nog last van slaap problemen?quote:
Mwoa..ben nu wakker vanwege de Australian Open...straks nog wel een paar uurtjes bijtankenquote:
soms welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mwoa..ben nu wakker vanwege de Australian Open...straks nog wel een paar uurtjes bijtanken![]()
Hoe is het met jou 'en zij die je mist' gegaan, nog aan slapen toegekomen?
Slaap lekker danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms wel![]()
pff ik ga nog wel ff een uurtje of 2 plat nu, ben kapot
Ik had wat spannenders verwacht van MegaMindy.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:38 schreef oranjekoek het volgende:
tvp
Smaakt de peuk en de koffie? Hier hetzelfde recept. Chesterfieldje en een bak dark roast senseo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:11 schreef murp het volgende:
* murp] neemt een peuk en [url=http://forum.fok.nl/topic/1117024/1/151#56121899]hier [/url een bak koffie
Sjjjtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had wat spannenders verwacht van MegaMindy.
haha vrijdag poetsdag! Was ik maar zo trouw aan het huishoudenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Smaakt de peuk en de koffie? Hier hetzelfde recept. Chesterfieldje en een bak dark roast senseo.
Kmoet poetsen. Bah. Kheb geen zin.
Ach het is mijn vrije dag he, kan moeilijk de hele dag in mijn nest gaan liggen. Moet op z'n minst iets nuttigs doen.....(moet ik vanmezelf). Zometeen met Harley voor het eerst naar de trimsalon. Ben benieuwd hoe mijn hondje er straks uitziet.....Hij is nu zo snoezig met zijn lange haren (maar ik borstel me een ongeluk)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha vrijdag poetsdag! Was ik maar zo trouw aan het huishouden
En laat um smaken he!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:22 schreef Heatseeker het volgende:
Tied veur een pafke!
ik dacht dat je weg wasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:42 schreef Tezz het volgende:
Nou PeZu, zo traag was ik toch ook weer niet???
Beter! Dat je niet ziek bent Ik heb gisteren een partij vingerverf binnengekregen, dit moest natuurlijk zelf getest worden. Dus het was feest in huis! Heel leuk, Tim en Sanne zijn kunstenaars in de dopquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:52 schreef BeeDee het volgende:
Ik ben niet ziek, maar roken doe ik nog steeds.
Tieeeet veur plezierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:22 schreef Heatseeker het volgende:
Tied veur een pafke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |