quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lag je nou alweer te neuken?? Tjeezus. Dat wordt wel minder hoor, als jullie straks getrouwd zijn enzo.
Ik was gister met mijn vechthond bij de trimsalon. Kei leuk isie weer! Wel duurder als dat ik zelf naar de kappe rmoet gvd.Maar ja...............
En nu een heerlijk relaxzaterdagje. Dadelijk alleen ff met kind naar de zwemles en een beetje boodschappen doen maar meer staat er niet in de planning vandaag. Vanmiddag is kind naar een kinderfeestje dus dan heb ik helemaal RUST.
En, wat heb je gedaan..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
goedemorgen
uhm nee hoor we waren gewoon em uhm
zo ff lekker douchenen dan eens kijken what to do
tres pauperquote:
De enige zware sigaretten die ik zover heb kunnen vinden.quote:
beterschap beebquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
vaaaf lasagne gemaakt met de kids......toen ik de ovenschaal uit de oven wilde halen brak het in 3 stukken..
..het had dus echt echt fout kunnen aflopen...
...dus zo toepasselijk is de TT dus
Nog geen volledige lesweek gehad in 2008quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alweer...????...Kerst vakantie is net voorbij...
studenten hebben het maar makkelijk..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog geen volledige lesweek gehad in 2008. Nu herkansingsweek..
Klopt, af en toe ff hard werken zodra de deadline in zicht komt.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
studenten hebben het maar makkelijk..
instelling van niksquote:Op zondag 20 januari 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, af en toe ff hard werken zodra de deadline in zicht komt.
Das niet veel!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:20 schreef Heatseeker het volgende:
Eens kijken hoelang ik met 1 pakje van nelle zwaar ga doen deze week, gisteren gekocht 2 shaggies al van gedraait.
Tja ik mag helaas niet werken en roken tegelijk. Ik heb een vrij kutweekend gehad. De dochter van me vriendin was ziek en flink ook, ze had bijna 40 graden koorts.quote:
Das rot, echt iedereen lijkt ziek te zijn, gelukkig zijn we hier allemaal weer aan het opknappen.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Tja ik mag helaas niet werken en roken tegelijk. Ik heb een vrij kutweekend gehad. De dochter van me vriendin was ziek en flink ook, ze had bijna 40 graden koorts.
morguh schone slechte slaapsterquote:
neequote:
haha ik sliep vroeger ook altijd slecht, gelukkig gaat dat de laatste jaren beterquote:Op maandag 21 januari 2008 11:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niet zo lelijk tegen me, jij aan wie ik denk
Vroeger?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ik sliep vroeger ook altijd slecht, gelukkig gaat dat de laatste jaren beter![]()
je wordt er namelijk zo moe van
quote:
Zeker als ze nog maar 1.5 is.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Das rot, echt iedereen lijkt ziek te zijn, gelukkig zijn we hier allemaal weer aan het opknappen.
Bij 40 graden ga je je wel zorgen maken
Bij kids is dat minder ernstig dan bij volwassenen, maar het moet niet te lang durenquote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, wilde je niet in verlegenheid brengen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |