bier hier, en een foto van iemand speciaalquote:
met uitjes curry en mayo ?quote:Op maandag 24 december 2007 20:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
bier hier, en een foto van iemand speciaal
rofl, nee. van een hele mooie damequote:
quote:Op maandag 24 december 2007 20:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
bier hier, en een foto van iemand speciaal
ja maar dan nog kon ik het niet weten. Want ik had eerst een oefen ding gedaan en die was wel te doen. Maar zoals ik al eerder zei die besturing is gewoon kloten.quote:Op maandag 24 december 2007 20:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hey ... jij was het al aan het spelen
het is overal drukquote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef lynda het volgende:
Jij ook friday!
Best wel schande.. al 400 berichten op hyves gekregen van bla bla fijne feestdagen en gewoon op niemand gereageerdBelangrijkste hebben gewoon heel origineel een echt kaartje gehad
Oja schijnt trouwens echt tyfus druk in de stad te zijn![]()
Goed bezigquote:Op maandag 24 december 2007 22:37 schreef lynda het volgende:
Ik moest eigenlijk werken maar baas dacht dat het niet druk zou worden dus hij had ons niet nodig..
ik heb me telefoon uitgezethij lekker pech
Dat je je telefoon niet gewoon aan laat staan, ik vind het altijd wel leuk om nee te zeggenquote:Op maandag 24 december 2007 22:41 schreef lynda het volgende:
Mja hij zegt eerst ja druk vanavond kom werken, dan belt hij af.. ik ben nu ingesteld op relaxt avondje heerlijk in joggingbroek![]()
Ben altijd beschikbaar maar nu even lekker niet
Ah joh, volg eens een assertiviteitscursus ofzo. Als je je te vaak om laat praten wordt je ook niet echt meer serieus genomen op je werkquote:Op maandag 24 december 2007 22:44 schreef lynda het volgende:
Hij weet me om te lullenZou al 50 euro extra krijgen als ik vannacht zou werken
Ik wil gewoon nu NIET! punt uit![]()
Relaxt avondje na 5 vreemde nachten
wat voor baas heb jij?quote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef lynda het volgende:
* lynda zet telefoon aan..
12 gemiste oproepen 5 voicemails.. lienda ies droek jij werken KOM AUB!
Nouwja we gaan dus maar weer aan de bak
tering..niet normaal toch. Echt ontzettend asociaal..quote:Op maandag 24 december 2007 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
zo, kerstavond de kadotjes weer gehad
en ondertussen bij de kerk de fiets van mn moeder gejat
hoe krijg je het verzonnen ....
Wat isser gebeurd? * diertjuh Lynda dikke knuffel geeftquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:42 schreef lynda het volgende:
Zo kerst is ook weer goed verkloot
En ik zei toch dat hij tegen viel
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
I am legend valt inderdaad tegen ....
vond niet echt boeiend tenminste
Prive dingen met goede vriend van mequote:Op woensdag 26 december 2007 00:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat isser gebeurd? * diertjuh Lynda dikke knuffel geeft
mogguh Dylan!quote:
Jah toen ik hem al gedownload hadquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:42 schreef lynda het volgende:
Zo kerst is ook weer goed verkloot
En ik zei toch dat hij tegen viel
Had dat dan ook eerder gezegd toen ik wilde gaan downloadenquote:Op woensdag 26 december 2007 00:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]dat hadden we al voorspeld.
En nu ga ik naar bed![]()
leef jij ook nogquote:
u blaft?quote:
aah ok, dat versta ik welquote:Op woensdag 26 december 2007 13:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik zeg maar natuurlijk ben ik er nog
haha, hadden al bijna een uitzending Vermist, naar hem vernoemdquote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
goh hij heeft ons weer gevonden.
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah toen ik hem al gedownload had
Dikke knuffel dat je nog wel een leuke 2de kerstdag mag hebben
[..]
Had dat dan ook eerder gezegd toen ik wilde gaan downloaden
Ga vandaag wel ergens the kingdom kijken
Ik heb um nog niet gezien. Misschien zometeen maar even zoeken of die ergens online staat.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, hadden al bijna een uitzending Vermist, naar hem vernoemd![]()
iemand the kingdom al gezien ?
goede film of niet ?
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
goh hij heeft ons weer gevonden.
Wat zijn dat nou weer voor rare opmerkingenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
We dachten al dat je ons niet meer wou kennen..
Das nie leuk. *knuffelquote:Op woensdag 26 december 2007 00:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Prive dingen met goede vriend van me
wat moet ik spannend vinden in de film ?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]ja maar misschien vond jij um wel ontzettend leuk en spannend enzo
jah, alweer telaatquote:Op woensdag 26 december 2007 13:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb um nog niet gezien. Misschien zometeen maar even zoeken of die ergens online staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |