Misschien naartoequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:48 schreef Pelgrim het volgende:
Over twee weken hardstyle overdose in de buurt
Aanwezigquote:
quote:B-Front & Pulse aka 2-Sidez @ Hardhouse Generation (Club Fresh / Fresh FM)
01. 2-Sidez - Getting Tipsy (Intro)
02. Revivals vs Pulse - Gettin' Dollars
03. Zany & DV8 - Distorted
04. B-Front & MC Dash - Stunning New Sounds
05. 2-Sidez - Freakin'
06. 2-Sidez - Fuck It
07. B-Front - Confuse (2-Sidez Remix)
08. Ran-D & RedixX - My Sound
09. 2-Sidez - Listen
10. Sylenth & Glitch - Music In You
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Stars & Stripes (Mainstage XXlerator) Emporium
Donkey Rollers Live
Showtek
Zatox (IT)
Tatanka (IT) vs Activator (IT)
Pavo
D-Block&S-Te-Fan
Noisecontrollers Live
Deepack
Dutch Master
Josh & Wesz
A-Lusion
Brennan Heart
Devon K
Hosted by MC DV8
Donkeys zijn echt goed bezig. Eerst roepen dat ze exclusief willen blijven en nu verschijnen ze op elk groot feest
lekker lekker, en dat gwoon om de hoekquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Donkey Rollers Live
Showtek
Zatox (IT)
Tatanka (IT) vs Activator (IT)
Pavo
D-Block&S-Te-Fan
Noisecontrollers Live
Deepack
Dutch Master
Josh & Wesz
A-Lusion
Brennan Heart
Devon K
Hosted by MC DV8
Achja zolang er maar betaald wordt zal het hun denkelijk weinig schelenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Donkey Rollers Live
Donkeys zijn echt goed bezig. Eerst roepen dat ze exclusief willen blijven en nu verschijnen ze op elk groot feest
Brennan Heart - Remember, Remember.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:55 schreef JOHAN410 het volgende:
Ik zat net de Qlimax dvd te kijken. Ik vind die hardstyle versie van Barbers Adagio For Strings erg vet, van wie is die en hoe heet die?
Dankjewelquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Brennan Heart - Remember, Remember.
Als het goed is gaat ie 'm uiteindelijk wel releasen na heel veel aanvragen
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:05 schreef NLS04 het volgende:
als je denkt dat het echt niet erger kan![]()
Zojuist bij DWDD. Beau van Ervens nogwat die in zijn programma deal or no deal samen met een mokkel staat te jumpen op zany - nothing else matters
ook vet, maar op een andere manierquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:36 schreef LeonH het volgende:
Ai... wordt er net op gewezen dat ik niet naar Emporium kan... Pinkpop is ook dat weekend, helemaal vergeten
dat zeker en maar 10 minuten rijden ipv 2 uurquote:
Hoe heet dit nummer?? Is zwaar goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://youtube.com/watch?v=wugtb-ZlutM
Heerlijk nummertje, met wat scratchtechnieken van pavo,afgelopen zaterdag
Unknown - Street Spiritquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
Oké, Radio Head heeft een nummer gemaakt, Teen Spirit. Heb hem een keer gehoord bij The Prophet, Sensation Black 2006. Wie weet hoe die remix heet?
Zany opende er meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
Oké, Radio Head heeft een nummer gemaakt, Teen Spirit. Heb hem een keer gehoord bij The Prophet, Sensation Black 2006. Wie weet hoe die remix heet?
Wie is ID eigenlijk? heerlijk nummertjequote:01. ID - ID (Fear no Distance?)
02. Dozer - Church Of The Darkside
03. D’Stylerz - Act Of War
04. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
05. Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Remix)
06. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
Gizmo @ FearFM
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:52 schreef LeonH het volgende:
http://partyflock.nl/party/119040:Graceland.html
komt weer een mooie party hier in limburg natterman
You'd better be rockin' and ready!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Potdorie potdorie
"Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)"
Kan wel kloppen jaquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef Sethje het volgende:
Vette set van Thiele op Fear!
01 Zany & DV8 - The Anthem![]()
02 Headhunterz - Hate It Or Love It![]()
03 D’Stylerz - Act Of War![]()
04 Dark-E - Gods & Symbols [Noisecontrollers Remix]![]()
05 Alphaverb - Go Crazy [Original Mix]![]()
06 Pau DJ - Addicted To The Bass [Newstyle Mix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
07 Tatanka Meets Headhunterz - Call It Music![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
08 The Hose - I Survived![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
09 Mad@faq - Make Some Noise [T.A.T. Remix]
10 Tatact - W.U.W.H.![]()
![]()
![]()
11 Bulldozer Project - Arise [The Beholder and DJ Zany Remix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12 Dana - Mash [Zany Remix]
Yeah, weer een standaard FearFM set met alle platen die de afgelopen 2 weken zijn uitgebracht en nu al zijn grijsgedraaid.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef Sethje het volgende:
Vette set van Thiele op Fear!
01 Zany & DV8 - The Anthem![]()
02 Headhunterz - Hate It Or Love It![]()
03 D’Stylerz - Act Of War![]()
04 Dark-E - Gods & Symbols [Noisecontrollers Remix]![]()
05 Alphaverb - Go Crazy [Original Mix]![]()
06 Pau DJ - Addicted To The Bass [Newstyle Mix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
07 Tatanka Meets Headhunterz - Call It Music![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
08 The Hose - I Survived![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
09 Mad@faq - Make Some Noise [T.A.T. Remix]
10 Tatact - W.U.W.H.![]()
![]()
![]()
11 Bulldozer Project - Arise [The Beholder and DJ Zany Remix]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12 Dana - Mash [Zany Remix]
FearFMquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Yeah, weer een standaard FearFM set met alle platen die de afgelopen 2 weken zijn uitgebracht en nu al zijn grijsgedraaid.![]()
Oh, dit keer zitten er ook 3 oudere platen tussen.
Je leest teveel reacties op je site van ene stumpert "opperhoofd"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Yeah, weer een standaard FearFM set met alle platen die de afgelopen 2 weken zijn uitgebracht en nu al zijn grijsgedraaid.![]()
Precies. Niks vernieuwends.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:10 schreef mstx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:17 schreef signom het volgende:
[..]
Je leest teveel reacties op je site van ene stumpert "opperhoofd"
Nee hij heeft gelijk. Je hoort en ziet alleen maar dezelfde sets op die site... Nu begint bijna iedere kloot viool weer met The Anthem in een mix daar omdat ie gewoon een bepaald soort intro heeft....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:17 schreef signom het volgende:
[..]
Je leest teveel reacties op je site van ene stumpert "opperhoofd"
Ik moet toegeven dat ik ook vaak fearfm setjes hier heb opstaan tijdens het werken, maar ik heb toch liever wat meer afwisseling dan 4 setjes met de tracklist in een andere volgorde.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef Sethje het volgende:
Boeie dat zijn toch vette nummers..ik vind het ideaal om te luisteren tijdens werk/school etc. Beter dan steeds die lange vinyls met complete intro te luisteren.
Samequote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook vaak fearfm setjes hier heb opstaan tijdens het werken, maar ik heb toch liever wat meer afwisseling dan 4 setjes met de tracklist in een andere volgorde.Ik luister dan ook meer de setjes van The Vision en Frequencerz in plaats van Thiele, Da Speedfreak, D-Vino en Phuture Boy ofzo.
Dit is dan toevallig een goed setje maar ik luister ook liever naar gast dj's (Jou geliefde 2-sidez als een heel goed voorbeeldquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef Sethje het volgende:
Boeie dat zijn toch vette nummers..ik vind het ideaal om te luisteren tijdens werk/school etc. Beter dan steeds die lange vinyls met complete intro te luisteren.
Dat is dan ook op Fresh FM hè, niet Fear FM.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit is dan toevallig een goed setje maar ik luister ook liever naar gast dj's (Jou geliefde 2-sidez als een heel goed voorbeeld) dan dit soort "hitjes" uurtje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |