moet je nou altijd gelijk hebben dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je dan niet halverwege de film aanklikken ?
haha nee, maar zo op zijn tijd nooit verkeerdquote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
moet je nou altijd gelijk hebben dan?![]()
tja je had niet gezegd dat je er nog iets achter draaidequote:Op woensdag 26 december 2007 15:27 schreef lynda het volgende:
Scheelde al een hoop bij het uitschakelen van desktop dimmer
Die vindt ik wel handigquote:Op woensdag 26 december 2007 15:27 schreef lynda het volgende:
Scheelde al een hoop bij het uitschakelen van desktop dimmer
Doe het nog regelmatig, maar wel tegen 2 brutal's in 1 team, tegen mij .. anders is er geen spanningquote:Op woensdag 26 december 2007 17:27 schreef Crazy-M het volgende:
godver
dan ben lang bezig om een medium enemy uit te schakelen
was echt hard tegen hard![]()
heerlijk spel, zero hour
tja, ik speel nu eerst alles op mediumquote:Op woensdag 26 december 2007 17:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe het nog regelmatig, maar wel tegen 2 brutal's in 1 team, tegen mij .. anders is er geen spanning
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
Ikke
En net me baas gesproken, wil hij open gaan met oud en nieuw :|
Wat een GRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik ga maar weer eens COD4 spelen, spreek jullie straks natuurlijk nog wel evenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:04 schreef Crazy-M het volgende:
toen was het weer stil
kom je terug uit generals, loopt msn vast
Ja inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2007 19:54 schreef lynda het volgende:
En zo begin je in het topic en lul je via msn verder
ook tussen de reclames door op fok?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Grappig dat wel
.
Ik ga weer naar beneden tv kijken. Tot straks misschien
Ik heb de helft al niet gezien. We zouden ook gaan chocolade fonduen..maar schijnbaar mag ik het allemaal in mn eentje klaarmaken. En mn moeder zit lekker naar die stomme harry potter te kijkenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook tussen de reclames door op fok?
Ben toch maar met ouders HP gaan kijken
Tegen USA? USA kan niet tegen ventjes, ik speel dan het liefst met China of GLAquote:Op woensdag 26 december 2007 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
cod4 al e veel uitgespeeld ;p
zeg, hoe kun je beste tegen america spelen in generals
die rocket ventjes kunnen nog ver schieten ook
maar goed, ik win het nog wel elke keer ...... met veel moeite
toe net konden ze bijna door mn verdediging, stuurde nog optijd de migs de lucht in
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb de helft al niet gezien. We zouden ook gaan chocolade fonduen..maar schijnbaar mag ik het allemaal in mn eentje klaarmaken. En mn moeder zit lekker naar die stomme harry potter te kijken. Altijd hetzelfde gezeur en gezeik.
Ik ben er helemaal klaar mee..met alles.
mja, ze rijden alleen je ventjes platquote:Op woensdag 26 december 2007 22:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tegen USA? USA kan niet tegen ventjes, ik speel dan het liefst met China of GLA
ik koppig mn moeder ook koppig. Dan krijg je als resultaat: 2 koppige en chagerijnige mensen naast elkaar. Dus nog steeds geen chocolade fondue gedaanquote:Op woensdag 26 december 2007 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had je inderdaad verteld jah.
wel jammer dat je alles zelf nu moet klaar maken.
maar de film is nog niet afgelopen joh. Hij duurt nog wel even.
maar hoe gaat het met het chocolade fondue ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |