de mijne ookquote:Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn profiel is naar waarheid ingevuld.
Mannen bedoel je zekerquote:Op maandag 21 januari 2008 12:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt wel, als grote lummel denk je dat je dood gaat..
Ga je de hele nacht sporten?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:12 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ga maar eens sporten, tot morgen rokers, en rokerinnen.
\quote:
ik lust heul geen krentenboodquote:Op maandag 21 januari 2008 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Het geraakt hier een beetje in een 'ouwe jongens krentenbrood'-sfeertje.
Adopteer een Afrikaantje zoals ik eerder in dit topic vermeld heb. Of gaat het puur om het zwanger zijn?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb net een zwangerschapstest gedaan.
Ik was alweer negatief.
Ik probeer al een jaar zwanger te worden.
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom refereer jij aan de Fuhrer in je signature Lobasca?
Zeg Broekpaling de 2e! Ga jij je nu ook enkel beperken tot het plaatsen van smileys?quote:
How do you know?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom refereer jij aan de Fuhrer in je signature Lobasca?
Scherp als een mes jeweets!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:12 schreef Lobasca het volgende:
Maar wel scherp, je bent de eerste die het opmerkt
dat deed ik al veel eerderquote:Op maandag 21 januari 2008 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg Broekpaling de 2e! Ga jij je nu ook enkel beperken tot het plaatsen van smileys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |