mja, binnenkort maar eens wat demo'tjes rondsturen. dat kan vaak ook geen kwaadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Bartman en ik hebben je setje ook nog meegemaakt en idd het was nog vrij rustig. Best lastig op de opener te zijn natuurlijk, maar miss dat we je binnenkort terug gaan zien in talentzaaltjes van grotere feestjes
En niet alleen de danseressjes waren leuk, man man wat een mooie vrouwen daar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Die was toch in de Pepp of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:57 schreef nattermann het volgende:
SWAT vanavond wordt dus niks.. lekker bankhangen dan maar
Klopt, was inderdaad in de peppermill.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die was toch in de Pepp of vergis ik me nu?
Waarom moet de Pepp nu zoiets altijd op vrijdag hebben en niet op zaterdag
Zowiezo niet mn favoriete tentquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Tis dat m'n vriendin moet werken op zaterdag, anders ging ik vaker op vrijdag 's een kijkje nemen, maar jeh, tis samen uit en samen thuis he. En op de zaterdag vind ik 't niet echt geweldig in de Pepp
Als je naar deze pagina gaat, dan kom je wel weer op het forumquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:49 schreef Silaz het volgende:Hoeiemand een alternatief voor a2w ? Hij is nu alweer down. en om nou te gaan betalen bij soundbase, is me niet wat (A) PM ofzo?
![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
01. Donkey Rollers - Followers
02. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers
03. Donkey Rollers - Strike Again 2004
04. Donkey Rollers - Evil
05. Donkey Rollers - Silver Bullit
06. Donkey Rollers - Immeasurably
07. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
08. Donkey Rollers - Atrocity
09. Donkey Rollers - Ruff
10. Donkey Rollers - Revolutions
11. Donkey Rollers - Chopper
12. Donkey Rollers - We Are 1
13. Donkey Rollers - No One Can Stop Us
Donkey Rollers Special
Ja idd. dat is fucked!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:19 schreef Pittie het volgende:
[..]
Als je naar deze pagina gaat, dan kom je wel weer op het forum
http://addicted2warez.com/new/index.php?act=idx
Echter de sectie vinyl en albums is opeens beveiligd met een wachtwoord
Onne is gewoon fucking heldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:45 schreef Da_Ripper het volgende:
GoddammitA-Lusion!!!
![]()
Wat een held; zijn platenkeuzes, zijn producties
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:46 schreef LeonH het volgende:
bulldozer_project_-_arise__incl_the_beholder_and_zany_remix-vinyl-2008
Zany_and_DV8_-_Distorted__The_Anthem-(FUSION044-5)-Vinyl-2008-H
The Anthem is "raar" gemaakt... Geen intro of whatever
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:04 schreef Ladyxima het volgende:
heb 2 entree gewonnen voor reset volgende week, maar nog niemand om mee te gaan.. nog ff kijken dus..
Was graag met je mee gegaanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:04 schreef Ladyxima het volgende:
heb 2 entree gewonnen voor reset volgende week, maar nog niemand om mee te gaan.. nog ff kijken dus..
Zó ontzettend kut altijd he, van die mensen die aanvankelijk mee willen maar dan toch op t laatste moment afzeggen..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
hier weer een aantal sjaakafhakers, dus een kleine kans dat we vanavond ergens heengaan
Groen polo'tje met gele kraag,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:28 schreef JortK het volgende:
Vanavond naar de Matrixx
Voor de mensen die gaan:
* Wit T-Shirt
* Legerbroek
* Witte schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |