Heb je geluk mee danquote:Op maandag 24 december 2007 15:51 schreef nelisb het volgende:
[..]
wahaha ze zijn niet gekomen. weer een uur niks gedaan whoeeeii nog half uurtje en dan lekker vrij
en jij ?
altijd gezellig als een leuk diertjuh dat doet.quote:Op maandag 24 december 2007 15:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je geluk mee dan
Ik? Ik ben vrij en zit hier julie gezelschap te houden
nog 15 minutenquote:Op maandag 24 december 2007 15:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Hallo allemaal
Is er nog iemand aan het werk hier
wat is het toch een schat somsquote:Op maandag 24 december 2007 15:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je geluk mee dan
Ik? Ik ben vrij en zit hier julie gezelschap te houden
17:00quote:
Das wel balen..zo in je vakantie. Kon je collega het niet alleen?quote:Op maandag 24 december 2007 16:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee
Ik mag vrijdag weer een dagje werken.. Om 6 uur beginnen!
tja maar merendeel wel gelukkigquote:Op maandag 24 december 2007 18:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
kan natuurlijk niet altijd zo zijn he
Wie ik? Wat doe jij dan? Jij blijft maar zeggen dat je onschuldig bent.quote:Op maandag 24 december 2007 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
en ik![]()
![]()
Diertjuh blijft me maar lastig vallen en een gekkie noemen dus jah
ja vink echt nie kunnen hoor.. sjonge..doe je toch nietquote:
jij maakt me bangquote:Op maandag 24 december 2007 19:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wie ik? Wat doe jij dan? Jij blijft maar zeggen dat je onschuldig bent.
zout erbij ?????quote:Op maandag 24 december 2007 19:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja vink echt nie kunnen hoor.. sjonge..doe je toch nietKomt door crazy-m die is heel flauw aan het doen
Doe maar beetje peper..quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zout erbij ?????
(ok die is pas echt flauw)
niet te weinig dan hequote:
jah jah zeg je altijdquote:
Natuurlijk niet te weinig..ik doe altijd wat extra door de macaroni of iets anders als ik het klaar maakquote:Op maandag 24 december 2007 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet te weinig dan he
peper is lekker![]()
Diertjequote:
ok dan is het goedquote:Op maandag 24 december 2007 19:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk niet te weinig..ik doe altijd wat extra door de macaroni of iets anders als ik het klaar maak
jah jah .... hmm ik denk er nog even over na ;pquote:Op maandag 24 december 2007 19:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wie ik? Neuh joh dat zeg ik toch nooit
Oehh * diertjuh is blij voor jequote:Op maandag 24 december 2007 19:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Diertje![]()
Alle kerstinkopen gedaan EN vrij vanavond opeens![]()
Baas denkt dat het niet druk gaat worden.. dream on
Goedzo.. je begint het ook al te lerenquote:Op maandag 24 december 2007 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah jah .... hmm ik denk er nog even over na ;p
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 24 december 2007 19:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oehh * diertjuh is blij voor jeEen top dagje dus vandaag?
Goeie baas heb je
nu jij nogquote:Op maandag 24 december 2007 19:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedzo.. je begint het ook al te leren![]()
stinkt hier in 1 keer naar eigendunkquote:
hmm..laten we maar hopen dat dat niet gebeurd.quote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
MITS hij niet om elf uur belt ja lienda droek komen jij
nee dat heet zelfkennisquote:Op maandag 24 december 2007 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stinkt hier in 1 keer naar eigendunk
o ok ...quote:
ok danquote:
jij gaf mij een link naar een stom spelquote:Op maandag 24 december 2007 20:19 schreef diertjuh het volgende:
stilletjes hier..
kon toch niet weten dat het zo'n ontzettend stom spel wasquote:Op maandag 24 december 2007 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij gaf mij een link naar een stom spel
ja hey ... jij was het al aan het spelenquote:Op maandag 24 december 2007 20:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
kon toch niet weten dat het zo'n ontzettend stom spel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |