raar meisje, rare opmerkingen, zeg ik maar.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor rare opmerkingen
leuke film ?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:53 schreef diertjuh het volgende:
Ik was trouwens net underworld aan het kijken in mn bed maar toen moest ik eten enzo.. Dus ik denk dat ik die zometeen even verder ga kijken.
jij liet ons alleenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor rare opmerkingen
als je maar geen rare conclusies gaat trekkenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
raar meisje, rare opmerkingen, zeg ik maar.
daar kunnen we weer iets op zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
raar meisje, rare opmerkingen, zeg ik maar.
Weetnie, maar smaken verschillen.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat moet ik spannend vinden in de film ?
de laatste 5 min waren het beste ... dat ze dat huis binnen dringen.
voor de rest vond ik er geen klap aan
zo zijn wij nietquote:Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
als je maar geen rare conclusies gaat trekken
Ik trek altijd rare conclusiesquote:Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
als je maar geen rare conclusies gaat trekken
mja, maar wat vond jij het beste aan die film ?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Weetnie, maar smaken verschillen.
ja maar ......quote:Op woensdag 26 december 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
ben hier potverdrie al maanden vaste klant en dan krijg je dit soort verwijten.. tss
o okquote:Op woensdag 26 december 2007 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jawel. Maar bij gebrek aan iets anders deze opgezet
Begin en het eind.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, maar wat vond jij het beste aan die film ?
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
ben hier potverdrie al maanden vaste klant en dan krijg je dit soort verwijten.. tss
hmm begin ... dat race stukje?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Begin en het eind.De rest viel heel erg tegen. c
uhu dat race stukje.. En die hond vond ik gewoon liefquote:Op woensdag 26 december 2007 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm begin ... dat race stukje?
had echt zoiets:
gave kar, gaaf gerace enzo ... en duurt 5 min ... dan 1 uur en 30 min geen fuck aan, dan weer 5 min aktie
jah, deed me even denken aan die hond uit de serie commisaris rexquote:Op woensdag 26 december 2007 14:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu dat race stukje.. En die hond vond ik gewoon lief
Ja inderdaad. Ben dan toch niet de enigequote:Op woensdag 26 december 2007 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, deed me even denken aan die hond uit de serie commisaris rex
doe ook maar even namens mijquote:
dat zouden wij noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit durvenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
samenspannen? straks jagen jullie me nog echt weg hoor
Waarom zouden we samenspannen om jou weg te jagen?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
samenspannen? straks jagen jullie me nog echt weg hoor
nu jah zegquote:
weet ik tochquote:Op woensdag 26 december 2007 14:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waarom zouden we samenspannen om jou weg te jagen?Als je me een beetje kent..weet je dat ik dat niet eens zou doen.
zuchtquote:Op woensdag 26 december 2007 14:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee sommige dingen moet je toch zelf doen![]()
wij kunnen hier niemand missen, anders lijkt het weer of we zoveel spammenquote:
Doen we toch ook. Halve topic is door ons bijna volgepostquote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij kunnen hier niemand missen, anders lijkt het weer of we zoveel spammen
dat blijft zo hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij kunnen hier niemand missen, anders lijkt het weer of we zoveel spammen
doe nu niet zeggen ...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Doen we toch ook. Halve topic is door ons bijna volgepost
jah ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat blijft zo hoor
morgen weer werken, look out
Morgen ben ik vrijquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat blijft zo hoor
morgen weer werken, look out
Ik wel hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie wil de komende 2 weken een internetrelatie met me? Geen reet te doen hier.
druk met vakantie houden ?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Heb al genoeg aanbidders
![]()
. Dit is een grapje hoor. Heb al druk genoeg
Ssst...niet zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe nu niet zeggen ...
dadelijk verdenken ze ons nog![]()
en zoals altijd:
IK Wij, zijn onschuldig
altijdquote:Op woensdag 26 december 2007 14:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ssst...niet zeggen
Wij zijn heeeeeel onschuldig
onder tussen weer meer geworden dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
o.a. Maar ook met al die geheime relaties onderhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |