dus 21 Januariis bij deze tot kusjesdag uitgeroepn...!!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:21 schreef oranjekoek het volgende:
kusjesdag kusjesdag, ja vandaag is kusjesdaaag. alles kan en alles maaaag
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:![]()
![]()
...het rokershoekje is veranderd in een kusjeshoekje..
![]()
Dan zou je het ook een trekdag kunnen noemenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:31 schreef Heatseeker het volgende:
Even een kusje zuigzoen aan me peuk geven.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan zou je het ook een trekdag kunnen noemen
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar tis toch iedere dag een trekdag voor mannen toch...![]()
![]()
Is dat zo? Dan moet ik mijn vriend eens in de gaten houdenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar tis toch iedere dag een trekdag voor mannen toch...![]()
![]()
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..quote:Op maandag 21 januari 2008 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan moet ik mijn vriend eens in de gaten houden
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..![]()
Maar ik ben er toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..![]()
je kon toch an alles met links...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou, mij arm doet r nog te pijn voor_!
dat kennelijk niet zo goedquote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kon toch an alles met links...![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oefenen ftw..![]()
![]()
![]()
oefenen baar kunst zeggen ze toch...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |