Had jij overwicht dan?quote:
Hoezo? Zo goed gaat het hier anders niet, nog geen letter op papier.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:41 schreef oranjekoek het volgende:
haha het gaat weer goed hier!
Hey PeZu! Hoe staat het met de liefde? we horen er ineens niks meer overquote:
jij maakt je ook druk om hele andere dingenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo? Zo goed gaat het hier anders niet, nog geen letter op papier.
Zoals?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
jij maakt je ook druk om hele andere dingen
Ik dacht dat ik op iemand zijn voeten stondquote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Geen idee?
haha rarequote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:23 schreef Gewas het volgende:
Ik ga toch maar geen bier halen. En ik ga vroeg naar bed vanavond.
eh.. sportdag, toneel etcquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Hai.
Wat voor activiteiten doet men op middelbare scholen (sportdag, toneel etc.)?
Sjungejunge, aan gij hedde ik oak niets hè.quote:
Ja.. het is voorbijquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sjungejunge, aan gij hedde ik oak niets hè.
PeZu is ook verdwenen.
ow das rot, dat had ik gisteren! Wordt je ook ziek? Is je vriendinnetje al beter?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
Koek! Ik wilde net afsluiten vanwege pijn in mijn kop, maar nu wacht ik nog ff.
Ik hoop het niet, en die is al weer beter ja. Draaien we dit weekend de rollen gewoon om.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow das rot, dat had ik gisteren! Wordt je ook ziek? Is je vriendinnetje al beter?
Wat 20 jaar volhouden?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
Ik duik ook lekker mijn bed in! Slaap lekker Ludo! Eens kijken of we dit 20 jaar volhouden![]()
![]()
![]()
Over 20 jaar hebben we toch een afspraakje? of was het later? hmm.. Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |