quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Groen polo'tje met gele kraag,
tot vanavond
Shirtje dat door 10 andere mensen wordt gedragenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Groen polo'tje met gele kraag,
tot vanavond
Hij staat ook bij zijn MySpace van digital Punk.. lekker nmmrquote:Op zondag 2 maart 2008 13:25 schreef CrustyClown het volgende:
Wow eindelijk erachter hoe de hardstyle versie van XZbit's Paparazzi heet. Hij stond gewoon in Zany zijn top 10 op nummer 8. Digital Punk - Bringing the Funk!
Toch best een heerlijk nummertje zo
En of het gezellig was!quote:
Idd ja. Effe geriptquote:Op zondag 2 maart 2008 13:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hij staat ook bij zijn MySpace van digital Punk.. lekker nmmr![]()
Was leuk feestje jaquote:Op zondag 2 maart 2008 15:23 schreef Haghorst het volgende:
Die mc was ook maar een dooie niet in de matrixx?![]()
Stond de hele tijd net als een uitsmijter achter de dj's.
Ik dacht dat dv8 langs kwam
Dat is toch een kutset..quote:Op zondag 2 maart 2008 17:09 schreef nattermann het volgende:
Zit lekker de liveset van The Prophet @ Dieka te luisteren, maar mijn haat-naar-MC's wordt gewoon steeds groter. Laat die kerel gewoon zijn plaatjes draaien, en hou alsjeblieft je kop tussen platen door.
Aan- en afkondigen absoluut geen probleem, om daar een lekker praatje omheen te bouwen. Maar houd tussendoor alsjeblieft je kop
Dat nummer =quote:Op zondag 2 maart 2008 13:25 schreef CrustyClown het volgende:
Wow eindelijk erachter hoe de hardstyle versie van XZbit's Paparazzi heet. Hij stond gewoon in Zany zijn top 10 op nummer 8. Digital Punk - Bringing the Funk!
Toch best een heerlijk nummertje zo
Op de flyer stond DV8 idd, maar volgens mij was het TMCquote:Op zondag 2 maart 2008 15:23 schreef Haghorst het volgende:
Die mc was ook maar een dooie niet in de matrixx?![]()
Stond de hele tijd net als een uitsmijter achter de dj's.
Ik dacht dat dv8 langs kwam
Da Syndrome bedoel je?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:09 schreef nattermann het volgende:
Zit lekker de liveset van The Prophet @ Dieka te luisteren, maar mijn haat-naar-MC's wordt gewoon steeds groter. Laat die kerel gewoon zijn plaatjes draaien, en hou alsjeblieft je kop tussen platen door.
Aan- en afkondigen absoluut geen probleem, om daar een lekker praatje omheen te bouwen. Maar houd tussendoor alsjeblieft je kop
maar hij is wel heldquote:Op zondag 2 maart 2008 20:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Da Syndrome bedoel je?
Druktemaker eerste klas idd
truequote:Op zondag 2 maart 2008 20:36 schreef NrSiX het volgende:
moah held.. hij is wel ok maar soms mag het wel ietsje minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |