Vriendendienst hequote:Op maandag 24 december 2007 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tegen welke prijs?![]()
moet wel helemaal naar jou toe komen rijden
Jaja ... ik ookquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 12:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vriendendienst he. Als beloning krijg je een kusje op je wang
ehm klopt jahquote:Op maandag 24 december 2007 13:54 schreef Sgele het volgende:
Ze zegt niet van wie dat kusje dan afkomt
Diertjuh verzamelt zequote:Op maandag 24 december 2007 14:23 schreef draculettetje het volgende:
zooooooooooooooooo boodschappen binnen
niet te doen in mn eentje
boodschappen en cadeautjes
mn armen doen nu echt zeer
en eignelijk wou ik ook nog nieuwe kleertjes kopen.....
las in vorige topic iets over hyves..... wie enzo.....
ik nog een maandquote:Op maandag 24 december 2007 14:38 schreef nelisb het volgende:
hier geen reet te doen. nog 1,5 uur voordat de kerstdagen beginnen. daarna nog 2 dagen en kan ik de deur achter me dicht doen van deze kutbaan
hahaha heb ook nog niks gedaan. zometeen nog een klantafspraak maar hopelijk komen ze niet opdagen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
dit is echt te erg vandaag
heb iedereen gebeld die ik moest bellen enzo
nu lekker niks doen HEERLIJK
nu mahjong op navigatie systeem spelenquote:Op maandag 24 december 2007 14:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
hahaha heb ook nog niks gedaan. zometeen nog een klantafspraak maar hopelijk komen ze niet opdagen.
whahaa heb hier msn maar opgestart. alleen denk dat iedereen boodschappen doen is ofzo, of wel echt aan het werk.quote:Op maandag 24 december 2007 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu mahjong op navigatie systeem spelen
ICTquote:Op maandag 24 december 2007 15:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
whahaa heb hier msn maar opgestart. alleen denk dat iedereen boodschappen doen is ofzo, of wel echt aan het werk.
wat doe je voor werk ?
hier plezier op telefoonquote:Op maandag 24 december 2007 15:07 schreef Sgele het volgende:
Sterker nog.... we mogen nu al naar huis
Menschen...ik wens jullie hele fijne kerstdagen![]()
![]()
Nog steeds??quote:
Van een mooi kerstvrouwtje natuurlijk.quote:Op maandag 24 december 2007 13:54 schreef Sgele het volgende:
Ze zegt niet van wie dat kusje dan afkomt
Geen probleem.quote:Op maandag 24 december 2007 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
En diertjuh,
bedankt voor het openen van het topic
Ik wou graag alle GRTDOJW-ers in mn lijstje hebben. Dus heb jij hyves?quote:Op maandag 24 december 2007 14:23 schreef draculettetje het volgende:
zooooooooooooooooo boodschappen binnen
niet te doen in mn eentje
boodschappen en cadeautjes
mn armen doen nu echt zeer
en eignelijk wou ik ook nog nieuwe kleertjes kopen.....
las in vorige topic iets over hyves..... wie enzo.....
Hoop ik ook voor je. Zijn ze er al?quote:Op maandag 24 december 2007 14:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
hahaha heb ook nog niks gedaan. zometeen nog een klantafspraak maar hopelijk komen ze niet opdagen.
o jee ...quote:
en wie mag dat dan zijn?quote:Op maandag 24 december 2007 15:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Van een mooi kerstvrouwtje natuurlijk.
tja ging erover of ik al een nummer gedonwload hadquote:
Heeeeeel bangquote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jee ...
moet ik nu bang worden ?
o jah, want als je boos werdt........quote:
ik houd niet zo van verrassingen in het levenquote:
Ach leuke verassingen die zijn toch altijd leukquote:Op maandag 24 december 2007 15:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik houd niet zo van verrassingen in het leven
dus doe maar zeggen
nouhou .... niet liefquote:Op maandag 24 december 2007 15:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ach leuke verassingen die zijn toch altijd leuk. Dus ik vertel het lekker niet
ssstquote:Op maandag 24 december 2007 15:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah, want als je boos werdt........
quote:
Goedzoquote:Op maandag 24 december 2007 15:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]I will seal my lips for you my dear
daar geef ik geen commentaar opquote:
jij zou aanbellen op msnquote:
o okquote:
wahaha ze zijn niet gekomen. weer een uur niks gedaan whoeeeii nog half uurtje en dan lekker vrijquote:Op maandag 24 december 2007 15:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor je. Zijn ze er al?
Heb je geluk mee danquote:Op maandag 24 december 2007 15:51 schreef nelisb het volgende:
[..]
wahaha ze zijn niet gekomen. weer een uur niks gedaan whoeeeii nog half uurtje en dan lekker vrij
en jij ?
altijd gezellig als een leuk diertjuh dat doet.quote:Op maandag 24 december 2007 15:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je geluk mee dan
Ik? Ik ben vrij en zit hier julie gezelschap te houden
nog 15 minutenquote:Op maandag 24 december 2007 15:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Hallo allemaal
Is er nog iemand aan het werk hier
wat is het toch een schat somsquote:Op maandag 24 december 2007 15:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je geluk mee dan
Ik? Ik ben vrij en zit hier julie gezelschap te houden
17:00quote:
Das wel balen..zo in je vakantie. Kon je collega het niet alleen?quote:Op maandag 24 december 2007 16:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee
Ik mag vrijdag weer een dagje werken.. Om 6 uur beginnen!
tja maar merendeel wel gelukkigquote:Op maandag 24 december 2007 18:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
kan natuurlijk niet altijd zo zijn he
Wie ik? Wat doe jij dan? Jij blijft maar zeggen dat je onschuldig bent.quote:Op maandag 24 december 2007 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
en ik![]()
![]()
Diertjuh blijft me maar lastig vallen en een gekkie noemen dus jah
ja vink echt nie kunnen hoor.. sjonge..doe je toch nietquote:
jij maakt me bangquote:Op maandag 24 december 2007 19:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wie ik? Wat doe jij dan? Jij blijft maar zeggen dat je onschuldig bent.
zout erbij ?????quote:Op maandag 24 december 2007 19:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja vink echt nie kunnen hoor.. sjonge..doe je toch nietKomt door crazy-m die is heel flauw aan het doen
Doe maar beetje peper..quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zout erbij ?????
(ok die is pas echt flauw)
niet te weinig dan hequote:
jah jah zeg je altijdquote:
Natuurlijk niet te weinig..ik doe altijd wat extra door de macaroni of iets anders als ik het klaar maakquote:Op maandag 24 december 2007 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet te weinig dan he
peper is lekker![]()
Diertjequote:
ok dan is het goedquote:Op maandag 24 december 2007 19:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk niet te weinig..ik doe altijd wat extra door de macaroni of iets anders als ik het klaar maak
jah jah .... hmm ik denk er nog even over na ;pquote:Op maandag 24 december 2007 19:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wie ik? Neuh joh dat zeg ik toch nooit
Oehh * diertjuh is blij voor jequote:Op maandag 24 december 2007 19:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Diertje![]()
Alle kerstinkopen gedaan EN vrij vanavond opeens![]()
Baas denkt dat het niet druk gaat worden.. dream on
Goedzo.. je begint het ook al te lerenquote:Op maandag 24 december 2007 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah jah .... hmm ik denk er nog even over na ;p
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 24 december 2007 19:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oehh * diertjuh is blij voor jeEen top dagje dus vandaag?
Goeie baas heb je
nu jij nogquote:Op maandag 24 december 2007 19:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedzo.. je begint het ook al te leren![]()
stinkt hier in 1 keer naar eigendunkquote:
hmm..laten we maar hopen dat dat niet gebeurd.quote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
MITS hij niet om elf uur belt ja lienda droek komen jij
nee dat heet zelfkennisquote:Op maandag 24 december 2007 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stinkt hier in 1 keer naar eigendunk
o ok ...quote:
ok danquote:
jij gaf mij een link naar een stom spelquote:Op maandag 24 december 2007 20:19 schreef diertjuh het volgende:
stilletjes hier..
kon toch niet weten dat het zo'n ontzettend stom spel wasquote:Op maandag 24 december 2007 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij gaf mij een link naar een stom spel
ja hey ... jij was het al aan het spelenquote:Op maandag 24 december 2007 20:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
kon toch niet weten dat het zo'n ontzettend stom spel was
bier hier, en een foto van iemand speciaalquote:
met uitjes curry en mayo ?quote:Op maandag 24 december 2007 20:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
bier hier, en een foto van iemand speciaal
rofl, nee. van een hele mooie damequote:
quote:Op maandag 24 december 2007 20:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
bier hier, en een foto van iemand speciaal
ja maar dan nog kon ik het niet weten. Want ik had eerst een oefen ding gedaan en die was wel te doen. Maar zoals ik al eerder zei die besturing is gewoon kloten.quote:Op maandag 24 december 2007 20:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hey ... jij was het al aan het spelen
het is overal drukquote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef lynda het volgende:
Jij ook friday!
Best wel schande.. al 400 berichten op hyves gekregen van bla bla fijne feestdagen en gewoon op niemand gereageerdBelangrijkste hebben gewoon heel origineel een echt kaartje gehad
Oja schijnt trouwens echt tyfus druk in de stad te zijn![]()
Goed bezigquote:Op maandag 24 december 2007 22:37 schreef lynda het volgende:
Ik moest eigenlijk werken maar baas dacht dat het niet druk zou worden dus hij had ons niet nodig..
ik heb me telefoon uitgezethij lekker pech
Dat je je telefoon niet gewoon aan laat staan, ik vind het altijd wel leuk om nee te zeggenquote:Op maandag 24 december 2007 22:41 schreef lynda het volgende:
Mja hij zegt eerst ja druk vanavond kom werken, dan belt hij af.. ik ben nu ingesteld op relaxt avondje heerlijk in joggingbroek![]()
Ben altijd beschikbaar maar nu even lekker niet
Ah joh, volg eens een assertiviteitscursus ofzo. Als je je te vaak om laat praten wordt je ook niet echt meer serieus genomen op je werkquote:Op maandag 24 december 2007 22:44 schreef lynda het volgende:
Hij weet me om te lullenZou al 50 euro extra krijgen als ik vannacht zou werken
Ik wil gewoon nu NIET! punt uit![]()
Relaxt avondje na 5 vreemde nachten
wat voor baas heb jij?quote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef lynda het volgende:
* lynda zet telefoon aan..
12 gemiste oproepen 5 voicemails.. lienda ies droek jij werken KOM AUB!
Nouwja we gaan dus maar weer aan de bak
tering..niet normaal toch. Echt ontzettend asociaal..quote:Op maandag 24 december 2007 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
zo, kerstavond de kadotjes weer gehad
en ondertussen bij de kerk de fiets van mn moeder gejat
hoe krijg je het verzonnen ....
Wat isser gebeurd? * diertjuh Lynda dikke knuffel geeftquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:42 schreef lynda het volgende:
Zo kerst is ook weer goed verkloot
En ik zei toch dat hij tegen viel
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
I am legend valt inderdaad tegen ....
vond niet echt boeiend tenminste
Prive dingen met goede vriend van mequote:Op woensdag 26 december 2007 00:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat isser gebeurd? * diertjuh Lynda dikke knuffel geeft
mogguh Dylan!quote:
Jah toen ik hem al gedownload hadquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:42 schreef lynda het volgende:
Zo kerst is ook weer goed verkloot
En ik zei toch dat hij tegen viel
Had dat dan ook eerder gezegd toen ik wilde gaan downloadenquote:Op woensdag 26 december 2007 00:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]dat hadden we al voorspeld.
En nu ga ik naar bed![]()
leef jij ook nogquote:
u blaft?quote:
aah ok, dat versta ik welquote:Op woensdag 26 december 2007 13:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik zeg maar natuurlijk ben ik er nog
haha, hadden al bijna een uitzending Vermist, naar hem vernoemdquote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
goh hij heeft ons weer gevonden.
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah toen ik hem al gedownload had
Dikke knuffel dat je nog wel een leuke 2de kerstdag mag hebben
[..]
Had dat dan ook eerder gezegd toen ik wilde gaan downloaden
Ga vandaag wel ergens the kingdom kijken
Ik heb um nog niet gezien. Misschien zometeen maar even zoeken of die ergens online staat.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, hadden al bijna een uitzending Vermist, naar hem vernoemd![]()
iemand the kingdom al gezien ?
goede film of niet ?
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
goh hij heeft ons weer gevonden.
Wat zijn dat nou weer voor rare opmerkingenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
We dachten al dat je ons niet meer wou kennen..
Das nie leuk. *knuffelquote:Op woensdag 26 december 2007 00:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Prive dingen met goede vriend van me
wat moet ik spannend vinden in de film ?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]ja maar misschien vond jij um wel ontzettend leuk en spannend enzo
jah, alweer telaatquote:Op woensdag 26 december 2007 13:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb um nog niet gezien. Misschien zometeen maar even zoeken of die ergens online staat.
raar meisje, rare opmerkingen, zeg ik maar.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor rare opmerkingen
leuke film ?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:53 schreef diertjuh het volgende:
Ik was trouwens net underworld aan het kijken in mn bed maar toen moest ik eten enzo.. Dus ik denk dat ik die zometeen even verder ga kijken.
jij liet ons alleenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor rare opmerkingen
als je maar geen rare conclusies gaat trekkenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
raar meisje, rare opmerkingen, zeg ik maar.
daar kunnen we weer iets op zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
raar meisje, rare opmerkingen, zeg ik maar.
Weetnie, maar smaken verschillen.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat moet ik spannend vinden in de film ?
de laatste 5 min waren het beste ... dat ze dat huis binnen dringen.
voor de rest vond ik er geen klap aan
zo zijn wij nietquote:Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
als je maar geen rare conclusies gaat trekken
Ik trek altijd rare conclusiesquote:Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
als je maar geen rare conclusies gaat trekken
mja, maar wat vond jij het beste aan die film ?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Weetnie, maar smaken verschillen.
ja maar ......quote:Op woensdag 26 december 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
ben hier potverdrie al maanden vaste klant en dan krijg je dit soort verwijten.. tss
o okquote:Op woensdag 26 december 2007 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jawel. Maar bij gebrek aan iets anders deze opgezet
Begin en het eind.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, maar wat vond jij het beste aan die film ?
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
ben hier potverdrie al maanden vaste klant en dan krijg je dit soort verwijten.. tss
hmm begin ... dat race stukje?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Begin en het eind.De rest viel heel erg tegen. c
uhu dat race stukje.. En die hond vond ik gewoon liefquote:Op woensdag 26 december 2007 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm begin ... dat race stukje?
had echt zoiets:
gave kar, gaaf gerace enzo ... en duurt 5 min ... dan 1 uur en 30 min geen fuck aan, dan weer 5 min aktie
jah, deed me even denken aan die hond uit de serie commisaris rexquote:Op woensdag 26 december 2007 14:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu dat race stukje.. En die hond vond ik gewoon lief
Ja inderdaad. Ben dan toch niet de enigequote:Op woensdag 26 december 2007 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, deed me even denken aan die hond uit de serie commisaris rex
doe ook maar even namens mijquote:
dat zouden wij noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit durvenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
samenspannen? straks jagen jullie me nog echt weg hoor
Waarom zouden we samenspannen om jou weg te jagen?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
samenspannen? straks jagen jullie me nog echt weg hoor
nu jah zegquote:
weet ik tochquote:Op woensdag 26 december 2007 14:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waarom zouden we samenspannen om jou weg te jagen?Als je me een beetje kent..weet je dat ik dat niet eens zou doen.
zuchtquote:Op woensdag 26 december 2007 14:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee sommige dingen moet je toch zelf doen![]()
wij kunnen hier niemand missen, anders lijkt het weer of we zoveel spammenquote:
Doen we toch ook. Halve topic is door ons bijna volgepostquote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij kunnen hier niemand missen, anders lijkt het weer of we zoveel spammen
dat blijft zo hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij kunnen hier niemand missen, anders lijkt het weer of we zoveel spammen
doe nu niet zeggen ...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Doen we toch ook. Halve topic is door ons bijna volgepost
jah ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat blijft zo hoor
morgen weer werken, look out
Morgen ben ik vrijquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat blijft zo hoor
morgen weer werken, look out
Ik wel hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie wil de komende 2 weken een internetrelatie met me? Geen reet te doen hier.
druk met vakantie houden ?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Heb al genoeg aanbidders
![]()
. Dit is een grapje hoor. Heb al druk genoeg
Ssst...niet zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe nu niet zeggen ...
dadelijk verdenken ze ons nog![]()
en zoals altijd:
IK Wij, zijn onschuldig
altijdquote:Op woensdag 26 december 2007 14:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ssst...niet zeggen
Wij zijn heeeeeel onschuldig
onder tussen weer meer geworden dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
o.a. Maar ook met al die geheime relaties onderhouden
Ik ook niet hoor. Kan het gewoon goed vinden met de mensen hierquote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja hallo, ik ben geen slet.
jij vraagt voor een relatiequote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja hallo, ik ben geen slet.
Neuh. I'm giving upquote:Op woensdag 26 december 2007 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onder tussen weer meer geworden dan?
hard?quote:
quote:
o ok :dquote:
Ik ben iemand die redelijk snel verliefd wordt. Maarja boeiend...gaan we niet over hebbenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok :d
je kunt ook als mij doen:
voorlopig niet meer verliefd worden
of gaan we wel hard:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt
ik deed niet 2 keer klikkenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben iemand die redelijk snel verliefd wordt. Maarja boeiend...gaan we niet over hebben
Ja klik dan ook geen 2x
oehh hoe kom je daaraan? Via site die ik je gaf?quote:
viel spassquote:
Je bent gewoon een gekkiequote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik deed niet 2 keer klikken
deed gewoon reply, tekst, enter, quote, tekst enter
alleen iets te snel
kan ik ook niks aan doen
ach jah, ik normaal ook,maar probeer sinds mn laatste flater niet meer verliefd te worden
Dankjequote:Op woensdag 26 december 2007 14:41 schreef lynda het volgende:
op jou site inderdaad diertjuh!
En is die met de baby ja
ok, die heb ik dan al gezien jah ;pquote:Op woensdag 26 december 2007 14:41 schreef lynda het volgende:
op jou site inderdaad diertjuh!
knip
En is die met de baby ja
zoals op msn gezegd:quote:
Ik nog nietquote:Op woensdag 26 december 2007 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, die heb ik dan al gezien jah ;p
Hmm wel vervelend. Zwart doek voor je raam hangen?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:49 schreef lynda het volgende:
zwaar irritant dat de lamellen niet dicht kunnen en het buiten licht is.. zie de halve tuin in de film
heb ik ook soms op laptopquote:Op woensdag 26 december 2007 14:49 schreef lynda het volgende:
zwaar irritant dat de lamellen niet dicht kunnen en het buiten licht is.. zie de halve tuin in de film
beeld draaien kan ook (A)quote:Op woensdag 26 december 2007 14:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm wel vervelend. Zwart doek voor je raam hangen?
kon ik m toch ff sneaky snel bookmarkenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
DankjeHaal site maar ff weer weg. Mag volgens mij niet volgens de policy
same herequote:Op woensdag 26 december 2007 14:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
kon ik m toch ff sneaky snel bookmarken
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
kon ik m toch ff sneaky snel bookmarken
dankjequote:Op woensdag 26 december 2007 14:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]anders had ik um nog wel voor je
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dankje
Ik ga jullie verlaten, niet gevreesd, vanavond/morgen weer terug
![]()
[overdrijf mode]quote:Op woensdag 26 december 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dankje
Ik ga jullie verlaten, niet gevreesd, vanavond/morgen weer terug
![]()
en er is geen ondertitelingquote:Op woensdag 26 december 2007 15:08 schreef lynda het volgende:
Hmm bij shrek loopt de tekst steeds minder gelijk met de film :s
mja heb je met bufferingquote:
dan moet je ook opnieuw beginnen met kijken.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja heb je met buffering
even opnieuw laden
kun je dan niet halverwege de film aanklikken ?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dan moet je ook opnieuw beginnen met kijken.
moet je nou altijd gelijk hebben dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je dan niet halverwege de film aanklikken ?
haha nee, maar zo op zijn tijd nooit verkeerdquote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
moet je nou altijd gelijk hebben dan?![]()
tja je had niet gezegd dat je er nog iets achter draaidequote:Op woensdag 26 december 2007 15:27 schreef lynda het volgende:
Scheelde al een hoop bij het uitschakelen van desktop dimmer
Die vindt ik wel handigquote:Op woensdag 26 december 2007 15:27 schreef lynda het volgende:
Scheelde al een hoop bij het uitschakelen van desktop dimmer
Doe het nog regelmatig, maar wel tegen 2 brutal's in 1 team, tegen mij .. anders is er geen spanningquote:Op woensdag 26 december 2007 17:27 schreef Crazy-M het volgende:
godver
dan ben lang bezig om een medium enemy uit te schakelen
was echt hard tegen hard![]()
heerlijk spel, zero hour
tja, ik speel nu eerst alles op mediumquote:Op woensdag 26 december 2007 17:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe het nog regelmatig, maar wel tegen 2 brutal's in 1 team, tegen mij .. anders is er geen spanning
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
Ikke
En net me baas gesproken, wil hij open gaan met oud en nieuw :|
Wat een GRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik ga maar weer eens COD4 spelen, spreek jullie straks natuurlijk nog wel evenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:04 schreef Crazy-M het volgende:
toen was het weer stil
kom je terug uit generals, loopt msn vast
Ja inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2007 19:54 schreef lynda het volgende:
En zo begin je in het topic en lul je via msn verder
ook tussen de reclames door op fok?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Grappig dat wel
.
Ik ga weer naar beneden tv kijken. Tot straks misschien
Ik heb de helft al niet gezien. We zouden ook gaan chocolade fonduen..maar schijnbaar mag ik het allemaal in mn eentje klaarmaken. En mn moeder zit lekker naar die stomme harry potter te kijkenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook tussen de reclames door op fok?
Ben toch maar met ouders HP gaan kijken
Tegen USA? USA kan niet tegen ventjes, ik speel dan het liefst met China of GLAquote:Op woensdag 26 december 2007 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
cod4 al e veel uitgespeeld ;p
zeg, hoe kun je beste tegen america spelen in generals
die rocket ventjes kunnen nog ver schieten ook
maar goed, ik win het nog wel elke keer ...... met veel moeite
toe net konden ze bijna door mn verdediging, stuurde nog optijd de migs de lucht in
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb de helft al niet gezien. We zouden ook gaan chocolade fonduen..maar schijnbaar mag ik het allemaal in mn eentje klaarmaken. En mn moeder zit lekker naar die stomme harry potter te kijken. Altijd hetzelfde gezeur en gezeik.
Ik ben er helemaal klaar mee..met alles.
mja, ze rijden alleen je ventjes platquote:Op woensdag 26 december 2007 22:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tegen USA? USA kan niet tegen ventjes, ik speel dan het liefst met China of GLA
ik koppig mn moeder ook koppig. Dan krijg je als resultaat: 2 koppige en chagerijnige mensen naast elkaar. Dus nog steeds geen chocolade fondue gedaanquote:Op woensdag 26 december 2007 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had je inderdaad verteld jah.
wel jammer dat je alles zelf nu moet klaar maken.
maar de film is nog niet afgelopen joh. Hij duurt nog wel even.
maar hoe gaat het met het chocolade fondue ?
Klinkt bekend!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ze rijden alleen je ventjes plat
en ze gebruiken snipers
maar goed, had na een zware battle om het middenveld eindelijk de linkerflank veilig gesteld. Wilde ze links aanvallen moesten ze dwars door een dorp. Daar had ik alle huizen overgenomen, aantal gattling guns enzo
kwamen ze niet meer door. Middenweg liepen ze als het ware in een val. Daar zware verliezen geleden. had een halve cirkel gemaakt met gatling guns en een paar bunkers. 1 maal in de halve cirkel kwamen ze er niet meer uit
zelfs de straaljagers (die van general promotion) kwamen er niet door
dus jah, toen kon ik via rechts en links uiteindelijk de basis binnen vallen onder begeleiding van een nuke
eind verslag gaf aan: ruim 100 eenheden vernietigd van mij, meer dan 200 van de enemyen is dan 1 vs 1
boekhoudkundig medewerkster.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef nelisb het volgende:
relax, goed geregeld haha!
wat voor studie doe je?
doet me denken aan achmed the dead terroristquote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef diertjuh het volgende:
*knok knok* nog iemand hier?
en uiteindelijk nog gelukt of niet ?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik koppig mn moeder ook koppig. Dan krijg je als resultaat: 2 koppige en chagerijnige mensen naast elkaar. Dus nog steeds geen chocolade fondue gedaan. Poging nummer 2 dan nu.
tja, of je gaat vliegtuigen spotten op 2de kerstdag ....quote:Op donderdag 27 december 2007 08:13 schreef Dylanesque het volgende:
en waarom zou je niet naar ikea gaan op 2e kerstdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |