liefste user hehquote:
Ze is gelukkig ook alweer beterquote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij kids is dat minder ernstig dan bij volwassenen, maar het moet niet te lang duren
Ben ik ook absoluut niet... Daarom vind ik het leuk om de ava te gebruiken..quote:
Hé, dat is goed nieuws!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ze is gelukkig ook alweer beter.
Inderdaad! Sanne is 2, gelukkig kunnen die kleintjes heel wat hebben.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ze is gelukkig ook alweer beter.
Lijkt me ook verschrikkelijk ja, lopen ze de hele nacht je uit je slaap te houden met hen gejengel.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hé, dat is goed nieuws!Een kleintje met pijn is zo verschrikkelijk
Echt wel, als grote lummel denk je dat je dood gaat..quote:Op maandag 21 januari 2008 12:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Inderdaad! Sanne is 2, gelukkig kunnen die kleintjes heel wat hebben.
die opbeuredne woordjes van ludo altijdquote:Op maandag 21 januari 2008 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me ook verschrikkelijk ja, lopen ze de hele nacht je uit je slaap te houden met hen gejengel.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me ook verschrikkelijk ja, lopen ze de hele nacht je uit je slaap te houden met hen gejengel.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
die opbeuredne woordjes van ludo altijd
Rokende homo!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat ik later maar gewoon een Afrikaantje adopteer. Jaartje of 15, kan hij mooi het huishouden doen.
klinkt idd wel erg gayquote:
Om de 2 uur eruit om haar te laten drinken is best vermoeiend, ze jengelde gelukkig niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heej..ik voel met je mee, maar van je dochter kan je veel hebbenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Om de 2 uur eruit om haar te laten drinken is best vermoeiend, ze jengelde gelukkig niet.
Ik denk juist aan de vrouw des huizes! Zij kan leuke dingen gaan doen en zodra ik terugkom van mijn werk is zij nog fit, vrolijk en ...quote:
Gewoon kistje bier er naast en opener op het nachtkastje. Zoek het uit!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Om de 2 uur eruit om haar te laten drinken is best vermoeiend, ze jengelde gelukkig niet.
Ben je al 20?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk juist aan de vrouw des huizes! Zij kan leuke dingen gaan doen en zodra ik terugkom van mijn werk is zij nog fit, vrolijk en ...
Mijn profiel is naar waarheid ingevuld.quote:
Oke.. tjekked..quote:Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn profiel is naar waarheid ingevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |