Ja wat ik hierboven dus zeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef oranjekoek het volgende:
leusk leusk.. Hey moet jij niet slapen Ludo? Jij moet rusten ;o))
Met een paar goeie films is dat ook leukquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is al thuis, alleen aan het werk, daar wacht ik nog ff op. Morgen bankhangen ben ik bang als het niet beter met die keel gaat..
Dankje, trusten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Met een paar goeie films is dat ook leukBeterschap en slaap lekker straks!
Lag je nou alweer te neuken?? Tjeezus. Dat wordt wel minder hoor, als jullie straks getrouwd zijn enzo.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lag je nou alweer te neuken?? Tjeezus. Dat wordt wel minder hoor, als jullie straks getrouwd zijn enzo.
Ik was gister met mijn vechthond bij de trimsalon. Kei leuk isie weer! Wel duurder als dat ik zelf naar de kappe rmoet gvd.Maar ja...............
En nu een heerlijk relaxzaterdagje. Dadelijk alleen ff met kind naar de zwemles en een beetje boodschappen doen maar meer staat er niet in de planning vandaag. Vanmiddag is kind naar een kinderfeestje dus dan heb ik helemaal RUST.
En, wat heb je gedaan..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
goedemorgen
uhm nee hoor we waren gewoon em uhm
zo ff lekker douchenen dan eens kijken what to do
tres pauperquote:
De enige zware sigaretten die ik zover heb kunnen vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |