Unknown - Street Spiritquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
Oké, Radio Head heeft een nummer gemaakt, Teen Spirit. Heb hem een keer gehoord bij The Prophet, Sensation Black 2006. Wie weet hoe die remix heet?
Zany opende er meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
Oké, Radio Head heeft een nummer gemaakt, Teen Spirit. Heb hem een keer gehoord bij The Prophet, Sensation Black 2006. Wie weet hoe die remix heet?
Wie is ID eigenlijk? heerlijk nummertjequote:01. ID - ID (Fear no Distance?)
02. Dozer - Church Of The Darkside
03. D’Stylerz - Act Of War
04. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
05. Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Remix)
06. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
Gizmo @ FearFM
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:52 schreef LeonH het volgende:
http://partyflock.nl/party/119040:Graceland.html
komt weer een mooie party hier in limburg natterman
You'd better be rockin' and ready!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Potdorie potdorie
"Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)"
Kan wel kloppen jaquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef Sethje het volgende:
Vette set van Thiele op Fear!
01 Zany & DV8 - The Anthem![]()
02 Headhunterz - Hate It Or Love It![]()
03 D’Stylerz - Act Of War![]()
04 Dark-E - Gods & Symbols [Noisecontrollers Remix]![]()
05 Alphaverb - Go Crazy [Original Mix]![]()
06 Pau DJ - Addicted To The Bass [Newstyle Mix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
07 Tatanka Meets Headhunterz - Call It Music![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
08 The Hose - I Survived![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
09 Mad@faq - Make Some Noise [T.A.T. Remix]
10 Tatact - W.U.W.H.![]()
![]()
![]()
11 Bulldozer Project - Arise [The Beholder and DJ Zany Remix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12 Dana - Mash [Zany Remix]
Yeah, weer een standaard FearFM set met alle platen die de afgelopen 2 weken zijn uitgebracht en nu al zijn grijsgedraaid.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef Sethje het volgende:
Vette set van Thiele op Fear!
01 Zany & DV8 - The Anthem![]()
02 Headhunterz - Hate It Or Love It![]()
03 D’Stylerz - Act Of War![]()
04 Dark-E - Gods & Symbols [Noisecontrollers Remix]![]()
05 Alphaverb - Go Crazy [Original Mix]![]()
06 Pau DJ - Addicted To The Bass [Newstyle Mix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
07 Tatanka Meets Headhunterz - Call It Music![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
08 The Hose - I Survived![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
09 Mad@faq - Make Some Noise [T.A.T. Remix]
10 Tatact - W.U.W.H.![]()
![]()
![]()
11 Bulldozer Project - Arise [The Beholder and DJ Zany Remix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12 Dana - Mash [Zany Remix]
FearFMquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Yeah, weer een standaard FearFM set met alle platen die de afgelopen 2 weken zijn uitgebracht en nu al zijn grijsgedraaid.![]()
Oh, dit keer zitten er ook 3 oudere platen tussen.
Je leest teveel reacties op je site van ene stumpert "opperhoofd"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Yeah, weer een standaard FearFM set met alle platen die de afgelopen 2 weken zijn uitgebracht en nu al zijn grijsgedraaid.![]()
Precies. Niks vernieuwends.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:10 schreef mstx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:17 schreef signom het volgende:
[..]
Je leest teveel reacties op je site van ene stumpert "opperhoofd"
Nee hij heeft gelijk. Je hoort en ziet alleen maar dezelfde sets op die site... Nu begint bijna iedere kloot viool weer met The Anthem in een mix daar omdat ie gewoon een bepaald soort intro heeft....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:17 schreef signom het volgende:
[..]
Je leest teveel reacties op je site van ene stumpert "opperhoofd"
Ik moet toegeven dat ik ook vaak fearfm setjes hier heb opstaan tijdens het werken, maar ik heb toch liever wat meer afwisseling dan 4 setjes met de tracklist in een andere volgorde.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef Sethje het volgende:
Boeie dat zijn toch vette nummers..ik vind het ideaal om te luisteren tijdens werk/school etc. Beter dan steeds die lange vinyls met complete intro te luisteren.
Samequote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook vaak fearfm setjes hier heb opstaan tijdens het werken, maar ik heb toch liever wat meer afwisseling dan 4 setjes met de tracklist in een andere volgorde.Ik luister dan ook meer de setjes van The Vision en Frequencerz in plaats van Thiele, Da Speedfreak, D-Vino en Phuture Boy ofzo.
Dit is dan toevallig een goed setje maar ik luister ook liever naar gast dj's (Jou geliefde 2-sidez als een heel goed voorbeeldquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef Sethje het volgende:
Boeie dat zijn toch vette nummers..ik vind het ideaal om te luisteren tijdens werk/school etc. Beter dan steeds die lange vinyls met complete intro te luisteren.
Dat is dan ook op Fresh FM hè, niet Fear FM.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit is dan toevallig een goed setje maar ik luister ook liever naar gast dj's (Jou geliefde 2-sidez als een heel goed voorbeeld) dan dit soort "hitjes" uurtje..
x2quote:
quote:Dj Isaac - In My Veins / Impressed (Technoboy Rmx)
Dj Isaac - In My Veins / Impressed (Technoboy Rmx) image
Price:
¤ 7,20 ex.
Status: Product will be available within half a week.
Productcode: XRATE010
Cat.: Hardstyle
Description: Isaac is back with a new release on his own X-Rate imprint!! You all know what to expect from this hardstyle master: Bangin`beats and uplifting melodies! Including a nice Technoboy Remix on the flip!!
A1. In My Veins
B1. Impressed (Technoboy Rmx)
Label: X-Rate
Type product: Vinyl
Release date: 7-3-2008
Eindelijk weer eens een goeie release van Isaac, Impressed en Waiting For was ik niet zo kapot van. Alleen jammer van die standaard kick alweer, maja het is een keer wat anders dan allemaal die mega-doordreun kicks van de restquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit is dan toevallig een goed setje maar ik luister ook liever naar gast dj's (Jou geliefde 2-sidez als een heel goed voorbeeld) dan dit soort "hitjes" uurtje..
elektronic/ tekno was ook goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een goeie release van Isaac, Impressed en Waiting For was ik niet zo kapot van. Alleen jammer van die standaard kick alweer, maja het is een keer wat anders dan allemaal die mega-doordreun kicks van de rest
helaas, een 3e keer ben ik niet aanwezig, vanavond lekker pilsen in het caféquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:06 schreef Sethje het volgende:
Ga je ook heen Remco ?
Ben ik met je eens, elke week komen er weer nieuwe dj's naar ons toe die hun standaard setje willen plaatsen die eigenlijk precies hetzelfde is als vele andere setjes van fearfm. Die plaats ik al niet eens meer. Maar die opperhoofd die vind de setjes van Frequencerz en The Vision al slecht, terwijl die toch echt de betere setjes maken waar menig "bekend" DJ nog een punt aan kan zuigen. Zelf luister ik van al die FearFM setjes alleen maar Frequenzers, The Vision, The DizZorder en Nego trouwens..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook vaak fearfm setjes hier heb opstaan tijdens het werken, maar ik heb toch liever wat meer afwisseling dan 4 setjes met de tracklist in een andere volgorde.Ik luister dan ook meer de setjes van The Vision en Frequencerz in plaats van Thiele, Da Speedfreak, D-Vino en Phuture Boy ofzo.
Blame it on the vrijdagmiddagborrel. Eigenlijk had ik je post maar half gelezen.quote:
Een pot nat, maar die set is echt veeeeeet!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is dan ook op Fresh FM hè, niet Fear FM.
PM mij die link eens als je wiltquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:40 schreef LeonH het volgende:
Scope_DJ_-_Rock_Hypnotic__Twilight-(NC006)-PROMO-2008-XTC
Zie net dit op een forum staan
Weet iemand hier meer van? Kan 'm nergens vinden...
Stond in de shoutbox van hardstation. Maar kan zelf ook nog helemaal niks vinden... Ze proberen 'm steeds te uploaden staat er maar meer weet ik ook nog nietquote:
okquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Stond in de shoutbox van hardstation. Maar kan zelf ook nog helemaal niks vinden... Ze proberen 'm steeds te uploaden staat er maar meer weet ik ook nog niet
Twilight zat in de birthday mix van www.wouzie.nlquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:40 schreef LeonH het volgende:
Scope_DJ_-_Rock_Hypnotic__Twilight-(NC006)-PROMO-2008-XTC
Zie net dit op een forum staan
Weet iemand hier meer van? Kan 'm nergens vinden...
meen je dat nou? En bedankt he, ik helemaal blij met mijn ideequote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:40 schreef Sethje het volgende:
fucking posers gaat er juist om dat veel producers de stijl van J&W na probere te maken/gebruike etc.
Krijg je meteen een klap voor je smoel omdat al die sjappies dat nummer toch niet kennen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb een idee! Ik laat stickers bedrukken met "POSER!" erop. En dan als Josh en Wesz dat nummer draaien dan gaan we iedereen bestickeren die stilstaat!!!
Dan snappen ze meteen de hint
http://nl.youtube.com/watch?v=jBqb9YIhUvA
Das goedquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:37 schreef JortK het volgende:
Vanavond knallen
Seth als ik je tegen kom zal ik je wel weer een schouderklop geven
Voor mij ook niet, vanvond doen we een Planet Rose...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef LeonH het volgende:
Vanavond techno party in de Nor in Heerlen. Geen hardstyle dus
Ik hoor de laatste tijd wel meer hardcore samples in hardstyle nummers...quote:Op zondag 9 maart 2008 10:46 schreef Sethje het volgende:
Net terug van RESET...was me weer een dol feestje godverdomme
Headhunterz was zoo vet...weet iemand hoe die nieuwe plaat heet...
Er zitten vocals in,die ook in zon hardcore nummer zitten ; What? you saw that? *stuk tekst* you crazy? come on!
En dan komt er bij headhunterz zooo'n vette melo in maar ben echt benieuwd welke plaat dat is.
Endymion - Paybackquote:Op zondag 9 maart 2008 10:46 schreef Sethje het volgende:
Er zitten vocals in,die ook in zon hardcore nummer zitten ; What? you saw that? *stuk tekst* you crazy? come on!
En dan komt er bij headhunterz zooo'n vette melo in maar ben echt benieuwd welke plaat dat is.
Coolquote:Op zondag 9 maart 2008 19:06 schreef 16meter het volgende:
http://www2.zippyshare.com/v/95667271/file.html
Voor degenen die vroegah Zelda gespeeld hebben.
Frequencerz zijn goed bezig. Hoop dat die dit jaar door gaan breken.
[mierenneukmodus]quote:Op zondag 9 maart 2008 19:27 schreef Silaz het volgende:
Hmms nog nooit gespeeld maar toch maar is ff uitproberen haha.
trouwens; Noisecontrollers - Give You Bass is ook een aardig lekker nmmrtje imho
haha erg gaaf gedaanquote:Op zondag 9 maart 2008 19:06 schreef 16meter het volgende:
http://www2.zippyshare.com/v/95667271/file.html
Voor degenen die vroegah Zelda gespeeld hebben.
Frequencerz zijn goed bezig. Hoop dat die dit jaar door gaan breken.
Hij draaide gisteren eerst in Pruim Zevenhuizen daarna gingen ze ( samen met Villian ) naar Zaandam, maar in Pruim draaide hij die plaat idd ook, wilde het nog onthouden voor dit topic, maar was een paar minuut later de tekst alweer kwijt en wist alleen nog dat het van een hardcore nummer wasquote:Op zondag 9 maart 2008 10:46 schreef Sethje het volgende:
Dat ze lid zijn van zo'n hyve is natuurlijk dubieus... maaruh.. hoe vind je zoiets in godsnaam?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:20 schreef mstx het volgende:
http://evsede.hyves.nl/
Noisecontrollers staat ook tussen de leden
godverdomme ik ben zo verliefd op die synthquote:Op zondag 9 maart 2008 18:48 schreef luckass het volgende:
Het is inderdaad Wildstylez - Revenge. Dikke plaat zeg!
²quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
godverdomme ik ben zo verliefd op die synth
wat een heerlijk nummer
Extreem goed zoekenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat ze lid zijn van zo'n hyve is natuurlijk dubieus... maaruh.. hoe vind je zoiets in godsnaam?
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:22 schreef Sethje het volgende:
Hardstyle Maffia meets Alphaverb - Taking over.....
Deepack draaide hem zaterdag...hoe heerlijkmet die violen (L)
quote:
Ik heb het wel geweten..maar kan er niet opkomen. Reservoir Dogs is het volgens mij niet...maar ik moet wel aan die film denken als ik die stemmen hoor op de een of andere manier.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:55 schreef Parvus het volgende:
Weet iemand uit welke film de vocals van Revivals - Our Case komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |