Had jij overwicht dan?quote:
Hoezo? Zo goed gaat het hier anders niet, nog geen letter op papier.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:41 schreef oranjekoek het volgende:
haha het gaat weer goed hier!
Hey PeZu! Hoe staat het met de liefde? we horen er ineens niks meer overquote:
jij maakt je ook druk om hele andere dingenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo? Zo goed gaat het hier anders niet, nog geen letter op papier.
Zoals?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
jij maakt je ook druk om hele andere dingen
Ik dacht dat ik op iemand zijn voeten stondquote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Geen idee?
haha rarequote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:23 schreef Gewas het volgende:
Ik ga toch maar geen bier halen. En ik ga vroeg naar bed vanavond.
eh.. sportdag, toneel etcquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Hai.
Wat voor activiteiten doet men op middelbare scholen (sportdag, toneel etc.)?
Sjungejunge, aan gij hedde ik oak niets hè.quote:
Ja.. het is voorbijquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sjungejunge, aan gij hedde ik oak niets hè.
PeZu is ook verdwenen.
ow das rot, dat had ik gisteren! Wordt je ook ziek? Is je vriendinnetje al beter?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
Koek! Ik wilde net afsluiten vanwege pijn in mijn kop, maar nu wacht ik nog ff.
Ik hoop het niet, en die is al weer beter ja. Draaien we dit weekend de rollen gewoon om.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow das rot, dat had ik gisteren! Wordt je ook ziek? Is je vriendinnetje al beter?
Wat 20 jaar volhouden?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
Ik duik ook lekker mijn bed in! Slaap lekker Ludo! Eens kijken of we dit 20 jaar volhouden![]()
![]()
![]()
Over 20 jaar hebben we toch een afspraakje? of was het later? hmm.. Slaap lekkerquote:
Tezz!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Tezz het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker aan het bier! Of wijn! Of iets anders met alchohol, maakt me niet uit. Ik ga niet voor niets vijf kilometer fietsen terwijl hier een auto voor de deur staat
Pollewoppie!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef Pollewoppie het volgende:
heb al maanden geen alcohol op... doe al heeeeel lang met de biertjes in de koelkast
Raar he!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
Het sneeuwt hier al zo'n 4 uur aan een stuk flink door, de wegen zijn er wit van.
Ja we gingen om een uurtje of 8 ff met de hond lopen toen het ineens wit was. Tot op dat moment nog geen bui gezien. Morgen is het wel weg denk ik, het is boven het vriespunt volgens mij.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Raar he!
Hier in Brabant was het prima weer vandaag, zonnetje was zelfs warm. Het begon pas echt koud te worden toen de zon verdween zo rond 18.30 uur. Nu vriest het. En hopelijk worden we morgen wakker met een dikke laag sneeuw, lijkt me super!
Stuur het maar naar hier, dan word ik morgen wakker met een mooi wit dek buiten. En dat is fijn, want dan hoef ik geen smoesjes te bedenken om binnen voor de openhaard met een fles wijn en een pan kaasfondue te zitten, dan mag het gewoon legaal.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja we gingen om een uurtje of 8 ff met de hond lopen toen het ineens wit was. Tot op dat moment nog geen bui gezien. Morgen is het wel weg denk ik, het is boven het vriespunt volgens mij.
Kaasfondue rulez!!!!!!! Alles, maar dan ook ALLES is lekker met gesmolten kaas! Viva Kaas!!!!!!!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Kaasfondue
Er zijn weinig dingen die ik echt vies vind, kaasfondue is er een van. Volgens mij gaven ze enkel sneeuw af in de Zuidelijke provincies, al zegt dat wat ze afgeven natuurlijk ook vrij weinig.
Hier sneeuwt het nog stug door, ik ga ff mijn slee zoeken en weer de belhamel van weleer uithangen.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kaasfondue rulez!!!!!!! Alles, maar dan ook ALLES is lekker met gesmolten kaas! Viva Kaas!!!!!!!
Hier nog steeds geen sneeuw, grump. Ik ga er gewoon een nachtje over slapen denk ik.....
Errug mager hoeksje dus nog.................slotje erop gooien???quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:54 schreef oranjekoek het volgende:
jaaaaa hier sneeuwt het ooookalles is wit!
Lobasca en de rest zijn verdwenen.
Lobasca heeft een ban.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:54 schreef oranjekoek het volgende:
jaaaaa hier sneeuwt het ooookalles is wit!
Lobasca en de rest zijn verdwenen.
Het overwegen waard..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Errug mager hoeksje dus nog.................slotje erop gooien???
De bloemen liggen er nog volgens mij, alleen de steen is iets verschovenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Errug mager hoeksje dus nog.................slotje erop gooien???
Weet niemand volgens mij? Na de vraag hoe het in de liefde ging omdat JJ nergens meer te zien was ontbreekt ook van PeZu ieder spoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:18 schreef Tezz het volgende:
Hmm ik ben zowat drie maanden niet in het hoeksje geweest dus ik heb geen recht van spreken. Waar is Pezu eigenlijk??
Ja!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:11 schreef Snakey het volgende:
Is het hier aan het doodbloeden?
hahaa ja hij heeft het goed voorelkaar!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe komen je erbij! Het is hier drukker dan bij Karl Noten zijn kinderopvang.
Oh.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lobasca heeft een ban.
[..]
Het overwegen waard..
Is het zo erg?? Tja, FOK! moet wel leuk blijven natuurlijk.......maar aan de andere kant: internet is internet: mensen doen zich anders voor dan dat ze zijn en durven meer te zeggen. Daar moet je wel tegen kunnen natuurlijk!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:53 schreef Gewas het volgende:
Hey en ik wou even zeggen. Dat ik een tijdje weg ben. Ik ben de reacties op mijn topics meer dan zat.
Zeg, een fucking goedemorgen!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:53 schreef Gewas het volgende:
Hey en ik wou even zeggen. Dat ik een tijdje weg ben. Ik ben de reacties op mijn topics meer dan zat.
Hey.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg, een fucking goedemorgen!!!![]()
Ik had een ban ja, van een week!![]()
Zuigen en stoken, oftewel mijn huiskamer schoon en warm houden.
Uhhhhh...je blijft maar mooi, niks laten wegjagen.
En mijn dropshotje smaakte ook weer heerlijk gisteravond
Zuigen en stoken...quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:59 schreef Tezz het volgende:
Je mag natuurlijk niet vertelllen waarom je een ban had Lobasca
Oh dat doe ik ook zowat dagelijks!quote:
Waar..waar..waar..?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook zowat dagelijks!
(en nu krijg ik een ban of zo??)
Dit is een cliffhanger, gemenerik!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:20 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een nieuwe legerjas.Zal er morgen foto's van maken.
Foute jassen zijn gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:24 schreef Gewas het volgende:
Is trouwens wel een beetje een foute jas. Maar ik vind hem zo vet. Maar er zitten vlaggetjes op maar die ga ik eraf halen.
Wat betekend cliffhanger?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is een cliffhanger, gemenerik!!
Nou ja, 'fout'. Dat valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Foute jassen zijn gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!
Cliffhanger, is een einde met een vraagteken, wat je aan het eind van een soap ziet, zodat je de volgende keer weer gaat kijken hoe het afloopt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat betekend cliffhanger?
[..]
Nou ja, 'fout'. Dat valt ook wel weer mee.Maar er zaten vlaggetjes op, maar die heb ik er net afgehaald.
Oh en ik heb een regenjas gehaald. Wilde ook nog een regenbroek halen maar die waren er niet in mijn maat.
Sorry voor de late reactie, maar ik zat niet meer achter de computer gister. Was vroeg naar bed gegaan. Voetbal gekeken en daarna de film Das Boot. Steengoede film. Wacht, dan maak ik nu even foto's van de jas.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cliffhanger, is een einde met een vraagteken, wat je aan het eind van een soap ziet, zodat je de volgende keer weer gaat kijken hoe het afloopt.
Jammer dat je geen foto hebt van de jas, voor en na de vlaggetjes..
En waarom moeten we wachten tot morgen? Ikwillutnu!!!!
Hehe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:55 schreef Tezz het volgende:
OMG Gewas, die is inderdaad heeeeeeeeeeeeel fout!
Als je het consequent toepast is het best een leuke stijl.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:00 schreef Gewas het volgende:
Ik heb wel meer van die foute kleding.Koop ik allemaal in de dumpzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |