja, 'fout'. Dat valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Foute jassen zijn gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!
Cliffhanger, is een einde met een vraagteken, wat je aan het eind van een soap ziet, zodat je de volgende keer weer gaat kijken hoe het afloopt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat betekend cliffhanger?
[..]
Nou ja, 'fout'. Dat valt ook wel weer mee.Maar er zaten vlaggetjes op, maar die heb ik er net afgehaald.
Oh en ik heb een regenjas gehaald. Wilde ook nog een regenbroek halen maar die waren er niet in mijn maat.
Sorry voor de late reactie, maar ik zat niet meer achter de computer gister. Was vroeg naar bed gegaan. Voetbal gekeken en daarna de film Das Boot. Steengoede film. Wacht, dan maak ik nu even foto's van de jas.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cliffhanger, is een einde met een vraagteken, wat je aan het eind van een soap ziet, zodat je de volgende keer weer gaat kijken hoe het afloopt.
Jammer dat je geen foto hebt van de jas, voor en na de vlaggetjes..
En waarom moeten we wachten tot morgen? Ikwillutnu!!!!
Hehe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:55 schreef Tezz het volgende:
OMG Gewas, die is inderdaad heeeeeeeeeeeeel fout!
Als je het consequent toepast is het best een leuke stijl.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:00 schreef Gewas het volgende:
Ik heb wel meer van die foute kleding.Koop ik allemaal in de dumpzaak.
Wat betekend A-lijn en centuur? Vrouwenmodel ofzo? Weet niet of ze die jas ook in een vrouwenmodel hebben. Ze hebben daar sowieso weinig vrouwenkleding. En het zijn best zeldzame jassen. Ze hadden er maar twee van. Ze zijn volgens mij ook echt gebruikt door het leger. Maar ik ben er heel blij mee want juist die camouflage zocht ik al een tijdje. Vind het mooier dan Nederlandse camouflage.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:30 schreef Lobasca het volgende:
Geweldig Gewassie!!!!!![]()
Ik wil er ook zo één, maar dan met een A-lijn en een centuur!
Oh oke. Hopen dat het snel over gaat. Ik voelde me paar dagen geleden ook niet zo lekker. En wel meer mensen in de buurt hier niet. Misschien heerst er een griepje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:21 schreef Lobasca het volgende:
Ja Gewassie, een A-lijn loopt toe bij je middel en valt daarna weer ruim, vrouwelijk dus..![]()
Ik heb koorts volgens mij
Geen idee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef Gewas het volgende:
Hebben jullie trouwens enig idee, waar mijn signature over gaat? Ik niet namelijk. Maar ik vond het wel leuk klinken.
Voor mij is het weekend al begonnen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee.
Soort van W-E-E-K-E-N-D!
Ik ben twintig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:52 schreef Tezz het volgende:
Vertel eens even tegen Tezz Gewas: hoe oud ben je en hoeveel bier drink je?
Ja lieverd, een paar biertjes per uur? Een paar per dag? Een paar per weekend?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik ben twintig.En ik drink gewoon een paar biertjes.
Uhm... Ik drink iets van twee keer per week. En dan drink ik uh... best wel veel. Nou ja veel. Iets van zes halve liter blikken per keer. Maar ik drink al een stuk minder dan een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja lieverd, een paar biertjes per uur? Een paar per dag? Een paar per weekend?
Tell me!
Ach, de meeste jongeren drinken hoor dus het zal wel los lopen. Maar wel logisch dat je ouders zich druk maken hoor! Is nie fijn een kind wat drinkt volgens mij.........quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:06 schreef Gewas het volgende:
[..]
Uhm... Ik drink iets van twee keer per week. En dan drink ik uh... best wel veel. Nou ja veel. Iets van zes halve liter blikken per keer. Maar ik drink al een stuk minder dan een paar jaar geleden.
Ze zeggen dat ik altijd langzaam begin te praten na een paar biertjes.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, de meeste jongeren drinken hoor dus het zal wel los lopen. Maar wel logisch dat je ouders zich druk maken hoor! Is nie fijn een kind wat drinkt volgens mij.........
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
Fitna is online
http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Hier eigenlijk hetzelfde. Ik wil af en toe nog wel eens een borrel drinken (Sambucaquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Drinken in mijn eentje vind ik weinig aan, doordeweeks drink ik dus nauwelijks. Hooguit na wat schoolwerk te hebben gedaan wil ik er wel eens een openen om te 'vieren' dat het ook naar mijn tevredenheid afgerond is. En soms, soms heb ik er gewoon zin in en drink ik gewoon een paar biertjes.
In het weekend is het wat anders, dan is het zoals men in Zeeland zegt: Zuipûh totdat je near 'uis moe kruipûh (ofzo). In de stad, in het café, in het bijzijn van vrienden. Al is dat buitensporige ook steeds minder, ook ik word ouder en verstandiger en er zijn vaker situaties
dat ik gewoon zonder drank een gezellige tijd wil hebben.
En wat denk je er van, gaat Geert voor een Oscar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef Tezz het volgende:
Ik ga Fitna eens aanslingeren hier. Maar ik ben bang dat ik inderdaad niets nieuws te zien ga krijgen........
Tuurlijk, als ze maar niet té uitdagend zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:16 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh oke. Hopen dat het snel over gaat. Ik voelde me paar dagen geleden ook niet zo lekker. En wel meer mensen in de buurt hier niet. Misschien heerst er een griepje?
Grappige van ziek zijn is altijd, dat ik dan een kilo per dag afval ofzo. Omdat ik bijna geen eten door me keel krijg.
Maar vinden jullie het leuk als ik van de week weer wat foto's maak hier ergens in de buurt?
Tante Tezzquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:52 schreef Tezz het volgende:
Vertel eens even tegen Tezz Gewas: hoe oud ben je en hoeveel bier drink je?
Ludood, hoe oud bendegij eigenlijks?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Drinken in mijn eentje vind ik weinig aan, doordeweeks drink ik dus nauwelijks. Hooguit na wat schoolwerk te hebben gedaan wil ik er wel eens een openen om te 'vieren' dat het ook naar mijn tevredenheid afgerond is. En soms, soms heb ik er gewoon zin in en drink ik gewoon een paar biertjes.
In het weekend is het wat anders, dan is het zoals men in Zeeland zegt: Zuipûh totdat je near 'uis moe kruipûh (ofzo). In de stad, in het café, in het bijzijn van vrienden. Al is dat buitensporige ook steeds minder, ook ik word ouder en verstandiger en er zijn vaker situaties
dat ik gewoon zonder drank een gezellige tijd wil hebben.
34,6!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ludood, hoe oud bendegij eigenlijks?
Nou vooruit, 22..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom? Ik vraag het liever op de man af?
Het overmatig smileygebruik en een spatie voor een leesteken in jouw reply zal ik je dan ook maar vergeven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je leugen wordt je vergeven , opstandig pubertje
Al deed je het niet!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het overmatig smileygebruik en een spatie voor een leesteken in jouw reply zal ik je dan ook maar vergeven.
Wat let je?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:59 schreef Lobasca het volgende:
Godver..ik heb trek in frikadellen!!!
De kat des huizes had me buiten geslotenquote:
Hoe kan de kat jou in hemelsnaam buitensluiten? Had hij het kattenluikje gebarricadeerd?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De kat des huizes had me buiten geslotenHeb er 3 kwartier over gedaan, met behulp van een welwillende buurman, om weer binnen te komen, frikadellen kunnen me gestolen worden, nu eerst een peuk!!!
Met de deur open, dit gebeurt me geen 2e keer!!!!
Het was mijn kat niet, pas op bij vriendenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe kan de kat jou in hemelsnaam buitensluiten? Had hij het kattenluikje gebarricadeerd?
Ik ging een peuk roken, dat moet tegenwoordig buitenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
Dan verandert er alsnog weinig aan de vraag, hoe krijt een kat het voor elkaar jou buiten te sluiten. Of het nu jouw kat is of die van vrienden. Ben je kattenoppas tegenwoordig trouwens?
Ik heb weekend en ben was nog wat opdrachten aan het maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ging een peuk roken, dat moet tegenwoordig buiten, kat is met zijn poot op de onderste dievenklauw gaan staan
![]()
En nee, het zijn 4 bloedjes van kinderenwaar ik op pas!
![]()
En wat doet de eeuwige student nog zo laat op, hmmz???
Ik heb ook weekendquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb weekend en ben was nog wat opdrachten aan het maken.
Helaas, waarom niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb ook weekendmaar merk er verdomd weinig van
Stress!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Helaas, waarom niet?
Ik ga slapen trouwens.![]()
Ja! Ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:29 schreef Gewas het volgende:
Hey is er nog iemand wakker? Ik kan niet meer slapen.
Tezz! Je poetsdag helemaal naar de knoppenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:41 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen. Ik werd niet door een kind gewekt maar door de wekker. Da's net zo erg.
Kind moet aankleden/ontbijten/naar school en ik moet helaas ook werken vandaag. Op mijn vrije vrijdag nog wel! Isse nie leuk.........
Hallo Lobasca! Weet jij wat er met PeZu en JJ is?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:56 schreef Lobasca het volgende:Harry Potter, wat een onzin, daar begin ik niet eens aan.
Om half 7 word ik door een koter gewekt, drama
Pfffff nou. Viel ook niet mee. En ik had het ook nog eens heeeeeel erg druk! Echt vreselijk, moest rennen springen vliegen duiken vallen opstaan en weer doooooorgaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tezz! Je poetsdag helemaal naar de knoppenWerk ze!
En heb je nog wat gedaan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:04 schreef LudoSanders het volgende:
Zo, we zijn weer vol goede moed achter de laptop gekropen om aan het werk te gaan.
Oh kut is zit weer alleen maar een beetje te FOK!en.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pfffff nou. Viel ook niet mee. En ik had het ook nog eens heeeeeel erg druk! Echt vreselijk, moest rennen springen vliegen duiken vallen opstaan en weer doooooorgaan.
Maar nu ben ik helemaal ZEN. Rust............
Ik heb manlief in de douche gestuurd en dan zometeen boodschappen doen. En vanavond lekker koken uit het Jamie Oliver Italie kookboek! Jummie de pummie!
Korte nacht gehad dus!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:56 schreef Lobasca het volgende:Harry Potter, wat een onzin, daar begin ik niet eens aan.
Om half 7 word ik door een koter gewekt, drama
Iets lekkersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gegeten? Gaat ie niet uit zichzelf douchen?
Oh jawel, maar ik had haast. Hij heeft nachtdienst gehad en kon maar niet wakker worden. En om 14.00 uur wilde ik echt heeeeeeel graag boodschappen gaan doen (met het oog op mijn kooksessie die ik nog gepland had). En hij had dus geen haast.......quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gegeten? Gaat ie niet uit zichzelf douchen?
Dat ziet er goed uit! Dropsiroop werkt niet goed tegen de hoest, denk jij wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Iets lekkers
Ik heb heeerlijk twee uur in de keuken gestaan, lekker relaxed.......En het smaakte ook nog eens goed! En nu ben ik aan het proberen om de knoflooklucht uit mijn huis te krijgen....
Uhh ja, het is weer niet helemaal zo gelopen als gepland.quote:
hahaa, hoe gaat het ondertussen met je rug? Is er al verandering in gekomen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik had haast. Hij heeft nachtdienst gehad en kon maar niet wakker worden. En om 14.00 uur wilde ik echt heeeeeeel graag boodschappen gaan doen (met het oog op mijn kooksessie die ik nog gepland had). En hij had dus geen haast.......
Maar vanwege herniaatje moet hij wel mee om te sjouwen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uhh ja, het is weer niet helemaal zo gelopen als gepland.
De kapper een bezoek gebracht, ff door de stad gelopen, wat shirts en een broek gekocht. Toen kwam ik wat bekenden tegen die op weg waren naar het café, dan sla je de uitnodiging om ff mee te gaan natuurlijk niet af en zo geschiedde waarna ik mijn pad vervolgde omvan het station te halen.
Dus erg productief kunnen we deze dag weer niet noemen.
Hey is ook belangrijk! Ik kreeg er nog lekker een hoofdmassage bij ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als je haar maar goed zit!
Je vriendinnetje is vroeg thuis! Is ze al wat opgeknapt of ben je nog zuster Ludo.
Jawel hoor! Maar ik zou dan gewoon dropshot nemen (tenzij het voor je kinderen is), heb je meteen een lekkere borrel.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit! Dropsiroop werkt niet goed tegen de hoest, denk jij wel?
Ach ja..........rug. Ik heb mezelf een aantal maanden terug genezen verklaard. De neurochirurg echter nog niet....hij wil toch opereren. Maar ik wil niet, want het gaat eigenlijk best goed! Het enige waar ik echt nog zwaar moeite mee heb is een avondje thuis achter de pc (klote stoelen) of een avondje op de bank hangen. Als ik gewoon lekker actief blijf is er niets aan de hand....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa, hoe gaat het ondertussen met je rug? Is er al verandering in gekomen?
Beetje omgekeerde wereld bij jou hè.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach ja..........rug. Ik heb mezelf een aantal maanden terug genezen verklaard. De neurochirurg echter nog niet....hij wil toch opereren. Maar ik wil niet, want het gaat eigenlijk best goed! Het enige waar ik echt nog zwaar moeite mee heb is een avondje thuis achter de pc (klote stoelen) of een avondje op de bank hangen. Als ik gewoon lekker actief blijf is er niets aan de hand....
Nou ik zie gewoon op tegen een operatie! Ze kunnen nul komma nul garanderen, ik moet weer minimaal zes weken revalideren en het gevaar zit er dus in dat ik over een half jaar weer dezelfde klachten heb. Ammehoela dus.........quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld bij jou hè.
Toch maar eens nieuwe stoelen aanschaffen. [ afbeelding ]
Ja dat weet ik, maar het is niet aan mij om dat hier te bespreken, sorry lieverdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo Lobasca! Weet jij wat er met PeZu en JJ is?
Net als de Duitsers een kuil graven!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:41 schreef Gewas het volgende:
Hoi.
Ik heb net een biertje genomen maar hij was een beetje lauw. Het is te warm buiten en nu worden mijn biertjes niet koud genoeg. En in de ijskast is geen plaats meer.
Dit is een hoekje voor rokers, niet voor lopers!quote:Op zondag 30 maart 2008 07:31 schreef remlof het volgende:
Ik loop altijd, ben gvd niet voor niks in het centrum gaan wonen
Dat heeft geen zin meer nu... Ik heb godverdomme 3 uur op een taxi gewacht ondanks 5 telefoontjes.. Dus ik ben nu zo wakker dat slapen lastig word. Waar kom jij vandaan?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 07:40 schreef Poit- het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin meer nu... Ik heb godverdomme 3 uur op een taxi gewacht ondanks 5 telefoontjes.. Dus ik ben nu zo wakker dat slapen lastig word. Waar kom jij vandaan?
* remlof jat Queen_Bee's peukquote:Op zondag 30 maart 2008 07:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is een hoekje voor rokers, niet voor lopers!
Meeloper?quote:Op zondag 30 maart 2008 07:41 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ja und jij was ooit een blauwe meeloper
quote:Op zondag 30 maart 2008 07:44 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ja tering dat is toch een gewone vraag waar je vandaan komt? Ik heb gewoon een vrouwtje hoor
Misschien kan POit even vertellen of ik uberhaupt peuken heb. En wie de neuq is dat anywayquote:
Ja hoe leg je dat kort uit op dit tijdstip...quote:
En wat heb ik met topics sluiten te maken?quote:Op zondag 30 maart 2008 07:52 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dat kort uit op dit tijdstip...
Ik zie er het nut niet van om op een forum je tijd te verdoen met kansloze users hun topics te sluiten terwijl je in die uren die je eraan verspild ook op een andere manier geld zou kunnen verdienen...
Ik ben trouwens een kutuser die altijd nog kuttere topics opend, maar toch af en toe hele serieuze reacties geeft in goeie topics...
Nah, stel je niet zo aan zeg?quote:Op zondag 30 maart 2008 07:56 schreef Lobasca het volgende:
Remlof, nu ff ingrijpen voor het verneuken van een topic aub
Hier ben ik!quote:Op zondag 30 maart 2008 07:54 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow zit met een laptop op schoot en steekt een L&M sigaret op
Goedemorgen!
Tering zeg anders voel je je even aangevallenquote:Op zondag 30 maart 2008 07:53 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan nog dit: Wat heeft dat in godsnaam met meelopen te maken?
WAAR BETICHT JIJ MIJ NU ALLEMAAL VAN MENEERTJE
Hebben jullie ooit van eenquote:Op zondag 30 maart 2008 08:01 schreef Poit- het volgende:
[..]
Tering zeg anders voel je je even aangevallen
Ik heb helemaal geen zin om deze kansloze dicussie aan te gaan...
Just got to have a PI.quote:Op zondag 30 maart 2008 08:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hebben jullie ooit van eenPI
gehoord?
.
Geld voor alle mensen die helemaal gaan flippen terwijl een PI toch vaak boekdelen spreektquote:Op zondag 30 maart 2008 08:03 schreef Lobasca het volgende:
Jullie?? Is Poit de nick van Bea????
Zijn zij nieuw?quote:Op zondag 30 maart 2008 08:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geld voor alle mensen die helemaal gaan flippen terwijl een PI toch vaak boekdelen spreekt
uhhhhh...wie is er aan het flippen?quote:Op zondag 30 maart 2008 08:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geld voor alle mensen die helemaal gaan flippen terwijl een PI toch vaak boekdelen spreekt
Wat schattigquote:Op zondag 30 maart 2008 08:07 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zit bij een maatje thuis en hij ligt te slapen, komt zn moeder net binnenWaarom ik nog niet sliep
Nu?quote:Op zondag 30 maart 2008 07:56 schreef Lobasca het volgende:
Remlof, nu ff ingrijpen voor het verneuken van een topic aub
* TheSorrow bows down for the Queen.quote:Op zondag 30 maart 2008 08:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet jij wat queen betekent? Gewoon een vraagje.
Tezzzzzzz, met je mooie bordenquote:Op zondag 30 maart 2008 08:39 schreef Tezz het volgende:
QB, kusje voor jou lieverd!
Goedzo, onderdaanquote:Op zondag 30 maart 2008 08:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow bows down for the Queen.
quote:
Ik ging om 1900 naar bed voor een paar uur, maar werd om 0600 wakkerquote:Op zondag 30 maart 2008 08:43 schreef Tezz het volgende:
Zijn jullie trouwens zo voeg of zo laat wakker???
Oh ja dat is fucking irritant, ik ken het.quote:Op zondag 30 maart 2008 08:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ging om 1900 naar bed voor een paar uur, maar werd om 0600 wakker
Ja, Tom, als je toch peuken uitdeelt kun je ook wel even koffie makenquote:Op zondag 30 maart 2008 08:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ja dat is fucking irritant, ik ken het.
Kan een van je personeelsleden ff koffie voor me halen Queen?? Ik ben gewoon te lam om op te staan....
Oh, t personeel doet het al uit zichzelf, die heb ik goed afgerichtquote:Op zondag 30 maart 2008 08:53 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow komt onderdanig met een dienblad vol koffie aangelopen.
Heerlijk bakkie koffie. Thx! Maar wat doet die spacecake erbij??quote:Op zondag 30 maart 2008 08:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, t personeel doet het al uit zichzelf, die heb ik goed afgericht
Ik ben niks gewend. Ik begin nu al te zweven.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:02 schreef TheSorrow het volgende:
Voor dat kleine beetje extra genot op deze vroege morgen!
Ik ga eens efkes lezen schat.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Hey Tezz, jij hebt een kind hèWil je hier misschien reageren?
En dan is ie geboren
Dan mag je wel wat meer doen dan alleen koffie halen wat ik niet bliefquote:
Okay, dat is wat ik blief, dus vanaf nu ben je lief.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:19 schreef TheSorrow het volgende:
Jeweettoch, voor jou staat er altijfd een fles WKD klaar![]()
Thx for the shit schat! Fijne zondag.........quote:Op zondag 30 maart 2008 09:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zet de laptop uit. Ik wens jullie een hele fijne zondag![]()
Zijn er nog maar zo weinig over van het begin?quote:Op zondag 30 maart 2008 09:32 schreef Tezz het volgende:
De vaste bewoners van dit hoeksje (dat zijn er maar liefst twee) weten niet wat ze zien als ze zometeen wakker worden. Hun hele hoeksje volgepost, woehaha.
Ja, alleen Ludo en Oranjekoek.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zijn er nog maar zo weinig over van het begin?
Ja, dat was ook voor het eerst in weken, of niet, hihi!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
Je hebt wel een goed gevoel voor drama hè, Gewas.
whiskeytje?quote:
Ik doe eerst mijn biertje ff opdrinken..quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe eerst mijn biertje ff opdrinken..
Waar was je, zo zonder afscheid verdwenen in het holst van de nacht?
Het toch weer opgepakt, balen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn bier is al op, ik zit aan de scotch
ik was verdoemd met een kapotte modem en daarna inet moe
mjaquote:
Enkel verveling is al genoeg om weer uren te verspillen hier..quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Enkel verveling is al genoeg om weer uren te verspillen hier..
ja ik ik merk hetquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Geen tijd om te vervelen gehad afgelopen dagen/weken.
Plus er is weer een heel blik irritante kutusers opengetrokken.
Kutter als voorheen, users die nog zwakzinniger als paultjuhhh zijn. MouzerX types.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ik merk het
ik had hoop dat fok ene opleving had gehad ma ja
tis nog steeds kut
dat is toch fysiek onmogelijk?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kutter als voorheen, users die nog zwakzinniger als paultjuhhh zijn. MouzerX types.
ik ga het mezelf niet eens aandoenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
Kijk en huiver: beverton is terug, maar wat in de tussentijd gebeurd is...
Verstandig, ik had gelukkig wel de FIPO.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga het mezelf niet eens aandoen
althans ik wacht nog ff 3 borrels_!
geilquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verstandig, ik had gelukkig wel de FIPO.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee dat boeid me niet want dat had weinig potentie, had een bagger doelMaar die Ludosanders met zijn scheld opmerkingen altijd vind ik nogal kansloos, en ik vind het dan helemaal triest als Mod zijnde hem nogeens gelijk te gaan geven...
Doe er wat mee...
Of niet natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Kanker op... mij posts deleten en die van die kanker ludo niet?? kankermongool
Waar kan ik ze zien Gewas, dat stukje rokershoeksje heb ik dan weer gemist he.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:05 schreef Gewas het volgende:
Hey hebben jullie mijn nieuwe tekeningen al gezien. Ik heb nieuwe tekeningen gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |