uhgquote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie ff fgauw een vredespijp roken
Ik ben gewoon ff op oorlogspad, laat me ff. Over paar uur wel afgelopen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef Lobasca het volgende:
Gaan jullie ff fgauw een vredespijp roken
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ff op oorlogspad, laat me ff. Over paar uur wel afgelopen.
Niet hier natuurlijk.quote:
quote:
Kan de pagina niet weergevenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
FOK! is te traaaaaag.
ik dacht alquote:Op maandag 21 januari 2008 21:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
opes..verkeerde..moest deze zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
Nee,maar 's avonds kan ik alleen mobiel fokken. Ze hebben nog geen internet op onze kamers op de kazerne. En mobiel fokken werkt nog niet lekker hier. Tevens is duurt het eeuwen voor ik een post heb getypt.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ga je de hele nacht sporten?
Tot morgen!
Als ik eerlijk ben kan ik me daar iets bij voorstellenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee,maar 's avonds kan ik alleen mobiel fokken. Ze hebben nog geen internet op onze kamers op de kazerne. En mobiel fokken werkt nog niet lekker hier. Tevens is duurt het eeuwen voor ik een post heb getypt.
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kan ik me daar iets bij voorstellen
quote:
come get somequote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..yeah right en mij niet eens een stukje chocola geven...
ik heb t het speciaal uit zwitserland laten komen hehquote:Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
typisch man he....veel willen maar weinig ervoor willen doen...![]()
![]()
dus...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb t het speciaal uit zwitserland laten komen heh
KUSquote:
dus 21 Januariis bij deze tot kusjesdag uitgeroepn...!!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:21 schreef oranjekoek het volgende:
kusjesdag kusjesdag, ja vandaag is kusjesdaaag. alles kan en alles maaaag
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:![]()
![]()
...het rokershoekje is veranderd in een kusjeshoekje..
![]()
Dan zou je het ook een trekdag kunnen noemenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:31 schreef Heatseeker het volgende:
Even een kusje zuigzoen aan me peuk geven.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan zou je het ook een trekdag kunnen noemen
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar tis toch iedere dag een trekdag voor mannen toch...![]()
![]()
Is dat zo? Dan moet ik mijn vriend eens in de gaten houdenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar tis toch iedere dag een trekdag voor mannen toch...![]()
![]()
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..quote:Op maandag 21 januari 2008 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan moet ik mijn vriend eens in de gaten houden
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..![]()
Maar ik ben er toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..laat ik het ff anders stellen..tis toch altijd een trekdag voor mannen als er geen vrouwen in de buurt zijn...toch..![]()
je kon toch an alles met links...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou, mij arm doet r nog te pijn voor_!
dat kennelijk niet zo goedquote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kon toch an alles met links...![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oefenen ftw..![]()
![]()
![]()
oefenen baar kunst zeggen ze toch...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |