raar meisje, rare opmerkingen, zeg ik maar.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor rare opmerkingen
leuke film ?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:53 schreef diertjuh het volgende:
Ik was trouwens net underworld aan het kijken in mn bed maar toen moest ik eten enzo.. Dus ik denk dat ik die zometeen even verder ga kijken.
jij liet ons alleenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor rare opmerkingen
als je maar geen rare conclusies gaat trekkenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
raar meisje, rare opmerkingen, zeg ik maar.
daar kunnen we weer iets op zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
raar meisje, rare opmerkingen, zeg ik maar.
Weetnie, maar smaken verschillen.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat moet ik spannend vinden in de film ?
de laatste 5 min waren het beste ... dat ze dat huis binnen dringen.
voor de rest vond ik er geen klap aan
zo zijn wij nietquote:Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
als je maar geen rare conclusies gaat trekken
Ik trek altijd rare conclusiesquote:Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
als je maar geen rare conclusies gaat trekken
mja, maar wat vond jij het beste aan die film ?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Weetnie, maar smaken verschillen.
ja maar ......quote:Op woensdag 26 december 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
ben hier potverdrie al maanden vaste klant en dan krijg je dit soort verwijten.. tss
o okquote:Op woensdag 26 december 2007 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jawel. Maar bij gebrek aan iets anders deze opgezet
Begin en het eind.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, maar wat vond jij het beste aan die film ?
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
ben hier potverdrie al maanden vaste klant en dan krijg je dit soort verwijten.. tss
hmm begin ... dat race stukje?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Begin en het eind.De rest viel heel erg tegen. c
uhu dat race stukje.. En die hond vond ik gewoon liefquote:Op woensdag 26 december 2007 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm begin ... dat race stukje?
had echt zoiets:
gave kar, gaaf gerace enzo ... en duurt 5 min ... dan 1 uur en 30 min geen fuck aan, dan weer 5 min aktie
jah, deed me even denken aan die hond uit de serie commisaris rexquote:Op woensdag 26 december 2007 14:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu dat race stukje.. En die hond vond ik gewoon lief
Ja inderdaad. Ben dan toch niet de enigequote:Op woensdag 26 december 2007 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, deed me even denken aan die hond uit de serie commisaris rex
doe ook maar even namens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |