Nah, stel je niet zo aan zeg?quote:Op zondag 30 maart 2008 07:56 schreef Lobasca het volgende:
Remlof, nu ff ingrijpen voor het verneuken van een topic aub
Hier ben ik!quote:Op zondag 30 maart 2008 07:54 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow zit met een laptop op schoot en steekt een L&M sigaret op
Goedemorgen!
Tering zeg anders voel je je even aangevallenquote:Op zondag 30 maart 2008 07:53 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan nog dit: Wat heeft dat in godsnaam met meelopen te maken?
WAAR BETICHT JIJ MIJ NU ALLEMAAL VAN MENEERTJE
Hebben jullie ooit van eenquote:Op zondag 30 maart 2008 08:01 schreef Poit- het volgende:
[..]
Tering zeg anders voel je je even aangevallen
Ik heb helemaal geen zin om deze kansloze dicussie aan te gaan...
Just got to have a PI.quote:Op zondag 30 maart 2008 08:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hebben jullie ooit van eenPI
gehoord?
.
Geld voor alle mensen die helemaal gaan flippen terwijl een PI toch vaak boekdelen spreektquote:Op zondag 30 maart 2008 08:03 schreef Lobasca het volgende:
Jullie?? Is Poit de nick van Bea????
Zijn zij nieuw?quote:Op zondag 30 maart 2008 08:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geld voor alle mensen die helemaal gaan flippen terwijl een PI toch vaak boekdelen spreekt
uhhhhh...wie is er aan het flippen?quote:Op zondag 30 maart 2008 08:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geld voor alle mensen die helemaal gaan flippen terwijl een PI toch vaak boekdelen spreekt
Wat schattigquote:Op zondag 30 maart 2008 08:07 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zit bij een maatje thuis en hij ligt te slapen, komt zn moeder net binnenWaarom ik nog niet sliep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |