Oh.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lobasca heeft een ban.
[..]
Het overwegen waard..
Is het zo erg?? Tja, FOK! moet wel leuk blijven natuurlijk.......maar aan de andere kant: internet is internet: mensen doen zich anders voor dan dat ze zijn en durven meer te zeggen. Daar moet je wel tegen kunnen natuurlijk!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:53 schreef Gewas het volgende:
Hey en ik wou even zeggen. Dat ik een tijdje weg ben. Ik ben de reacties op mijn topics meer dan zat.
Zeg, een fucking goedemorgen!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:53 schreef Gewas het volgende:
Hey en ik wou even zeggen. Dat ik een tijdje weg ben. Ik ben de reacties op mijn topics meer dan zat.
Hey.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg, een fucking goedemorgen!!!![]()
Ik had een ban ja, van een week!![]()
Zuigen en stoken, oftewel mijn huiskamer schoon en warm houden.
Uhhhhh...je blijft maar mooi, niks laten wegjagen.
En mijn dropshotje smaakte ook weer heerlijk gisteravond
Zuigen en stoken...quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:59 schreef Tezz het volgende:
Je mag natuurlijk niet vertelllen waarom je een ban had Lobasca
Oh dat doe ik ook zowat dagelijks!quote:
Waar..waar..waar..?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook zowat dagelijks!
(en nu krijg ik een ban of zo??)
Dit is een cliffhanger, gemenerik!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:20 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een nieuwe legerjas.Zal er morgen foto's van maken.
Foute jassen zijn gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:24 schreef Gewas het volgende:
Is trouwens wel een beetje een foute jas. Maar ik vind hem zo vet. Maar er zitten vlaggetjes op maar die ga ik eraf halen.
Wat betekend cliffhanger?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is een cliffhanger, gemenerik!!
Nou ja, 'fout'. Dat valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Foute jassen zijn gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!
Cliffhanger, is een einde met een vraagteken, wat je aan het eind van een soap ziet, zodat je de volgende keer weer gaat kijken hoe het afloopt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat betekend cliffhanger?
[..]
Nou ja, 'fout'. Dat valt ook wel weer mee.Maar er zaten vlaggetjes op, maar die heb ik er net afgehaald.
Oh en ik heb een regenjas gehaald. Wilde ook nog een regenbroek halen maar die waren er niet in mijn maat.
Sorry voor de late reactie, maar ik zat niet meer achter de computer gister. Was vroeg naar bed gegaan. Voetbal gekeken en daarna de film Das Boot. Steengoede film. Wacht, dan maak ik nu even foto's van de jas.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cliffhanger, is een einde met een vraagteken, wat je aan het eind van een soap ziet, zodat je de volgende keer weer gaat kijken hoe het afloopt.
Jammer dat je geen foto hebt van de jas, voor en na de vlaggetjes..
En waarom moeten we wachten tot morgen? Ikwillutnu!!!!
Hehe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:55 schreef Tezz het volgende:
OMG Gewas, die is inderdaad heeeeeeeeeeeeel fout!
Als je het consequent toepast is het best een leuke stijl.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:00 schreef Gewas het volgende:
Ik heb wel meer van die foute kleding.Koop ik allemaal in de dumpzaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |