Godverdomme, wat een feestquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:51 schreef TheChemeng het volgende:
Chilli Krab met boontjes, ei en ui
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en na de molestatie
[ afbeelding ]
jaloers is!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:06 schreef Qwea het volgende:
ik heb een hamburger in de oven gepleurd omdat ik anders de frituur moest aandoen en das me teveel werkdus broodje hamburger zometeen
quote:
Dat heb je er toch wel voor over?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]hij was nog lekker ook. En het meeste vet zit op mn bakplaat nu
vet oplosser ftwquote:
Als het niet ineens heel troebel is niet, nee. Lijkt mij tot op zekere hoogte zelfconserverend.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:40 schreef minilotje het volgende:
Het is niet zo erg als rode wijnazijn twee maanden over de datum is hè? Toch? Toch?
Ja, daar is -ie uitermate geschikt voor!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga zo de Thaise rosbiefsalade maken, kan wel een lekker vitamineshotje gebruiken
Wij hadden de kalkoenhaas met truffel variant uit die serie, ook erg lekker met een fruitig Italiaans wijntje.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:45 schreef computergirl het volgende:
ik had vanavond iets uit de paas-excellent serie van AH. Was met 35% korting, dus de gok gewaagd.
Ik had de kipfilet met ham, ei en (3) asperges (ovenschotel). Was veel lekkerder dan verwacht, ondanks dat gekookt ei in een ovenschotel niet echt geslaagd is.
[ afbeelding ]
Ja ze waren uiteindelijk (na veel vloeken en tieren) wel lekker !Ik had wel een beetje gesmokkeld met het recept: zo heb ik knoflook toegevoegd en andere kruiden gebruikt (peterselie, tijm en gedroogde dille). Maar het is gewoon echt een kwestie van geduld: pas proberen te keren als de onderkant echt mooi goudbruin gebakken is ! (alleen erg jammer dat ik dat bij de laatste pas doorhad).....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Waren de courgette-koekjes lekker Tezz?
Die wilde ik dus eigenlijk nu hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef Oblivion het volgende:
Een bruine bam, met daarop zelfgemaakte mayo, ijsberg sla, tomaat en hard uitgebakken panchetta.
Oftewel, een BLT deluxe...![]()
Was heerlijk!
Mijn truuk is om de courgette eerst uit te knijpen, voor ik 'm door de rest gooi.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ze waren uiteindelijk (na veel vloeken en tieren) wel lekker !Ik had wel een beetje gesmokkeld met het recept: zo heb ik knoflook toegevoegd en andere kruiden gebruikt (peterselie, tijm en gedroogde dille). Maar het is gewoon echt een kwestie van geduld: pas proberen te keren als de onderkant echt mooi goudbruin gebakken is ! (alleen erg jammer dat ik dat bij de laatste pas doorhad).....
Nu drink ik een kop senseo met slagroom
SHE, nog bedankt voor de inspiratie! Morgen maak ik lekkere chili en daar bouw ik een mooie nacho toren van........Lekkere guacamole er nog bij en een mooie salade van tomaat/ui/koriander/limoen: kan niet missen!quote:
Sorryquote:
Ja tuurlijk, gooi je muesli nog maar even in de strijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb nu al zin om lekker morgenmiddag een hele middag chili op te hebben staan, heerlijke geuren van komijn, bruine suiker en rode peper..........jummie !
Shit nu doe ik het weer......![]()
Oh, ik ga trouwens ook nog even een goede musli voor morgenvroeg klaarzetten: yoghurt, geraspte appel, havermout, noten, fruit (en dan een nachtje laten intrekken)..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |