Ik ook niet hoor. Kan het gewoon goed vinden met de mensen hierquote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja hallo, ik ben geen slet.
jij vraagt voor een relatiequote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja hallo, ik ben geen slet.
Neuh. I'm giving upquote:Op woensdag 26 december 2007 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onder tussen weer meer geworden dan?
hard?quote:
quote:
o ok :dquote:
Ik ben iemand die redelijk snel verliefd wordt. Maarja boeiend...gaan we niet over hebbenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok :d
je kunt ook als mij doen:
voorlopig niet meer verliefd worden
of gaan we wel hard:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt
ik deed niet 2 keer klikkenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben iemand die redelijk snel verliefd wordt. Maarja boeiend...gaan we niet over hebben
Ja klik dan ook geen 2x
oehh hoe kom je daaraan? Via site die ik je gaf?quote:
viel spassquote:
Je bent gewoon een gekkiequote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik deed niet 2 keer klikken
deed gewoon reply, tekst, enter, quote, tekst enter
alleen iets te snel
kan ik ook niks aan doen
ach jah, ik normaal ook,maar probeer sinds mn laatste flater niet meer verliefd te worden
Dankjequote:Op woensdag 26 december 2007 14:41 schreef lynda het volgende:
op jou site inderdaad diertjuh!
En is die met de baby ja
ok, die heb ik dan al gezien jah ;pquote:Op woensdag 26 december 2007 14:41 schreef lynda het volgende:
op jou site inderdaad diertjuh!
knip
En is die met de baby ja
zoals op msn gezegd:quote:
Ik nog nietquote:Op woensdag 26 december 2007 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, die heb ik dan al gezien jah ;p
Hmm wel vervelend. Zwart doek voor je raam hangen?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:49 schreef lynda het volgende:
zwaar irritant dat de lamellen niet dicht kunnen en het buiten licht is.. zie de halve tuin in de film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |