bier hier, en een foto van iemand speciaalquote:
met uitjes curry en mayo ?quote:Op maandag 24 december 2007 20:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
bier hier, en een foto van iemand speciaal
rofl, nee. van een hele mooie damequote:
quote:Op maandag 24 december 2007 20:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
bier hier, en een foto van iemand speciaal
ja maar dan nog kon ik het niet weten. Want ik had eerst een oefen ding gedaan en die was wel te doen. Maar zoals ik al eerder zei die besturing is gewoon kloten.quote:Op maandag 24 december 2007 20:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hey ... jij was het al aan het spelen
het is overal drukquote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef lynda het volgende:
Jij ook friday!
Best wel schande.. al 400 berichten op hyves gekregen van bla bla fijne feestdagen en gewoon op niemand gereageerdBelangrijkste hebben gewoon heel origineel een echt kaartje gehad
Oja schijnt trouwens echt tyfus druk in de stad te zijn![]()
Goed bezigquote:Op maandag 24 december 2007 22:37 schreef lynda het volgende:
Ik moest eigenlijk werken maar baas dacht dat het niet druk zou worden dus hij had ons niet nodig..
ik heb me telefoon uitgezethij lekker pech
Dat je je telefoon niet gewoon aan laat staan, ik vind het altijd wel leuk om nee te zeggenquote:Op maandag 24 december 2007 22:41 schreef lynda het volgende:
Mja hij zegt eerst ja druk vanavond kom werken, dan belt hij af.. ik ben nu ingesteld op relaxt avondje heerlijk in joggingbroek![]()
Ben altijd beschikbaar maar nu even lekker niet
Ah joh, volg eens een assertiviteitscursus ofzo. Als je je te vaak om laat praten wordt je ook niet echt meer serieus genomen op je werkquote:Op maandag 24 december 2007 22:44 schreef lynda het volgende:
Hij weet me om te lullenZou al 50 euro extra krijgen als ik vannacht zou werken
Ik wil gewoon nu NIET! punt uit![]()
Relaxt avondje na 5 vreemde nachten
wat voor baas heb jij?quote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef lynda het volgende:
* lynda zet telefoon aan..
12 gemiste oproepen 5 voicemails.. lienda ies droek jij werken KOM AUB!
Nouwja we gaan dus maar weer aan de bak
tering..niet normaal toch. Echt ontzettend asociaal..quote:Op maandag 24 december 2007 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
zo, kerstavond de kadotjes weer gehad
en ondertussen bij de kerk de fiets van mn moeder gejat
hoe krijg je het verzonnen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |