Mooi zo, alleen ik had liever A-Lusion op de Mainstage maar goedquote:Ik hoop dat A-Lusion tegen zany geprogrameerd staat dan hoef ik die mooi niet te zien
Watte?quote:Technoboy - Rage (Pimp's Chasing Cars RMX)
Terug Vind Postquote:
écht super slecht hahah, net gelusiterd, en waar dus het eerste I hear voiiices is, zit nu dat van snow patrolquote:
Lawl, waarschijnlijk een of andere halve gare fan dit dat gemixt heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
écht super slecht hahah, net gelusiterd, en waar dus het eerste I hear voiiices is, zit nu dat van snow patrol![]()
![]()
Veeeeeeee riiiiiiiii taaaaaaas toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Lekker nummer van A-lusion.
net zoals Part of the hard en hate it of love it.
weet btw iemand wat er nou precies gezegd wordt in Veritas van A-lusion?
Ben ik eens benieuwd wanneer Rock Hypnotic/Twilight dan uitkomtquote:21-02-2008 :: Scantraxx Recordz!
I am happy to announce that I've officially joined the Scantraxx crew! Time to rock!!
Ik heb de promo van Rock Hypnotic net binnen mogen slurpen dus hij zal er snel zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:35 schreef LeonH het volgende:
Ben ik eens benieuwd wanneer Rock Hypnotic/Twilight dan uitkomtIk zeg ergens rond Defqon ofzo
Ik hoop dat ze dat nog ff verbeterd hebben voor de vinyl versie.quote:We are back with the game, representing our name, we didn't left you, we are here, e-e-e-ntertain, we put em' high all four, another high score, we are back with the hard even better than before.
Nee die andere vocal......" no other russian" ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
Veeeeeeee riiiiiiiii taaaaaaas toch?
Of bedoel je het begin stuk?
of iets met rushing ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee die andere vocal......" no other russian" ofzo
zou kunnen, bij In Trouble zegt tie ook: "You know I'm russian"quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee die andere vocal......" no other russian" ofzo
Wat is er fout aan dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat nog ff verbeterd hebben voor de vinyl versie.
lekkere anti-qlimax weerquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Dit schijnt de nieuwe Donkey Rollers te zijn? --> http://www.youtube.com/watch?v=TVxezvdz5Oc
dan gaan we zekers te weten naar A-lusionquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop dat A-Lusion tegen zany geprogrameerd staat dan hoef ik die mooi niet te zien
de twijfel is inderdaad tussen dat, of "You Know... I'm Rushing"quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zou kunnen, bij In Trouble zegt tie ook: "You know I'm russian"
volgens mij moet het 'we didn't leave you' zijnquote:
still dropping warsquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat nog ff verbeterd hebben voor de vinyl versie.
je kunt er weinig anders van makenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef 16meter het volgende:
Bijna alles goed
Didn't left ya... tja, we zullen het maar onder 'slang' gooien dan.
We hebben je niet verlaten. Voltooid deelwoord, dus left is dan toch gewoon goed?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij moet het 'we didn't leave you' zijn
Ff de meneer himself gevraagd. "You know I'm rushing"quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ff de meneer himself gevraagd. "You know I'm rushing"
Idd dat stukje is er gewoon ingeplaktquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
écht super slecht hahah, net gelusiterd, en waar dus het eerste I hear voiiices is, zit nu dat van snow patrol![]()
![]()
Levert inderdaad mooi werk afquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die Ruud van Eijck heeft zich er trouwens goed ingewerkt als je die opdrachten allemaal ziet. Maja het ziet er dan ook wel allemaal supergelikt uit!
Rushing..quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Mijn werk werd ook weleens aangezien voor Ruud zijn werk.quote:
Wanneer ontwerp je nou 's een shirt voor onsquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn werk werd ook weleens aangezien voor Ruud zijn werk.![]()
Op zich is dat toch een compliment
Nou vorige keer was iedereen helemaal enthousiast, maar toen haakte iedereen weer af, dus ja. Mijn motivatie is niet erg hoog hier voor Fok!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wanneer ontwerp je nou 's een shirt voor ons
En dan niet eens per se met een fok thema.
Moet je ook n keer op n FOK!-meeting komen, is altijd teering gezellig en dan hebben we het altijd over je shirtjes en hoe graag we die dan met z'n allen tegelijk aan zouden doen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou vorige keer was iedereen helemaal enthousiast, maar toen haakte iedereen weer af, dus ja. Mijn motivatie is niet erg hoog hier voor Fok!
Wil ik natuurlijk wel zienquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn werk werd ook weleens aangezien voor Ruud zijn werk.![]()
Op zich is dat toch een compliment
Denk dat je niet de enige bent hierquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een request:
als er mensen zijn die de Noisecontrollers Remake van Lunatic full hebben, graag ff een PM![]()
alvast bedankt!
is er ooit een fok meeting geweest danquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:32 schreef 16meter het volgende:
Vooral de laatste fok meeting... zooo die was lachen. Iedereen helemaal waus.
HardBassquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
is er ooit een fok meeting geweest dan? haha
Wanneer plannen we de volgende
http://partyflock.nl/photo/371522/USERID/100239.htmlquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb er 2 meegemaakt. Defqon 3 jaar terug en XQ - Zany NL, maar bij beide 2 man. Dus voor mij nooit een fok meetquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:32 schreef 16meter het volgende:
Vooral de laatste fok meeting... zooo die was lachen. Iedereen helemaal waus.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:45 schreef Sethje het volgende:
Ik ben al veel mensen hier tegengekomen irl:
Nashje, Boy_Snakeye,HardCentral(?),ThaBartman, Remcore.,mtsx,Ladyxima,Sethje...
Maar nooit tegelijk...dus om het nou als "meeting" te bestempelenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:45 schreef Sethje het volgende:
Nashje, Boy_Snakeye,HardCentral,ThaBartman, Remcore.,mtsx...
Nice!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:19 schreef Sethje het volgende:
Whoooooooooot vanavond weer een heerlijk setje van Zentiments met onze Anthem die toch erg dik is vind ik zelf!
01. Zentiments - Survivor
02. Bass Modulators - Damage Control
03. Bassdealer & M.A.S.H ft MC R.G - One Time Favour
04. Equal Mindz - Guide U
05. Dark-E - Gods and Symbols (Noisecontrollers Remix)
06. DJ Syro vs The Vision - Throw It Up
07. Outsiders - 99 Problems
08. Zentiments ft. MC Diel – Twisted Mindz (Twisted Anthem 2008)
09. Zappaman - Rude Talk (Hack Mix)
10. AJ Busta - Grown It (The Machine Remix)
11. Josh & Wesz vs. Glowiej - Tempopusher
12. Headhunterz - Call It Music
13. Troubleboy - No Voices
14. Hyperdrive - The Punishment
Die survivor is zoo dik he die melodie komt er zo heerlijk in en dan die dubbele kicksecht te vet gewoon. Zowiezo is heel het setje heerlijk!
Ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:59 schreef NLS04 het volgende:
tering wat gaan jullie weer hard..heb zentiments setje in de download staan dus ben benieuwd. Heb in ieder geval zin in xxlerator zaterdag!
Ja precies dan ben ik nog lekker aanspreekbaarquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zeg Inqontrolen dan gewoon begin van de avond ofzo
![]()
Goed goed, je kon ons niet eens terug vinden pfffquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe op reverze ging het vlekkeloos Qt iets mindermaari k ben daar best toe bereid hoor
we staan toch veelal in dezelfde zaal
Was niet serieus, ben in ieder geval nog nooit bij zo'n meeting geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Opzekers....quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Was niet serieus, ben in ieder geval nog nooit bij zo'n meeting geweest.
InQontrol -> Evolution sector, daar is iedereen toch?
ik kijk maar over de spelling heenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:45 schreef Sethje het volgende:
Remcore.
*stemt*quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zeg Inqontrolen dan gewoon begin van de avond ofzo
![]()
In mijn ex-stam(p)clubjequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
we waren toen bij 24, Jones Birthday Party, wat een feest toen![]()
![]()
[..]
Was idd een grapje, zelf ook nog nooit bij een meeting geweest. Alleen Boy_Snakeye kwam ik de vorige XXlerator tegen, dacht ik...quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:50 schreef 16meter het volgende:
Was niet serieus, ben in ieder geval nog nooit bij zo'n meeting geweest.
InQontrol -> Evolution sector, daar is iedereen toch?
me 2, ook altijd vanaf het begin presentquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:09 schreef 16meter het volgende:
Ik ben er altijd vanaf het begin, beetje rondkijken, wat bier drinken om in de stemming te komen en een idee krijgen van de opzet/indeling.
Ik had de defqon set van TBY uit 2004 alweer een paar keer gedraaid. Gewoon heerlijke tijdloze setquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:47 schreef 16meter het volgende:
it's coming... a world eclipse... Blackout... blackout.. blackouuut
Don't stop... goooo!
Hij blijft lekker.
Can't stop van Zatox & Activator heb ik ook weer helemaal ontdekt... leuk om af en toe platen die je maar een paar keer geluisterd hebt een nieuwe kans te geven. Southstylers - Crystal vond ik ook pas maaaanden na de release echt vet.
En onder welke naam draai je dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:59 schreef Rivfader het volgende:
Ten eerste: TVP-tje.
Ten tweede ben ik al weer veels te lang niet met hardstyle bezig, en dat terwijl ik het eigenlijk erg relaxed vind. Teveel house en electro gedraaid de laatste tijd, maar goed.
Ik ga binnenkort weer een setje uploaden, heb een nieuwe mixer en een hoop nieuwe muziek, dus ik heb er zin an!
En ik ben gevraagd om in mei de hard-zaal op een groot studentenfeest in Utrecht voor de helft voor mijn rekening te nemen, dus dat is ook leuk.
Idd studentenfeestje in utrecht en hardstylequote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:59 schreef Rivfader het volgende:
Ten eerste: TVP-tje.
Ten tweede ben ik al weer veels te lang niet met hardstyle bezig, en dat terwijl ik het eigenlijk erg relaxed vind. Teveel house en electro gedraaid de laatste tijd, maar goed.
Ik ga binnenkort weer een setje uploaden, heb een nieuwe mixer en een hoop nieuwe muziek, dus ik heb er zin an!
En ik ben gevraagd om in mei de hard-zaal op een groot studentenfeest in Utrecht voor de helft voor mijn rekening te nemen, dus dat is ook leuk.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik had de defqon set van TBY uit 2004 alweer een paar keer gedraaid. Gewoon heerlijke tijdloze set
Ghehequote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ps Boy, paar vriendjes van je waren aanwezig zag ik aan de shirts
Ze hebben dus ook een In Qontrol anthem gemaakt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Uit Zany's Top 10:
Donkey Rollers - The last city on earth
Donkey Rollers - LMPSNJK
Ben benieuwd
Full House Feest (van 5 studieverenigingen te samen), 8 mei in City Hall. Het is de tweede zaal, waar stevige club en hardstyle gedraaid moet worden, voor zover ik heb begrepen. Ik krijg de verdere details nog.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd studentenfeestje in utrecht en hardstyleDaar ben ik nu al 2 jaar naar opzoek zeg!!
Oehja en de Alpha Twins komen met een nieuwe onder hun eigen naamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Uit Zany's Top 10:
01. Donkey Rollers - Followersquote:
Ik word een beetje moe van die "specials". Vooral van Donkey Rollers zijn er al zoveel gemaakt met allemaal dezelfde tracklist.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
01. Donkey Rollers - Followers
02. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers
03. Donkey Rollers - Strike Again 2004
04. Donkey Rollers - Evil
05. Donkey Rollers - Silver Bullit
06. Donkey Rollers - Immeasurably
07. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
08. Donkey Rollers - Atrocity
09. Donkey Rollers - Ruff
10. Donkey Rollers - Revolutions
11. Donkey Rollers - Chopper
12. Donkey Rollers - We Are 1
13. Donkey Rollers - No One Can Stop Us
Donkey Rollers Special
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd studentenfeestje in utrecht en hardstyleDaar ben ik nu al 2 jaar naar opzoek zeg!!
Maar net terug uit de Outland, B2S selectiefeestje, godver wat een sfeer daar !
Ruimte, redelijk schone vloer, veel mooi schoons op de vloer ! en wat werd er heeeerlijk gedraaid. Aan het einde deed Zany nog even zijn ding.
Die remix van Xzbit van paparazzi man man wat een nummer ! Wrong Fusion heeerrlijk !
Ps Boy, paar vriendjes van je waren aanwezig zag ik aan de shirts
Bartman en ik hebben je setje ook nog meegemaakt en idd het was nog vrij rustig. Best lastig op de opener te zijn natuurlijk, maar miss dat we je binnenkort terug gaan zien in talentzaaltjes van grotere feestjesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:48 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ja wel chill idd dat er ook audities waren voor dat go go dancing, was regelmatig watertanden![]()
jammergenoeg moest ik openen op die contest en was het toen nog vrij rustig. beetje moeilijk om het aanwezige publiek dan 'mee' te krijgen maar mn set verliep verder wel lekker. helaas niet gewonnen maar goed, het niveau was hoog dus al met al weer n ervaring rijker
mja, binnenkort maar eens wat demo'tjes rondsturen. dat kan vaak ook geen kwaadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Bartman en ik hebben je setje ook nog meegemaakt en idd het was nog vrij rustig. Best lastig op de opener te zijn natuurlijk, maar miss dat we je binnenkort terug gaan zien in talentzaaltjes van grotere feestjes
En niet alleen de danseressjes waren leuk, man man wat een mooie vrouwen daar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Die was toch in de Pepp of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:57 schreef nattermann het volgende:
SWAT vanavond wordt dus niks.. lekker bankhangen dan maar
Klopt, was inderdaad in de peppermill.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die was toch in de Pepp of vergis ik me nu?
Waarom moet de Pepp nu zoiets altijd op vrijdag hebben en niet op zaterdag
Zowiezo niet mn favoriete tentquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Tis dat m'n vriendin moet werken op zaterdag, anders ging ik vaker op vrijdag 's een kijkje nemen, maar jeh, tis samen uit en samen thuis he. En op de zaterdag vind ik 't niet echt geweldig in de Pepp
Als je naar deze pagina gaat, dan kom je wel weer op het forumquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:49 schreef Silaz het volgende:Hoeiemand een alternatief voor a2w ? Hij is nu alweer down. en om nou te gaan betalen bij soundbase, is me niet wat (A) PM ofzo?
![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
01. Donkey Rollers - Followers
02. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers
03. Donkey Rollers - Strike Again 2004
04. Donkey Rollers - Evil
05. Donkey Rollers - Silver Bullit
06. Donkey Rollers - Immeasurably
07. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
08. Donkey Rollers - Atrocity
09. Donkey Rollers - Ruff
10. Donkey Rollers - Revolutions
11. Donkey Rollers - Chopper
12. Donkey Rollers - We Are 1
13. Donkey Rollers - No One Can Stop Us
Donkey Rollers Special
Ja idd. dat is fucked!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:19 schreef Pittie het volgende:
[..]
Als je naar deze pagina gaat, dan kom je wel weer op het forum
http://addicted2warez.com/new/index.php?act=idx
Echter de sectie vinyl en albums is opeens beveiligd met een wachtwoord
Onne is gewoon fucking heldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:45 schreef Da_Ripper het volgende:
GoddammitA-Lusion!!!
![]()
Wat een held; zijn platenkeuzes, zijn producties
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:46 schreef LeonH het volgende:
bulldozer_project_-_arise__incl_the_beholder_and_zany_remix-vinyl-2008
Zany_and_DV8_-_Distorted__The_Anthem-(FUSION044-5)-Vinyl-2008-H
The Anthem is "raar" gemaakt... Geen intro of whatever
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:04 schreef Ladyxima het volgende:
heb 2 entree gewonnen voor reset volgende week, maar nog niemand om mee te gaan.. nog ff kijken dus..
Was graag met je mee gegaanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:04 schreef Ladyxima het volgende:
heb 2 entree gewonnen voor reset volgende week, maar nog niemand om mee te gaan.. nog ff kijken dus..
Zó ontzettend kut altijd he, van die mensen die aanvankelijk mee willen maar dan toch op t laatste moment afzeggen..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
hier weer een aantal sjaakafhakers, dus een kleine kans dat we vanavond ergens heengaan
Groen polo'tje met gele kraag,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:28 schreef JortK het volgende:
Vanavond naar de Matrixx
Voor de mensen die gaan:
* Wit T-Shirt
* Legerbroek
* Witte schoenen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Groen polo'tje met gele kraag,
tot vanavond
Shirtje dat door 10 andere mensen wordt gedragenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Groen polo'tje met gele kraag,
tot vanavond
Hij staat ook bij zijn MySpace van digital Punk.. lekker nmmrquote:Op zondag 2 maart 2008 13:25 schreef CrustyClown het volgende:
Wow eindelijk erachter hoe de hardstyle versie van XZbit's Paparazzi heet. Hij stond gewoon in Zany zijn top 10 op nummer 8. Digital Punk - Bringing the Funk!
Toch best een heerlijk nummertje zo
En of het gezellig was!quote:
Idd ja. Effe geriptquote:Op zondag 2 maart 2008 13:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hij staat ook bij zijn MySpace van digital Punk.. lekker nmmr![]()
Was leuk feestje jaquote:Op zondag 2 maart 2008 15:23 schreef Haghorst het volgende:
Die mc was ook maar een dooie niet in de matrixx?![]()
Stond de hele tijd net als een uitsmijter achter de dj's.
Ik dacht dat dv8 langs kwam
Dat is toch een kutset..quote:Op zondag 2 maart 2008 17:09 schreef nattermann het volgende:
Zit lekker de liveset van The Prophet @ Dieka te luisteren, maar mijn haat-naar-MC's wordt gewoon steeds groter. Laat die kerel gewoon zijn plaatjes draaien, en hou alsjeblieft je kop tussen platen door.
Aan- en afkondigen absoluut geen probleem, om daar een lekker praatje omheen te bouwen. Maar houd tussendoor alsjeblieft je kop
Dat nummer =quote:Op zondag 2 maart 2008 13:25 schreef CrustyClown het volgende:
Wow eindelijk erachter hoe de hardstyle versie van XZbit's Paparazzi heet. Hij stond gewoon in Zany zijn top 10 op nummer 8. Digital Punk - Bringing the Funk!
Toch best een heerlijk nummertje zo
Op de flyer stond DV8 idd, maar volgens mij was het TMCquote:Op zondag 2 maart 2008 15:23 schreef Haghorst het volgende:
Die mc was ook maar een dooie niet in de matrixx?![]()
Stond de hele tijd net als een uitsmijter achter de dj's.
Ik dacht dat dv8 langs kwam
Da Syndrome bedoel je?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:09 schreef nattermann het volgende:
Zit lekker de liveset van The Prophet @ Dieka te luisteren, maar mijn haat-naar-MC's wordt gewoon steeds groter. Laat die kerel gewoon zijn plaatjes draaien, en hou alsjeblieft je kop tussen platen door.
Aan- en afkondigen absoluut geen probleem, om daar een lekker praatje omheen te bouwen. Maar houd tussendoor alsjeblieft je kop
maar hij is wel heldquote:Op zondag 2 maart 2008 20:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Da Syndrome bedoel je?
Druktemaker eerste klas idd
truequote:Op zondag 2 maart 2008 20:36 schreef NrSiX het volgende:
moah held.. hij is wel ok maar soms mag het wel ietsje minder
Elke eerste zaterdag van de maand.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:00 schreef LeonH het volgende:
Om de hoeveel tijd is eigenlijk zo'n XXlerator?
Die dachten dat pila kwam ipv pavoquote:Op maandag 3 maart 2008 03:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wassup met die aziaten daarachter trouwens, zeker 25 man jong en oud, je maakt mij niet wijs dat zij allemaal voor de muziek kwamen...of komen zij daar vaker spacen?
Daar stond ik naastquote:Op maandag 3 maart 2008 03:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Elke eerste zaterdag van de maand.
Het was wederom een heerlijk feesie, vooral toen er wat meer ruimte was voor het echte werk![]()
Wassup met die aziaten daarachter trouwens, zeker 25 man jong en oud, je maakt mij niet wijs dat zij allemaal voor de muziek kwamen...of komen zij daar vaker spacen?
Hoe was Scope DJ?quote:Op maandag 3 maart 2008 01:36 schreef Sethje het volgende:
J&W invites wat een heerlijk feest
We zaten te twijfelen, maar de meerderheid wilde naar Nijmegen. Dus toen werd het toch maar nijmegenquote:Op maandag 3 maart 2008 01:36 schreef Sethje het volgende:
J&W invites wat een heerlijk feest
Ja dat podium stond aan de begin van de avond nog stevig, maar na een paar goeie nummer stond ie al lekker te wankelen. Jammer dat veel andere lui erbij kwamen terwijl dat ding bomvol stond. Anders had ik nog iets meer los kunnen gaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:36 schreef JortK het volgende:
Top in de Matrixx
Boy stond lekkker in de aandacht midden op het podium
Ghehe, er komem er ook 1 van TBY en Tatankaquote:Op zondag 2 maart 2008 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
nu we het toch over Boy hebben, Tony/Dozer droeg vrijdagavond dat shirt dat je voor hem had ontworpen Boy![]()
het viel me gelijk op dat dat shirt wel erg veel overeenkomst vertoonde met jouw Zany-shirt
dus ik sprak hem daar op aan, toen zei hij dat iemand dat voor hem had ontworpen, omdat hij dat Zany shirt zo vet vond
Truequote:Op maandag 3 maart 2008 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
D-block en s-t-fan en acti waren toch de helden van de avond.
zijn die te bestellen voor FOK-leden mochten ze in de smaak vallenquote:Ghehe, er komem er ook 1 van TBY en Tatanka
Vertelquote:Op maandag 3 maart 2008 11:28 schreef JortK het volgende:
Ik vond trouwens die fout van D&S bij Evolutionz toch wel lachwekkend hoor
Ja draaide erg lekker vs Josh & Weszquote:
Wordt een van de weinige keren dat ik met hardstyle ga afsluiten. Tussendoor tijdens die Vincent OMT waarschijnlijk wel even bij Promo en Noize Suppressor of TBY kijken.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:40 schreef Sethje het volgende:
die timetable van In Qontrol.....
Evolution Sector for sure
Evolution Sector
2130-2245 Ultraform
2245-0000 Scope Dj & Frontliner
0000-0100 D-Block & S-Te-Fan
0100-0200 Dozer
0200-0300 Josh & Wesz
0300-0330 Noisecontrollers (Live)
0330-0430 Vincent One More Time
0430-0530 A-Lusion
0530-0700 Headhunterz & Wildstylez present Project One
MC Villian
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:40 schreef Sethje het volgende:
Evolution Sector
2130-2245 Ultraform
0100-0200 Dozer
0200-0300 Josh & Wesz
0430-0530 A-Lusion
MC Villian
En 3 mei een Headhunterz special:quote:Op maandag 3 maart 2008 12:39 schreef LeonH het volgende:
Volgende XXlerator zal het dan niet worden voor mij: Zatox vs Tatanka, Daniele Mondello, Trance Generators, Vortex, Stephy
Zat vs Tat en Stephy kunnen nog wel leuk worden maar rest trekt me niet zo... Dan nog 2 maandjes wachten
Dan gaat 'm dat denkelijk worden als er niks hier in de buurt gaat gebeurenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En 3 mei een Headhunterz special:
Headhunterz
Technoboy
Wildstylez (live)
Brennan Heart
The Prophet
JDX
Dat wordt hem denk ikquote:Op maandag 3 maart 2008 12:40 schreef Sethje het volgende:
Timetabel In-Qontrol
2130-2245 Nog niet binnen
0000-0045 D-Block & S-Te-Fan
0045-0200 Brennan Heart
0200-0300 Nosferatu
0300-0330 Donkey Rollers (NC Overkill)
0330-0430 Noize Suppresor Live
0430-0530 A-Lusion
Waarom deze onbekende knakker op dit tijdstipquote:Op maandag 3 maart 2008 12:40 schreef Sethje het volgende:
Evolution Sector
2130-2245 Ultraform
0100-0200 Dozer
0200-0300 Josh & Wesz
0430-0530 A-Lusion
MC Villian
pm ?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:38 schreef Sethje het volgende:
The_Hose_-_I_Survived-(BLQ052)-WEB-2008-JiM\01-the_hose_-_i_survived.mp3![]()
![]()
Ow mijn god dit is niet meer normaal ... zo hard die bass...in de intro laat ie de pijpen van mn broek al wapperen....
Gezelligste feestje van vorig jaar. Denkelijk wel aanwezigquote:Op maandag 3 maart 2008 13:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
17 mei pavo & Zany Birthday bash in de outland -> op zeker aanwezig
Wat hij zegtquote:Op maandag 3 maart 2008 13:38 schreef Sethje het volgende:
![]()
Ow mijn god dit is niet meer normaal ... zo hard die bass...in de intro laat ie de pijpen van mn broek al wapperen....
Vorig jaar het feestje van het jaar. Wat een heerlijke sfeer was dat zeg, daar kan de XX nog aan tippenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
17 mei pavo & Zany Birthday bash in de outland -> op zeker aanwezig
Ja hoor. Laat ze eerst ff drukken voor 2 dames en als die er zijn dan laat ik het ontwerp wel hier zien en keurenquote:Op maandag 3 maart 2008 17:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil eigenlijk art of fighters of noise suppressor live ook wel zien, die keuzes op die feesten worden steeds erger
maar boy dat die shirts van TBY en Tatanka zijn die verkrijgbaar voor fokkers als er interesse is?
quote:Donkey Rollers - The Last City On Earth (Q-Dance/Q038)
Release Date: April 2008
A1. Donkey Rollers – The Last City On Earth (In Qontrol Anthem 2008)
B1. Donkey Rollers – LMPSJNK
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:52 schreef Sethje het volgende:
Star_Creatorz_-_Killzone-(POLL289)-WEB-2008-JiM/01-star_creatorz_-_killzone.mp3
Wederom een super plaat....
Wat een inspiratiequote:Donkey Rollers – LMPSJNK
Na eerder uitstel nu dus toch al iets eerderquote:Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On The Music / Project 1
art. nr. : SCREL 008
A1. Blame It On The Music
B1. Project 1
Release datum : woensdag 5 maart 2008
Medium : 12-inch
Label : Scantraxx Reloaded
idd, heerlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 13:38 schreef Sethje het volgende:
![]()
Project 1quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Na eerder uitstel nu dus toch al iets eerder
Idd wel lekker tegen de draad inquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:18 schreef Kinz het volgende:
Voor de liefhebbers overigens, ik ben als DJ van CD's overgestapt naar Vinyl. Lekker tegen de draad in. ik draai nu in principe HS met vinyl en voor de rest house/dance met cd's. Maar serieus, wat is dát lekker zeg
.
Tot morgen!
Ben benieuwdquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:18 schreef Kinz het volgende:
Ik ga morgen even wat vinyl-only setjes opnemen, even kijken wat jullie ervan vinden. Moet mezelf toch minimaal presenteren op een geloofwaardige manier
En over een tijdje stap je weer terug over, als er steeds minder op vinyl uit komtquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:18 schreef Kinz het volgende:
Voor de liefhebbers overigens, ik ben als DJ van CD's overgestapt naar Vinyl. Lekker tegen de draad in. ik draai nu in principe HS met vinyl en voor de rest house/dance met cd's. Maar serieus, wat is dát lekker zeg
.
Zeker Noize Suppressor live. Wat een held is dat zegquote:Op maandag 3 maart 2008 17:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil eigenlijk art of fighters of noise suppressor live ook wel zien, die keuzes op die feesten worden steeds erger
maar boy dat die shirts van TBY en Tatanka zijn die verkrijgbaar voor fokkers als er interesse is?
die zijn met zn 2'enquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zeker Noize Suppressor live. Wat een held is dat zeg.
tijdens Ultraform en Vicente misschien in de Main te vindenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:40 schreef Sethje het volgende:
Evolution Sector
2130-2245 Ultraform
0100-0200 Dozer
0200-0300 Josh & Wesz
0430-0530 A-Lusion
MC Villian
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
die zijn met zn 2'enhaha. Maar vet om te zien idd met dat vage apparaat
Misschien naartoequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:48 schreef Pelgrim het volgende:
Over twee weken hardstyle overdose in de buurt
Aanwezigquote:
quote:B-Front & Pulse aka 2-Sidez @ Hardhouse Generation (Club Fresh / Fresh FM)
01. 2-Sidez - Getting Tipsy (Intro)
02. Revivals vs Pulse - Gettin' Dollars
03. Zany & DV8 - Distorted
04. B-Front & MC Dash - Stunning New Sounds
05. 2-Sidez - Freakin'
06. 2-Sidez - Fuck It
07. B-Front - Confuse (2-Sidez Remix)
08. Ran-D & RedixX - My Sound
09. 2-Sidez - Listen
10. Sylenth & Glitch - Music In You
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Stars & Stripes (Mainstage XXlerator) Emporium
Donkey Rollers Live
Showtek
Zatox (IT)
Tatanka (IT) vs Activator (IT)
Pavo
D-Block&S-Te-Fan
Noisecontrollers Live
Deepack
Dutch Master
Josh & Wesz
A-Lusion
Brennan Heart
Devon K
Hosted by MC DV8
Donkeys zijn echt goed bezig. Eerst roepen dat ze exclusief willen blijven en nu verschijnen ze op elk groot feest
lekker lekker, en dat gwoon om de hoekquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Donkey Rollers Live
Showtek
Zatox (IT)
Tatanka (IT) vs Activator (IT)
Pavo
D-Block&S-Te-Fan
Noisecontrollers Live
Deepack
Dutch Master
Josh & Wesz
A-Lusion
Brennan Heart
Devon K
Hosted by MC DV8
Achja zolang er maar betaald wordt zal het hun denkelijk weinig schelenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Donkey Rollers Live
Donkeys zijn echt goed bezig. Eerst roepen dat ze exclusief willen blijven en nu verschijnen ze op elk groot feest
Brennan Heart - Remember, Remember.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:55 schreef JOHAN410 het volgende:
Ik zat net de Qlimax dvd te kijken. Ik vind die hardstyle versie van Barbers Adagio For Strings erg vet, van wie is die en hoe heet die?
Dankjewelquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Brennan Heart - Remember, Remember.
Als het goed is gaat ie 'm uiteindelijk wel releasen na heel veel aanvragen
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:05 schreef NLS04 het volgende:
als je denkt dat het echt niet erger kan![]()
Zojuist bij DWDD. Beau van Ervens nogwat die in zijn programma deal or no deal samen met een mokkel staat te jumpen op zany - nothing else matters
ook vet, maar op een andere manierquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:36 schreef LeonH het volgende:
Ai... wordt er net op gewezen dat ik niet naar Emporium kan... Pinkpop is ook dat weekend, helemaal vergeten
dat zeker en maar 10 minuten rijden ipv 2 uurquote:
Hoe heet dit nummer?? Is zwaar goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://youtube.com/watch?v=wugtb-ZlutM
Heerlijk nummertje, met wat scratchtechnieken van pavo,afgelopen zaterdag
Unknown - Street Spiritquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
Oké, Radio Head heeft een nummer gemaakt, Teen Spirit. Heb hem een keer gehoord bij The Prophet, Sensation Black 2006. Wie weet hoe die remix heet?
Zany opende er meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
Oké, Radio Head heeft een nummer gemaakt, Teen Spirit. Heb hem een keer gehoord bij The Prophet, Sensation Black 2006. Wie weet hoe die remix heet?
Wie is ID eigenlijk? heerlijk nummertjequote:01. ID - ID (Fear no Distance?)
02. Dozer - Church Of The Darkside
03. D’Stylerz - Act Of War
04. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
05. Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Remix)
06. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
Gizmo @ FearFM
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:52 schreef LeonH het volgende:
http://partyflock.nl/party/119040:Graceland.html
komt weer een mooie party hier in limburg natterman
You'd better be rockin' and ready!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Potdorie potdorie
"Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)"
Kan wel kloppen jaquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef Sethje het volgende:
Vette set van Thiele op Fear!
01 Zany & DV8 - The Anthem![]()
02 Headhunterz - Hate It Or Love It![]()
03 D’Stylerz - Act Of War![]()
04 Dark-E - Gods & Symbols [Noisecontrollers Remix]![]()
05 Alphaverb - Go Crazy [Original Mix]![]()
06 Pau DJ - Addicted To The Bass [Newstyle Mix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
07 Tatanka Meets Headhunterz - Call It Music![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
08 The Hose - I Survived![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
09 Mad@faq - Make Some Noise [T.A.T. Remix]
10 Tatact - W.U.W.H.![]()
![]()
![]()
11 Bulldozer Project - Arise [The Beholder and DJ Zany Remix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12 Dana - Mash [Zany Remix]
Yeah, weer een standaard FearFM set met alle platen die de afgelopen 2 weken zijn uitgebracht en nu al zijn grijsgedraaid.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef Sethje het volgende:
Vette set van Thiele op Fear!
01 Zany & DV8 - The Anthem![]()
02 Headhunterz - Hate It Or Love It![]()
03 D’Stylerz - Act Of War![]()
04 Dark-E - Gods & Symbols [Noisecontrollers Remix]![]()
05 Alphaverb - Go Crazy [Original Mix]![]()
06 Pau DJ - Addicted To The Bass [Newstyle Mix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
07 Tatanka Meets Headhunterz - Call It Music![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
08 The Hose - I Survived![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
09 Mad@faq - Make Some Noise [T.A.T. Remix]
10 Tatact - W.U.W.H.![]()
![]()
![]()
11 Bulldozer Project - Arise [The Beholder and DJ Zany Remix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12 Dana - Mash [Zany Remix]
FearFMquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Yeah, weer een standaard FearFM set met alle platen die de afgelopen 2 weken zijn uitgebracht en nu al zijn grijsgedraaid.![]()
Oh, dit keer zitten er ook 3 oudere platen tussen.
Je leest teveel reacties op je site van ene stumpert "opperhoofd"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Yeah, weer een standaard FearFM set met alle platen die de afgelopen 2 weken zijn uitgebracht en nu al zijn grijsgedraaid.![]()
Precies. Niks vernieuwends.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:10 schreef mstx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:17 schreef signom het volgende:
[..]
Je leest teveel reacties op je site van ene stumpert "opperhoofd"
Nee hij heeft gelijk. Je hoort en ziet alleen maar dezelfde sets op die site... Nu begint bijna iedere kloot viool weer met The Anthem in een mix daar omdat ie gewoon een bepaald soort intro heeft....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:17 schreef signom het volgende:
[..]
Je leest teveel reacties op je site van ene stumpert "opperhoofd"
Ik moet toegeven dat ik ook vaak fearfm setjes hier heb opstaan tijdens het werken, maar ik heb toch liever wat meer afwisseling dan 4 setjes met de tracklist in een andere volgorde.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef Sethje het volgende:
Boeie dat zijn toch vette nummers..ik vind het ideaal om te luisteren tijdens werk/school etc. Beter dan steeds die lange vinyls met complete intro te luisteren.
Samequote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook vaak fearfm setjes hier heb opstaan tijdens het werken, maar ik heb toch liever wat meer afwisseling dan 4 setjes met de tracklist in een andere volgorde.Ik luister dan ook meer de setjes van The Vision en Frequencerz in plaats van Thiele, Da Speedfreak, D-Vino en Phuture Boy ofzo.
Dit is dan toevallig een goed setje maar ik luister ook liever naar gast dj's (Jou geliefde 2-sidez als een heel goed voorbeeldquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef Sethje het volgende:
Boeie dat zijn toch vette nummers..ik vind het ideaal om te luisteren tijdens werk/school etc. Beter dan steeds die lange vinyls met complete intro te luisteren.
Dat is dan ook op Fresh FM hè, niet Fear FM.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit is dan toevallig een goed setje maar ik luister ook liever naar gast dj's (Jou geliefde 2-sidez als een heel goed voorbeeld) dan dit soort "hitjes" uurtje..
x2quote:
quote:Dj Isaac - In My Veins / Impressed (Technoboy Rmx)
Dj Isaac - In My Veins / Impressed (Technoboy Rmx) image
Price:
¤ 7,20 ex.
Status: Product will be available within half a week.
Productcode: XRATE010
Cat.: Hardstyle
Description: Isaac is back with a new release on his own X-Rate imprint!! You all know what to expect from this hardstyle master: Bangin`beats and uplifting melodies! Including a nice Technoboy Remix on the flip!!
A1. In My Veins
B1. Impressed (Technoboy Rmx)
Label: X-Rate
Type product: Vinyl
Release date: 7-3-2008
Eindelijk weer eens een goeie release van Isaac, Impressed en Waiting For was ik niet zo kapot van. Alleen jammer van die standaard kick alweer, maja het is een keer wat anders dan allemaal die mega-doordreun kicks van de restquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit is dan toevallig een goed setje maar ik luister ook liever naar gast dj's (Jou geliefde 2-sidez als een heel goed voorbeeld) dan dit soort "hitjes" uurtje..
elektronic/ tekno was ook goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een goeie release van Isaac, Impressed en Waiting For was ik niet zo kapot van. Alleen jammer van die standaard kick alweer, maja het is een keer wat anders dan allemaal die mega-doordreun kicks van de rest
helaas, een 3e keer ben ik niet aanwezig, vanavond lekker pilsen in het caféquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:06 schreef Sethje het volgende:
Ga je ook heen Remco ?
Ben ik met je eens, elke week komen er weer nieuwe dj's naar ons toe die hun standaard setje willen plaatsen die eigenlijk precies hetzelfde is als vele andere setjes van fearfm. Die plaats ik al niet eens meer. Maar die opperhoofd die vind de setjes van Frequencerz en The Vision al slecht, terwijl die toch echt de betere setjes maken waar menig "bekend" DJ nog een punt aan kan zuigen. Zelf luister ik van al die FearFM setjes alleen maar Frequenzers, The Vision, The DizZorder en Nego trouwens..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook vaak fearfm setjes hier heb opstaan tijdens het werken, maar ik heb toch liever wat meer afwisseling dan 4 setjes met de tracklist in een andere volgorde.Ik luister dan ook meer de setjes van The Vision en Frequencerz in plaats van Thiele, Da Speedfreak, D-Vino en Phuture Boy ofzo.
Blame it on the vrijdagmiddagborrel. Eigenlijk had ik je post maar half gelezen.quote:
Een pot nat, maar die set is echt veeeeeet!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is dan ook op Fresh FM hè, niet Fear FM.
PM mij die link eens als je wiltquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:40 schreef LeonH het volgende:
Scope_DJ_-_Rock_Hypnotic__Twilight-(NC006)-PROMO-2008-XTC
Zie net dit op een forum staan
Weet iemand hier meer van? Kan 'm nergens vinden...
Stond in de shoutbox van hardstation. Maar kan zelf ook nog helemaal niks vinden... Ze proberen 'm steeds te uploaden staat er maar meer weet ik ook nog nietquote:
okquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Stond in de shoutbox van hardstation. Maar kan zelf ook nog helemaal niks vinden... Ze proberen 'm steeds te uploaden staat er maar meer weet ik ook nog niet
Twilight zat in de birthday mix van www.wouzie.nlquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:40 schreef LeonH het volgende:
Scope_DJ_-_Rock_Hypnotic__Twilight-(NC006)-PROMO-2008-XTC
Zie net dit op een forum staan
Weet iemand hier meer van? Kan 'm nergens vinden...
meen je dat nou? En bedankt he, ik helemaal blij met mijn ideequote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:40 schreef Sethje het volgende:
fucking posers gaat er juist om dat veel producers de stijl van J&W na probere te maken/gebruike etc.
Krijg je meteen een klap voor je smoel omdat al die sjappies dat nummer toch niet kennen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb een idee! Ik laat stickers bedrukken met "POSER!" erop. En dan als Josh en Wesz dat nummer draaien dan gaan we iedereen bestickeren die stilstaat!!!
Dan snappen ze meteen de hint
http://nl.youtube.com/watch?v=jBqb9YIhUvA
Das goedquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:37 schreef JortK het volgende:
Vanavond knallen
Seth als ik je tegen kom zal ik je wel weer een schouderklop geven
Voor mij ook niet, vanvond doen we een Planet Rose...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef LeonH het volgende:
Vanavond techno party in de Nor in Heerlen. Geen hardstyle dus
Ik hoor de laatste tijd wel meer hardcore samples in hardstyle nummers...quote:Op zondag 9 maart 2008 10:46 schreef Sethje het volgende:
Net terug van RESET...was me weer een dol feestje godverdomme
Headhunterz was zoo vet...weet iemand hoe die nieuwe plaat heet...
Er zitten vocals in,die ook in zon hardcore nummer zitten ; What? you saw that? *stuk tekst* you crazy? come on!
En dan komt er bij headhunterz zooo'n vette melo in maar ben echt benieuwd welke plaat dat is.
Endymion - Paybackquote:Op zondag 9 maart 2008 10:46 schreef Sethje het volgende:
Er zitten vocals in,die ook in zon hardcore nummer zitten ; What? you saw that? *stuk tekst* you crazy? come on!
En dan komt er bij headhunterz zooo'n vette melo in maar ben echt benieuwd welke plaat dat is.
Coolquote:Op zondag 9 maart 2008 19:06 schreef 16meter het volgende:
http://www2.zippyshare.com/v/95667271/file.html
Voor degenen die vroegah Zelda gespeeld hebben.
Frequencerz zijn goed bezig. Hoop dat die dit jaar door gaan breken.
[mierenneukmodus]quote:Op zondag 9 maart 2008 19:27 schreef Silaz het volgende:
Hmms nog nooit gespeeld maar toch maar is ff uitproberen haha.
trouwens; Noisecontrollers - Give You Bass is ook een aardig lekker nmmrtje imho
haha erg gaaf gedaanquote:Op zondag 9 maart 2008 19:06 schreef 16meter het volgende:
http://www2.zippyshare.com/v/95667271/file.html
Voor degenen die vroegah Zelda gespeeld hebben.
Frequencerz zijn goed bezig. Hoop dat die dit jaar door gaan breken.
Hij draaide gisteren eerst in Pruim Zevenhuizen daarna gingen ze ( samen met Villian ) naar Zaandam, maar in Pruim draaide hij die plaat idd ook, wilde het nog onthouden voor dit topic, maar was een paar minuut later de tekst alweer kwijt en wist alleen nog dat het van een hardcore nummer wasquote:Op zondag 9 maart 2008 10:46 schreef Sethje het volgende:
Dat ze lid zijn van zo'n hyve is natuurlijk dubieus... maaruh.. hoe vind je zoiets in godsnaam?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:20 schreef mstx het volgende:
http://evsede.hyves.nl/
Noisecontrollers staat ook tussen de leden
godverdomme ik ben zo verliefd op die synthquote:Op zondag 9 maart 2008 18:48 schreef luckass het volgende:
Het is inderdaad Wildstylez - Revenge. Dikke plaat zeg!
²quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
godverdomme ik ben zo verliefd op die synth
wat een heerlijk nummer
Extreem goed zoekenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat ze lid zijn van zo'n hyve is natuurlijk dubieus... maaruh.. hoe vind je zoiets in godsnaam?
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:22 schreef Sethje het volgende:
Hardstyle Maffia meets Alphaverb - Taking over.....
Deepack draaide hem zaterdag...hoe heerlijkmet die violen (L)
quote:
Ik heb het wel geweten..maar kan er niet opkomen. Reservoir Dogs is het volgens mij niet...maar ik moet wel aan die film denken als ik die stemmen hoor op de een of andere manier.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:55 schreef Parvus het volgende:
Weet iemand uit welke film de vocals van Revivals - Our Case komen?
boondock saintsquote:Op maandag 10 maart 2008 14:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb het wel geweten..maar kan er niet opkomen. Reservoir Dogs is het volgens mij niet...maar ik moet wel aan die film denken als ik die stemmen hoor op de een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |