liefste user hehquote:
Ze is gelukkig ook alweer beterquote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij kids is dat minder ernstig dan bij volwassenen, maar het moet niet te lang duren
Ben ik ook absoluut niet... Daarom vind ik het leuk om de ava te gebruiken..quote:
Hé, dat is goed nieuws!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ze is gelukkig ook alweer beter.
Inderdaad! Sanne is 2, gelukkig kunnen die kleintjes heel wat hebben.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ze is gelukkig ook alweer beter.
Lijkt me ook verschrikkelijk ja, lopen ze de hele nacht je uit je slaap te houden met hen gejengel.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hé, dat is goed nieuws!Een kleintje met pijn is zo verschrikkelijk
Echt wel, als grote lummel denk je dat je dood gaat..quote:Op maandag 21 januari 2008 12:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Inderdaad! Sanne is 2, gelukkig kunnen die kleintjes heel wat hebben.
die opbeuredne woordjes van ludo altijdquote:Op maandag 21 januari 2008 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me ook verschrikkelijk ja, lopen ze de hele nacht je uit je slaap te houden met hen gejengel.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me ook verschrikkelijk ja, lopen ze de hele nacht je uit je slaap te houden met hen gejengel.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
die opbeuredne woordjes van ludo altijd
Rokende homo!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat ik later maar gewoon een Afrikaantje adopteer. Jaartje of 15, kan hij mooi het huishouden doen.
klinkt idd wel erg gayquote:
Om de 2 uur eruit om haar te laten drinken is best vermoeiend, ze jengelde gelukkig niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heej..ik voel met je mee, maar van je dochter kan je veel hebbenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Om de 2 uur eruit om haar te laten drinken is best vermoeiend, ze jengelde gelukkig niet.
Ik denk juist aan de vrouw des huizes! Zij kan leuke dingen gaan doen en zodra ik terugkom van mijn werk is zij nog fit, vrolijk en ...quote:
Gewoon kistje bier er naast en opener op het nachtkastje. Zoek het uit!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Om de 2 uur eruit om haar te laten drinken is best vermoeiend, ze jengelde gelukkig niet.
Ben je al 20?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk juist aan de vrouw des huizes! Zij kan leuke dingen gaan doen en zodra ik terugkom van mijn werk is zij nog fit, vrolijk en ...
Mijn profiel is naar waarheid ingevuld.quote:
Oke.. tjekked..quote:Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn profiel is naar waarheid ingevuld.
de mijne ookquote:Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn profiel is naar waarheid ingevuld.
Mannen bedoel je zekerquote:Op maandag 21 januari 2008 12:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt wel, als grote lummel denk je dat je dood gaat..
Ga je de hele nacht sporten?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:12 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ga maar eens sporten, tot morgen rokers, en rokerinnen.
\quote:
ik lust heul geen krentenboodquote:Op maandag 21 januari 2008 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Het geraakt hier een beetje in een 'ouwe jongens krentenbrood'-sfeertje.
Adopteer een Afrikaantje zoals ik eerder in dit topic vermeld heb. Of gaat het puur om het zwanger zijn?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb net een zwangerschapstest gedaan.
Ik was alweer negatief.
Ik probeer al een jaar zwanger te worden.
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom refereer jij aan de Fuhrer in je signature Lobasca?
Zeg Broekpaling de 2e! Ga jij je nu ook enkel beperken tot het plaatsen van smileys?quote:
How do you know?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom refereer jij aan de Fuhrer in je signature Lobasca?
Scherp als een mes jeweets!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:12 schreef Lobasca het volgende:
Maar wel scherp, je bent de eerste die het opmerkt
dat deed ik al veel eerderquote:Op maandag 21 januari 2008 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg Broekpaling de 2e! Ga jij je nu ook enkel beperken tot het plaatsen van smileys?
uhgquote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie ff fgauw een vredespijp roken
Ik ben gewoon ff op oorlogspad, laat me ff. Over paar uur wel afgelopen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie ff fgauw een vredespijp roken
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ff op oorlogspad, laat me ff. Over paar uur wel afgelopen.
Niet hier natuurlijk.quote:
quote:
Kan de pagina niet weergevenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
FOK! is te traaaaaag.
ik dacht alquote:Op maandag 21 januari 2008 21:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
opes..verkeerde..moest deze zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
Nee,maar 's avonds kan ik alleen mobiel fokken. Ze hebben nog geen internet op onze kamers op de kazerne. En mobiel fokken werkt nog niet lekker hier. Tevens is duurt het eeuwen voor ik een post heb getypt.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ga je de hele nacht sporten?
Tot morgen!
Als ik eerlijk ben kan ik me daar iets bij voorstellenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee,maar 's avonds kan ik alleen mobiel fokken. Ze hebben nog geen internet op onze kamers op de kazerne. En mobiel fokken werkt nog niet lekker hier. Tevens is duurt het eeuwen voor ik een post heb getypt.
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kan ik me daar iets bij voorstellen
quote:
come get somequote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..yeah right en mij niet eens een stukje chocola geven...
ik heb t het speciaal uit zwitserland laten komen hehquote:Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
typisch man he....veel willen maar weinig ervoor willen doen...![]()
![]()
dus...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb t het speciaal uit zwitserland laten komen heh
KUSquote:
dus 21 Januariis bij deze tot kusjesdag uitgeroepn...!!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:21 schreef oranjekoek het volgende:
kusjesdag kusjesdag, ja vandaag is kusjesdaaag. alles kan en alles maaaag
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:![]()
![]()
...het rokershoekje is veranderd in een kusjeshoekje..
![]()
Dan zou je het ook een trekdag kunnen noemenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:31 schreef Heatseeker het volgende:
Even een kusje zuigzoen aan me peuk geven.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan zou je het ook een trekdag kunnen noemen
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar tis toch iedere dag een trekdag voor mannen toch...![]()
![]()
Is dat zo? Dan moet ik mijn vriend eens in de gaten houdenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar tis toch iedere dag een trekdag voor mannen toch...![]()
![]()
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..quote:Op maandag 21 januari 2008 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan moet ik mijn vriend eens in de gaten houden
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..![]()
Maar ik ben er toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..![]()
je kon toch an alles met links...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou, mij arm doet r nog te pijn voor_!
dat kennelijk niet zo goedquote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kon toch an alles met links...![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oefenen ftw..![]()
![]()
![]()
oefenen baar kunst zeggen ze toch...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |