nog last van slaap problemen?quote:
Mwoa..ben nu wakker vanwege de Australian Open...straks nog wel een paar uurtjes bijtankenquote:
soms welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mwoa..ben nu wakker vanwege de Australian Open...straks nog wel een paar uurtjes bijtanken![]()
Hoe is het met jou 'en zij die je mist' gegaan, nog aan slapen toegekomen?
Slaap lekker danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms wel![]()
pff ik ga nog wel ff een uurtje of 2 plat nu, ben kapot
Ik had wat spannenders verwacht van MegaMindy.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:38 schreef oranjekoek het volgende:
tvp
Smaakt de peuk en de koffie? Hier hetzelfde recept. Chesterfieldje en een bak dark roast senseo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:11 schreef murp het volgende:
* murp] neemt een peuk en [url=http://forum.fok.nl/topic/1117024/1/151#56121899]hier [/url een bak koffie
Sjjjtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had wat spannenders verwacht van MegaMindy.
haha vrijdag poetsdag! Was ik maar zo trouw aan het huishoudenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Smaakt de peuk en de koffie? Hier hetzelfde recept. Chesterfieldje en een bak dark roast senseo.
Kmoet poetsen. Bah. Kheb geen zin.
Ach het is mijn vrije dag he, kan moeilijk de hele dag in mijn nest gaan liggen. Moet op z'n minst iets nuttigs doen.....(moet ik vanmezelf). Zometeen met Harley voor het eerst naar de trimsalon. Ben benieuwd hoe mijn hondje er straks uitziet.....Hij is nu zo snoezig met zijn lange haren (maar ik borstel me een ongeluk)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha vrijdag poetsdag! Was ik maar zo trouw aan het huishouden
En laat um smaken he!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:22 schreef Heatseeker het volgende:
Tied veur een pafke!
ik dacht dat je weg wasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:42 schreef Tezz het volgende:
Nou PeZu, zo traag was ik toch ook weer niet???
Beter! Dat je niet ziek bent Ik heb gisteren een partij vingerverf binnengekregen, dit moest natuurlijk zelf getest worden. Dus het was feest in huis! Heel leuk, Tim en Sanne zijn kunstenaars in de dopquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:52 schreef BeeDee het volgende:
Ik ben niet ziek, maar roken doe ik nog steeds.
Tieeeet veur plezierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:22 schreef Heatseeker het volgende:
Tied veur een pafke!
Hallo, gaat het al beter met je keel? Ik gebruik altijd Toco-Tholin, zo'n klein flesje wonderolie , een druppeltje op een theelepel en het verzacht meteen!quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Hallo, zij die aan PeZu denkt, waarom denk je aan hem?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Lobasca het volgende:
PeZu, hoe gaattie?
zij die aan je denkt
Nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo, gaat het al beter met je keel? Ik gebruik altijd Toco-Tholin, zo'n klein flesje wonderolie , een druppeltje op een theelepel en het verzacht meteen!
En dat is een zeer scherpe vraag! Ik dacht er nog aan dezelfde vraag te stellen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo, zij die aan PeZu denkt, waarom denk je aan hem?
http://www.toco-tholin.com/olie.htmlquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee.
Toco-Tholin, nooit van gehoord. Probeer het maar beetje uit te roken.
Misschien is ze bezorgd om zijn arm?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat is een zeer scherpe vraag! Ik dacht er nog aan dezelfde vraag te stellen.
Komt je vriendin morgen weer thuis? Gaan jullie nog iets leusk doen?quote:
Die is al thuis, alleen aan het werk, daar wacht ik nog ff op. Morgen bankhangen ben ik bang als het niet beter met die keel gaat..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Komt je vriendin morgen weer thuis? Gaan jullie nog iets leusk doen?
Ik ga lekker naar bed! Slaap lekker allemaal (Ludo)![]()
Ja wat ik hierboven dus zeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef oranjekoek het volgende:
leusk leusk.. Hey moet jij niet slapen Ludo? Jij moet rusten ;o))
Met een paar goeie films is dat ook leukquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is al thuis, alleen aan het werk, daar wacht ik nog ff op. Morgen bankhangen ben ik bang als het niet beter met die keel gaat..
Dankje, trusten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Met een paar goeie films is dat ook leukBeterschap en slaap lekker straks!
Lag je nou alweer te neuken?? Tjeezus. Dat wordt wel minder hoor, als jullie straks getrouwd zijn enzo.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lag je nou alweer te neuken?? Tjeezus. Dat wordt wel minder hoor, als jullie straks getrouwd zijn enzo.
Ik was gister met mijn vechthond bij de trimsalon. Kei leuk isie weer! Wel duurder als dat ik zelf naar de kappe rmoet gvd.Maar ja...............
En nu een heerlijk relaxzaterdagje. Dadelijk alleen ff met kind naar de zwemles en een beetje boodschappen doen maar meer staat er niet in de planning vandaag. Vanmiddag is kind naar een kinderfeestje dus dan heb ik helemaal RUST.
En, wat heb je gedaan..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
goedemorgen
uhm nee hoor we waren gewoon em uhm
zo ff lekker douchenen dan eens kijken what to do
tres pauperquote:
De enige zware sigaretten die ik zover heb kunnen vinden.quote:
beterschap beebquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
vaaaf lasagne gemaakt met de kids......toen ik de ovenschaal uit de oven wilde halen brak het in 3 stukken..
..het had dus echt echt fout kunnen aflopen...
...dus zo toepasselijk is de TT dus
Nog geen volledige lesweek gehad in 2008quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alweer...????...Kerst vakantie is net voorbij...
studenten hebben het maar makkelijk..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog geen volledige lesweek gehad in 2008. Nu herkansingsweek..
Klopt, af en toe ff hard werken zodra de deadline in zicht komt.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
studenten hebben het maar makkelijk..
instelling van niksquote:Op zondag 20 januari 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, af en toe ff hard werken zodra de deadline in zicht komt.
Das niet veel!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:20 schreef Heatseeker het volgende:
Eens kijken hoelang ik met 1 pakje van nelle zwaar ga doen deze week, gisteren gekocht 2 shaggies al van gedraait.
Tja ik mag helaas niet werken en roken tegelijk. Ik heb een vrij kutweekend gehad. De dochter van me vriendin was ziek en flink ook, ze had bijna 40 graden koorts.quote:
Das rot, echt iedereen lijkt ziek te zijn, gelukkig zijn we hier allemaal weer aan het opknappen.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Tja ik mag helaas niet werken en roken tegelijk. Ik heb een vrij kutweekend gehad. De dochter van me vriendin was ziek en flink ook, ze had bijna 40 graden koorts.
morguh schone slechte slaapsterquote:
neequote:
haha ik sliep vroeger ook altijd slecht, gelukkig gaat dat de laatste jaren beterquote:Op maandag 21 januari 2008 11:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niet zo lelijk tegen me, jij aan wie ik denk
Vroeger?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ik sliep vroeger ook altijd slecht, gelukkig gaat dat de laatste jaren beter![]()
je wordt er namelijk zo moe van
quote:
Zeker als ze nog maar 1.5 is.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Das rot, echt iedereen lijkt ziek te zijn, gelukkig zijn we hier allemaal weer aan het opknappen.
Bij 40 graden ga je je wel zorgen maken
Bij kids is dat minder ernstig dan bij volwassenen, maar het moet niet te lang durenquote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, wilde je niet in verlegenheid brengen..
liefste user hehquote:
Ze is gelukkig ook alweer beterquote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij kids is dat minder ernstig dan bij volwassenen, maar het moet niet te lang duren
Ben ik ook absoluut niet... Daarom vind ik het leuk om de ava te gebruiken..quote:
Hé, dat is goed nieuws!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ze is gelukkig ook alweer beter.
Inderdaad! Sanne is 2, gelukkig kunnen die kleintjes heel wat hebben.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ze is gelukkig ook alweer beter.
Lijkt me ook verschrikkelijk ja, lopen ze de hele nacht je uit je slaap te houden met hen gejengel.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hé, dat is goed nieuws!Een kleintje met pijn is zo verschrikkelijk
Echt wel, als grote lummel denk je dat je dood gaat..quote:Op maandag 21 januari 2008 12:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Inderdaad! Sanne is 2, gelukkig kunnen die kleintjes heel wat hebben.
die opbeuredne woordjes van ludo altijdquote:Op maandag 21 januari 2008 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me ook verschrikkelijk ja, lopen ze de hele nacht je uit je slaap te houden met hen gejengel.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me ook verschrikkelijk ja, lopen ze de hele nacht je uit je slaap te houden met hen gejengel.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
die opbeuredne woordjes van ludo altijd
Rokende homo!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat ik later maar gewoon een Afrikaantje adopteer. Jaartje of 15, kan hij mooi het huishouden doen.
klinkt idd wel erg gayquote:
Om de 2 uur eruit om haar te laten drinken is best vermoeiend, ze jengelde gelukkig niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heej..ik voel met je mee, maar van je dochter kan je veel hebbenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Om de 2 uur eruit om haar te laten drinken is best vermoeiend, ze jengelde gelukkig niet.
Ik denk juist aan de vrouw des huizes! Zij kan leuke dingen gaan doen en zodra ik terugkom van mijn werk is zij nog fit, vrolijk en ...quote:
Gewoon kistje bier er naast en opener op het nachtkastje. Zoek het uit!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Om de 2 uur eruit om haar te laten drinken is best vermoeiend, ze jengelde gelukkig niet.
Ben je al 20?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk juist aan de vrouw des huizes! Zij kan leuke dingen gaan doen en zodra ik terugkom van mijn werk is zij nog fit, vrolijk en ...
Mijn profiel is naar waarheid ingevuld.quote:
Oke.. tjekked..quote:Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn profiel is naar waarheid ingevuld.
de mijne ookquote:Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn profiel is naar waarheid ingevuld.
Mannen bedoel je zekerquote:Op maandag 21 januari 2008 12:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt wel, als grote lummel denk je dat je dood gaat..
Ga je de hele nacht sporten?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:12 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ga maar eens sporten, tot morgen rokers, en rokerinnen.
\quote:
ik lust heul geen krentenboodquote:Op maandag 21 januari 2008 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Het geraakt hier een beetje in een 'ouwe jongens krentenbrood'-sfeertje.
Adopteer een Afrikaantje zoals ik eerder in dit topic vermeld heb. Of gaat het puur om het zwanger zijn?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb net een zwangerschapstest gedaan.
Ik was alweer negatief.
Ik probeer al een jaar zwanger te worden.
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom refereer jij aan de Fuhrer in je signature Lobasca?
Zeg Broekpaling de 2e! Ga jij je nu ook enkel beperken tot het plaatsen van smileys?quote:
How do you know?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom refereer jij aan de Fuhrer in je signature Lobasca?
Scherp als een mes jeweets!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:12 schreef Lobasca het volgende:
Maar wel scherp, je bent de eerste die het opmerkt
dat deed ik al veel eerderquote:Op maandag 21 januari 2008 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg Broekpaling de 2e! Ga jij je nu ook enkel beperken tot het plaatsen van smileys?
uhgquote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie ff fgauw een vredespijp roken
Ik ben gewoon ff op oorlogspad, laat me ff. Over paar uur wel afgelopen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie ff fgauw een vredespijp roken
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ff op oorlogspad, laat me ff. Over paar uur wel afgelopen.
Niet hier natuurlijk.quote:
quote:
Kan de pagina niet weergevenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
FOK! is te traaaaaag.
ik dacht alquote:Op maandag 21 januari 2008 21:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
opes..verkeerde..moest deze zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
Nee,maar 's avonds kan ik alleen mobiel fokken. Ze hebben nog geen internet op onze kamers op de kazerne. En mobiel fokken werkt nog niet lekker hier. Tevens is duurt het eeuwen voor ik een post heb getypt.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ga je de hele nacht sporten?
Tot morgen!
Als ik eerlijk ben kan ik me daar iets bij voorstellenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee,maar 's avonds kan ik alleen mobiel fokken. Ze hebben nog geen internet op onze kamers op de kazerne. En mobiel fokken werkt nog niet lekker hier. Tevens is duurt het eeuwen voor ik een post heb getypt.
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kan ik me daar iets bij voorstellen
quote:
come get somequote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..yeah right en mij niet eens een stukje chocola geven...
ik heb t het speciaal uit zwitserland laten komen hehquote:Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
typisch man he....veel willen maar weinig ervoor willen doen...![]()
![]()
dus...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb t het speciaal uit zwitserland laten komen heh
KUSquote:
dus 21 Januariis bij deze tot kusjesdag uitgeroepn...!!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:21 schreef oranjekoek het volgende:
kusjesdag kusjesdag, ja vandaag is kusjesdaaag. alles kan en alles maaaag
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:![]()
![]()
...het rokershoekje is veranderd in een kusjeshoekje..
![]()
Dan zou je het ook een trekdag kunnen noemenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:31 schreef Heatseeker het volgende:
Even een kusje zuigzoen aan me peuk geven.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan zou je het ook een trekdag kunnen noemen
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar tis toch iedere dag een trekdag voor mannen toch...![]()
![]()
Is dat zo? Dan moet ik mijn vriend eens in de gaten houdenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar tis toch iedere dag een trekdag voor mannen toch...![]()
![]()
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..quote:Op maandag 21 januari 2008 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan moet ik mijn vriend eens in de gaten houden
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..![]()
Maar ik ben er toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..![]()
je kon toch an alles met links...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou, mij arm doet r nog te pijn voor_!
dat kennelijk niet zo goedquote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kon toch an alles met links...![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oefenen ftw..![]()
![]()
![]()
oefenen baar kunst zeggen ze toch...![]()
JJ is dus "zij die ik mis"quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik hou je andere handje wel vast...![]()
lekker nat en kliederenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lijkt me wel wat..wat houdt het precies in...???
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik hou je andere handje wel vast...![]()
quote:
steekt 3 vingers op, jesnap?quote:
quote:
haha ja de spanning he, als het spannend wordt ga ik alles herhalenquote:
tuuuuurlijk schat..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
we hebben het toch nog steed sove rvinger verven niet?
vind je vingerverven echt zo spannend....???quote:Op maandag 21 januari 2008 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja de spanning he, als het spannend wordt ga ik alles herhalen
wat zou IK ander smet 3 vinger skunnenquote:
ooh wacht....quote:Op maandag 21 januari 2008 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat zou IK ander smet 3 vinger skunnen
ja! ja! hahaquote:Op maandag 21 januari 2008 23:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind je vingerverven echt zo spannend....???
Nibits-ringen er om heen doen...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
met drie vingers kan je heel goed een broodje etenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
eensch...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
met drie vingers kan je heel goed een broodje eten
Heerlik! Ik ben gek op nibb it!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Nibits-ringen er om heen doen...![]()
als er een pak in de buurt is...is ie gewon niet veilig...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heerlik! Ik ben gek op nibb it!
Ja mannen in kostuum zijn erg sexyquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als er een pak in de buurt is...is ie gewon niet veilig...
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als er een pak in de buurt is...is ie gewon niet veilig...
Maar dan wel met nootjes!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
net als M&M's...de gele zijn de lekkerste...
Als dat past heb ik medelijdenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal ees nibbit ringen ergens aners om doen_!
in pak....en als ze ook nog kaal zijn....oeh...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja mannen in kostuum zijn erg sexy![]()
quote:
zou ik niet doen schat...das echt echt niet veilig....quote:Op maandag 21 januari 2008 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal ees nibbit ringen ergens aners om doen_!
zonder ook nietquote:Op maandag 21 januari 2008 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou ik niet doen schat...das echt echt niet veilig....
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...ik kom niet meer bij...
![]()
![]()
je moest eens wten...![]()
![]()
en als ik nu nutella gebruik ipv nibbitis ringenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan zal het dan ook noooiiiit meer gebeuren...
tja...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
en als ik nu nutella gebruik ipv nibbitis ringen
hahahaaaquote:Op maandag 21 januari 2008 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou ik niet doen schat...das echt echt niet veilig....
quote:
vertel..ik wacht wel ff met naar bed gaan..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
OMG, mijn verbeelding slaat op hol
vertel vertelquote:Op maandag 21 januari 2008 23:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
OMG, mijn verbeelding slaat op hol
Heb je de potten bij de hand?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
pakt gelijk maar zo'n super grote pot
Ik wou om half 11 al gaan, nu zit ik hier nogquote:Op maandag 21 januari 2008 23:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok...tijd voor JJ om naar bed te gaan.....jongens..wel rustig aan he...
..en HANDJES BOVEN DE DEKENS.....
..slaap lekker iedereen...
![]()
uhm ik weet idd hele grote potten nutella te staan jaquote:
Ah dus volgend weekend gaan jullie vingerplanten verpottenquote:
aaahh!!!..wat flauw...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik wou om half 11 al gaan, nu zit ik hier nog![]()
Ik ga ook naar bed! Slaap lekker!
De makro zekerquote:Op maandag 21 januari 2008 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik weet idd hele grote potten nutella te staan ja
volgend weekend kan niet...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ah dus volgend weekend gaan jullie vingerplanten verpotten
ja hehquote:
dan ga je toch mee..????quote:Op maandag 21 januari 2008 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heh
idereen gaat slapen
blijf ik weer alleen achter![]()
nou truste hoor
jammer genoeg wel ja..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zien jullie elkaar zo lang niet?
quote:
huh...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:38 schreef oranjekoek het volgende:
Wat ziet dat er vreemd uit met een kleine g
Ja, dat zal wel viespeukquote:Op maandag 21 januari 2008 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom er aan ja, eerst nog ff snel douchen_!
quote:
neeeeeeeeeeee...!!!!..das levensgevaarlijk..!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom er aan ja, eerst nog ff snel douchen_!
Daar gaat de duo penottiquote:Op maandag 21 januari 2008 23:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee...!!!!..das levensgevaarlijk..!!!
juist jij snapt mequote:Op maandag 21 januari 2008 23:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee...!!!!..das levensgevaarlijk..!!!
Frans he? ik ben gek op frankrijk maar versta geen woord, naaj bijna geen woordquote:Op maandag 21 januari 2008 23:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ooww......mja...ikke buitenlands he..ikke niet zo goed Nederlands...
topografiequote:Op maandag 21 januari 2008 23:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ooww......mja...ikke buitenlands he..ikke niet zo goed Nederlands...
hahahahahahaa een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee daar gaa PeZu door het raam...![]()
Francaise et fière de l'être...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Frans he? ik ben gek op frankrijk maar versta geen woord, naaj bijna geen woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |