quote:Dj Isaac - In My Veins / Impressed (Technoboy Rmx)
Dj Isaac - In My Veins / Impressed (Technoboy Rmx) image
Price:
¤ 7,20 ex.
Status: Product will be available within half a week.
Productcode: XRATE010
Cat.: Hardstyle
Description: Isaac is back with a new release on his own X-Rate imprint!! You all know what to expect from this hardstyle master: Bangin`beats and uplifting melodies! Including a nice Technoboy Remix on the flip!!
A1. In My Veins
B1. Impressed (Technoboy Rmx)
Label: X-Rate
Type product: Vinyl
Release date: 7-3-2008
Eindelijk weer eens een goeie release van Isaac, Impressed en Waiting For was ik niet zo kapot van. Alleen jammer van die standaard kick alweer, maja het is een keer wat anders dan allemaal die mega-doordreun kicks van de restquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit is dan toevallig een goed setje maar ik luister ook liever naar gast dj's (Jou geliefde 2-sidez als een heel goed voorbeeld) dan dit soort "hitjes" uurtje..
elektronic/ tekno was ook goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een goeie release van Isaac, Impressed en Waiting For was ik niet zo kapot van. Alleen jammer van die standaard kick alweer, maja het is een keer wat anders dan allemaal die mega-doordreun kicks van de rest
helaas, een 3e keer ben ik niet aanwezig, vanavond lekker pilsen in het caféquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:06 schreef Sethje het volgende:
Ga je ook heen Remco ?
Ben ik met je eens, elke week komen er weer nieuwe dj's naar ons toe die hun standaard setje willen plaatsen die eigenlijk precies hetzelfde is als vele andere setjes van fearfm. Die plaats ik al niet eens meer. Maar die opperhoofd die vind de setjes van Frequencerz en The Vision al slecht, terwijl die toch echt de betere setjes maken waar menig "bekend" DJ nog een punt aan kan zuigen. Zelf luister ik van al die FearFM setjes alleen maar Frequenzers, The Vision, The DizZorder en Nego trouwens..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook vaak fearfm setjes hier heb opstaan tijdens het werken, maar ik heb toch liever wat meer afwisseling dan 4 setjes met de tracklist in een andere volgorde.Ik luister dan ook meer de setjes van The Vision en Frequencerz in plaats van Thiele, Da Speedfreak, D-Vino en Phuture Boy ofzo.
Blame it on the vrijdagmiddagborrel. Eigenlijk had ik je post maar half gelezen.quote:
Een pot nat, maar die set is echt veeeeeet!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is dan ook op Fresh FM hè, niet Fear FM.
PM mij die link eens als je wiltquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:40 schreef LeonH het volgende:
Scope_DJ_-_Rock_Hypnotic__Twilight-(NC006)-PROMO-2008-XTC
Zie net dit op een forum staan
Weet iemand hier meer van? Kan 'm nergens vinden...
Stond in de shoutbox van hardstation. Maar kan zelf ook nog helemaal niks vinden... Ze proberen 'm steeds te uploaden staat er maar meer weet ik ook nog nietquote:
okquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Stond in de shoutbox van hardstation. Maar kan zelf ook nog helemaal niks vinden... Ze proberen 'm steeds te uploaden staat er maar meer weet ik ook nog niet
Twilight zat in de birthday mix van www.wouzie.nlquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:40 schreef LeonH het volgende:
Scope_DJ_-_Rock_Hypnotic__Twilight-(NC006)-PROMO-2008-XTC
Zie net dit op een forum staan
Weet iemand hier meer van? Kan 'm nergens vinden...
meen je dat nou? En bedankt he, ik helemaal blij met mijn ideequote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:40 schreef Sethje het volgende:
fucking posers gaat er juist om dat veel producers de stijl van J&W na probere te maken/gebruike etc.
Krijg je meteen een klap voor je smoel omdat al die sjappies dat nummer toch niet kennen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb een idee! Ik laat stickers bedrukken met "POSER!" erop. En dan als Josh en Wesz dat nummer draaien dan gaan we iedereen bestickeren die stilstaat!!!
Dan snappen ze meteen de hint
http://nl.youtube.com/watch?v=jBqb9YIhUvA
Das goedquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:37 schreef JortK het volgende:
Vanavond knallen
Seth als ik je tegen kom zal ik je wel weer een schouderklop geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |