Nah, stel je niet zo aan zeg?quote:Op zondag 30 maart 2008 07:56 schreef Lobasca het volgende:
Remlof, nu ff ingrijpen voor het verneuken van een topic aub
Hier ben ik!quote:Op zondag 30 maart 2008 07:54 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow zit met een laptop op schoot en steekt een L&M sigaret op
Goedemorgen!
Tering zeg anders voel je je even aangevallenquote:Op zondag 30 maart 2008 07:53 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan nog dit: Wat heeft dat in godsnaam met meelopen te maken?
WAAR BETICHT JIJ MIJ NU ALLEMAAL VAN MENEERTJE
Hebben jullie ooit van eenquote:Op zondag 30 maart 2008 08:01 schreef Poit- het volgende:
[..]
Tering zeg anders voel je je even aangevallen
Ik heb helemaal geen zin om deze kansloze dicussie aan te gaan...
Just got to have a PI.quote:Op zondag 30 maart 2008 08:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hebben jullie ooit van eenPI
gehoord?
.
Geld voor alle mensen die helemaal gaan flippen terwijl een PI toch vaak boekdelen spreektquote:Op zondag 30 maart 2008 08:03 schreef Lobasca het volgende:
Jullie?? Is Poit de nick van Bea????
Zijn zij nieuw?quote:Op zondag 30 maart 2008 08:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geld voor alle mensen die helemaal gaan flippen terwijl een PI toch vaak boekdelen spreekt
uhhhhh...wie is er aan het flippen?quote:Op zondag 30 maart 2008 08:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geld voor alle mensen die helemaal gaan flippen terwijl een PI toch vaak boekdelen spreekt
Wat schattigquote:Op zondag 30 maart 2008 08:07 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zit bij een maatje thuis en hij ligt te slapen, komt zn moeder net binnenWaarom ik nog niet sliep
Nu?quote:Op zondag 30 maart 2008 07:56 schreef Lobasca het volgende:
Remlof, nu ff ingrijpen voor het verneuken van een topic aub
* TheSorrow bows down for the Queen.quote:Op zondag 30 maart 2008 08:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet jij wat queen betekent? Gewoon een vraagje.
Tezzzzzzz, met je mooie bordenquote:Op zondag 30 maart 2008 08:39 schreef Tezz het volgende:
QB, kusje voor jou lieverd!
Goedzo, onderdaanquote:Op zondag 30 maart 2008 08:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow bows down for the Queen.
quote:
Ik ging om 1900 naar bed voor een paar uur, maar werd om 0600 wakkerquote:Op zondag 30 maart 2008 08:43 schreef Tezz het volgende:
Zijn jullie trouwens zo voeg of zo laat wakker???
Oh ja dat is fucking irritant, ik ken het.quote:Op zondag 30 maart 2008 08:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ging om 1900 naar bed voor een paar uur, maar werd om 0600 wakker
Ja, Tom, als je toch peuken uitdeelt kun je ook wel even koffie makenquote:Op zondag 30 maart 2008 08:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ja dat is fucking irritant, ik ken het.
Kan een van je personeelsleden ff koffie voor me halen Queen?? Ik ben gewoon te lam om op te staan....
Oh, t personeel doet het al uit zichzelf, die heb ik goed afgerichtquote:Op zondag 30 maart 2008 08:53 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow komt onderdanig met een dienblad vol koffie aangelopen.
Heerlijk bakkie koffie. Thx! Maar wat doet die spacecake erbij??quote:Op zondag 30 maart 2008 08:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, t personeel doet het al uit zichzelf, die heb ik goed afgericht
Ik ben niks gewend. Ik begin nu al te zweven.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:02 schreef TheSorrow het volgende:
Voor dat kleine beetje extra genot op deze vroege morgen!
Ik ga eens efkes lezen schat.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Hey Tezz, jij hebt een kind hèWil je hier misschien reageren?
En dan is ie geboren
Dan mag je wel wat meer doen dan alleen koffie halen wat ik niet bliefquote:
Okay, dat is wat ik blief, dus vanaf nu ben je lief.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:19 schreef TheSorrow het volgende:
Jeweettoch, voor jou staat er altijfd een fles WKD klaar![]()
Thx for the shit schat! Fijne zondag.........quote:Op zondag 30 maart 2008 09:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zet de laptop uit. Ik wens jullie een hele fijne zondag![]()
Zijn er nog maar zo weinig over van het begin?quote:Op zondag 30 maart 2008 09:32 schreef Tezz het volgende:
De vaste bewoners van dit hoeksje (dat zijn er maar liefst twee) weten niet wat ze zien als ze zometeen wakker worden. Hun hele hoeksje volgepost, woehaha.
Ja, alleen Ludo en Oranjekoek.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zijn er nog maar zo weinig over van het begin?
Ja, dat was ook voor het eerst in weken, of niet, hihi!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
Je hebt wel een goed gevoel voor drama hè, Gewas.
whiskeytje?quote:
Ik doe eerst mijn biertje ff opdrinken..quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe eerst mijn biertje ff opdrinken..
Waar was je, zo zonder afscheid verdwenen in het holst van de nacht?
Het toch weer opgepakt, balen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn bier is al op, ik zit aan de scotch
ik was verdoemd met een kapotte modem en daarna inet moe
mjaquote:
Enkel verveling is al genoeg om weer uren te verspillen hier..quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Enkel verveling is al genoeg om weer uren te verspillen hier..
ja ik ik merk hetquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Geen tijd om te vervelen gehad afgelopen dagen/weken.
Plus er is weer een heel blik irritante kutusers opengetrokken.
Kutter als voorheen, users die nog zwakzinniger als paultjuhhh zijn. MouzerX types.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ik merk het
ik had hoop dat fok ene opleving had gehad ma ja
tis nog steeds kut
dat is toch fysiek onmogelijk?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kutter als voorheen, users die nog zwakzinniger als paultjuhhh zijn. MouzerX types.
ik ga het mezelf niet eens aandoenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
Kijk en huiver: beverton is terug, maar wat in de tussentijd gebeurd is...
Verstandig, ik had gelukkig wel de FIPO.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga het mezelf niet eens aandoen
althans ik wacht nog ff 3 borrels_!
geilquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verstandig, ik had gelukkig wel de FIPO.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee dat boeid me niet want dat had weinig potentie, had een bagger doelMaar die Ludosanders met zijn scheld opmerkingen altijd vind ik nogal kansloos, en ik vind het dan helemaal triest als Mod zijnde hem nogeens gelijk te gaan geven...
Doe er wat mee...
Of niet natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Kanker op... mij posts deleten en die van die kanker ludo niet?? kankermongool
Waar kan ik ze zien Gewas, dat stukje rokershoeksje heb ik dan weer gemist he.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:05 schreef Gewas het volgende:
Hey hebben jullie mijn nieuwe tekeningen al gezien. Ik heb nieuwe tekeningen gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |