Wat betekend A-lijn en centuur? Vrouwenmodel ofzo? Weet niet of ze die jas ook in een vrouwenmodel hebben. Ze hebben daar sowieso weinig vrouwenkleding. En het zijn best zeldzame jassen. Ze hadden er maar twee van. Ze zijn volgens mij ook echt gebruikt door het leger. Maar ik ben er heel blij mee want juist die camouflage zocht ik al een tijdje. Vind het mooier dan Nederlandse camouflage.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:30 schreef Lobasca het volgende:
Geweldig Gewassie!!!!!![]()
Ik wil er ook zo één, maar dan met een A-lijn en een centuur!
Oh oke. Hopen dat het snel over gaat. Ik voelde me paar dagen geleden ook niet zo lekker. En wel meer mensen in de buurt hier niet. Misschien heerst er een griepje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:21 schreef Lobasca het volgende:
Ja Gewassie, een A-lijn loopt toe bij je middel en valt daarna weer ruim, vrouwelijk dus..![]()
Ik heb koorts volgens mij
Geen idee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef Gewas het volgende:
Hebben jullie trouwens enig idee, waar mijn signature over gaat? Ik niet namelijk. Maar ik vond het wel leuk klinken.
Voor mij is het weekend al begonnen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee.
Soort van W-E-E-K-E-N-D!
Ik ben twintig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:52 schreef Tezz het volgende:
Vertel eens even tegen Tezz Gewas: hoe oud ben je en hoeveel bier drink je?
Ja lieverd, een paar biertjes per uur? Een paar per dag? Een paar per weekend?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik ben twintig.En ik drink gewoon een paar biertjes.
Uhm... Ik drink iets van twee keer per week. En dan drink ik uh... best wel veel. Nou ja veel. Iets van zes halve liter blikken per keer. Maar ik drink al een stuk minder dan een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja lieverd, een paar biertjes per uur? Een paar per dag? Een paar per weekend?
Tell me!
Ach, de meeste jongeren drinken hoor dus het zal wel los lopen. Maar wel logisch dat je ouders zich druk maken hoor! Is nie fijn een kind wat drinkt volgens mij.........quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:06 schreef Gewas het volgende:
[..]
Uhm... Ik drink iets van twee keer per week. En dan drink ik uh... best wel veel. Nou ja veel. Iets van zes halve liter blikken per keer. Maar ik drink al een stuk minder dan een paar jaar geleden.
Ze zeggen dat ik altijd langzaam begin te praten na een paar biertjes.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, de meeste jongeren drinken hoor dus het zal wel los lopen. Maar wel logisch dat je ouders zich druk maken hoor! Is nie fijn een kind wat drinkt volgens mij.........
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
Fitna is online
http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Hier eigenlijk hetzelfde. Ik wil af en toe nog wel eens een borrel drinken (Sambucaquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Drinken in mijn eentje vind ik weinig aan, doordeweeks drink ik dus nauwelijks. Hooguit na wat schoolwerk te hebben gedaan wil ik er wel eens een openen om te 'vieren' dat het ook naar mijn tevredenheid afgerond is. En soms, soms heb ik er gewoon zin in en drink ik gewoon een paar biertjes.
In het weekend is het wat anders, dan is het zoals men in Zeeland zegt: Zuipûh totdat je near 'uis moe kruipûh (ofzo). In de stad, in het café, in het bijzijn van vrienden. Al is dat buitensporige ook steeds minder, ook ik word ouder en verstandiger en er zijn vaker situaties
dat ik gewoon zonder drank een gezellige tijd wil hebben.
En wat denk je er van, gaat Geert voor een Oscar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef Tezz het volgende:
Ik ga Fitna eens aanslingeren hier. Maar ik ben bang dat ik inderdaad niets nieuws te zien ga krijgen........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |