dat zouden wij noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit durvenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
samenspannen? straks jagen jullie me nog echt weg hoor
Waarom zouden we samenspannen om jou weg te jagen?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
samenspannen? straks jagen jullie me nog echt weg hoor
nu jah zegquote:
weet ik tochquote:Op woensdag 26 december 2007 14:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waarom zouden we samenspannen om jou weg te jagen?Als je me een beetje kent..weet je dat ik dat niet eens zou doen.
zuchtquote:Op woensdag 26 december 2007 14:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee sommige dingen moet je toch zelf doen![]()
wij kunnen hier niemand missen, anders lijkt het weer of we zoveel spammenquote:
Doen we toch ook. Halve topic is door ons bijna volgepostquote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij kunnen hier niemand missen, anders lijkt het weer of we zoveel spammen
dat blijft zo hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij kunnen hier niemand missen, anders lijkt het weer of we zoveel spammen
doe nu niet zeggen ...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Doen we toch ook. Halve topic is door ons bijna volgepost
jah ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat blijft zo hoor
morgen weer werken, look out
Morgen ben ik vrijquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat blijft zo hoor
morgen weer werken, look out
Ik wel hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie wil de komende 2 weken een internetrelatie met me? Geen reet te doen hier.
druk met vakantie houden ?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Heb al genoeg aanbidders
![]()
. Dit is een grapje hoor. Heb al druk genoeg
Ssst...niet zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe nu niet zeggen ...
dadelijk verdenken ze ons nog![]()
en zoals altijd:
IK Wij, zijn onschuldig
altijdquote:Op woensdag 26 december 2007 14:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ssst...niet zeggen
Wij zijn heeeeeel onschuldig
onder tussen weer meer geworden dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
o.a. Maar ook met al die geheime relaties onderhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |