Dit is een hoekje voor rokers, niet voor lopers!quote:Op zondag 30 maart 2008 07:31 schreef remlof het volgende:
Ik loop altijd, ben gvd niet voor niks in het centrum gaan wonen
Dat heeft geen zin meer nu... Ik heb godverdomme 3 uur op een taxi gewacht ondanks 5 telefoontjes.. Dus ik ben nu zo wakker dat slapen lastig word. Waar kom jij vandaan?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 07:40 schreef Poit- het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin meer nu... Ik heb godverdomme 3 uur op een taxi gewacht ondanks 5 telefoontjes.. Dus ik ben nu zo wakker dat slapen lastig word. Waar kom jij vandaan?
* remlof jat Queen_Bee's peukquote:Op zondag 30 maart 2008 07:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is een hoekje voor rokers, niet voor lopers!
Meeloper?quote:Op zondag 30 maart 2008 07:41 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ja und jij was ooit een blauwe meeloper
quote:Op zondag 30 maart 2008 07:44 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ja tering dat is toch een gewone vraag waar je vandaan komt? Ik heb gewoon een vrouwtje hoor
Misschien kan POit even vertellen of ik uberhaupt peuken heb. En wie de neuq is dat anywayquote:
Ja hoe leg je dat kort uit op dit tijdstip...quote:
En wat heb ik met topics sluiten te maken?quote:Op zondag 30 maart 2008 07:52 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dat kort uit op dit tijdstip...
Ik zie er het nut niet van om op een forum je tijd te verdoen met kansloze users hun topics te sluiten terwijl je in die uren die je eraan verspild ook op een andere manier geld zou kunnen verdienen...
Ik ben trouwens een kutuser die altijd nog kuttere topics opend, maar toch af en toe hele serieuze reacties geeft in goeie topics...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |