quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda, kijk even de andere kant op!De godenzonen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
lucky ajax!quote:
Droxz gaat hem nog wel even aanpassenquote:
Dudequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lucky ajax!haha geintje hoor
maar jij heb er meer tijd aan besteedquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz gaat hem nog wel even aanpassen
Kijk nu dan, het ziet er toch weer goed uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar jij heb er meer tijd aan besteed
bravoquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk nu dan, het ziet er toch weer goed uit
Moest jij niet wat gaan doen ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moest jij niet wat gaan doen ofzo?
Omdat iedereen aan zijn F5 knop zat, heb ik het maar even zo gedaan, daarna dus even de OP aanpassenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar jij heb er meer tijd aan besteed
jah en niet zo serieus op mijn post ingaan wil je (tegen beller)quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat iedereen aan zijn F5 knop zat, heb ik het maar even zo gedaan, daarna dus even de OP aanpassen![]()
p.s Wat ben je vroeg!
Tjah dan moet je niet zeggen dat je iets moet gaan doen hequote:
ik ga zo wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dan moet je niet zeggen dat je iets moet gaan doen he
Ik serieus? Op een vrijdag morgen? Dat nooitquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah en niet zo serieus op mijn post ingaan wil je (tegen beller)
Succes dan alvastquote:
Dit had wel bijna je eerste vroege ochtend OP kunnen worden he!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah en niet zo serieus op mijn post ingaan wil je (tegen beller)
Wat ga je zo vroeg doen als ik vragen mag?quote:
Beller kan zeker serieus zijn hoor hahahahaquote:
nee dat mag nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat ga je zo vroeg doen als ik vragen mag?
Ik heb ook geen moer te doen voor vandaag, en moet nog tot 17:30quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:34 schreef draculettetje het volgende:
ow ja en ik heb nu al geen werk meer
moet nog tot 12.50
daarna naar mn schoonouders potje wii en
Wat ben jij wakker-serieus zeg voor een vroege ochtendquote:
Wist ik wel hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller kan zeker serieus zijn hoor hahahaha
Ik hou het bij m'n Xbox 360quote:
Ben niet verslaafd ja hahahahaquote:
hahahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet verslaafd ja hahahaha
(alleen als iemand mijn high score heeft verbeterd met bowlen)
ha ha ja dat ken ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet verslaafd ja hahahaha
(alleen als iemand mijn high score heeft verbeterd met bowlen)
oe, dat klinkt goedquote:
quote:
quote:
En of!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller kan zeker serieus zijn hoor hahahaha
Ja echt wel hoorquote:
Bij mij ook, als die 150 / 200 euro isquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef draculettetje het volgende:
ooit komt er wel een ps3 bij hoor
Sterkte man!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahha
nou ik ben er nu vandoor. laters allen
Fijne Feestdagen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahha
nou ik ben er nu vandoor. laters allen
Hij is mooi he, alleen even wennen... was NGC controls gewend...quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:43 schreef Dylanesque het volgende:
ik ook wel wii verslaafd sinds ik zelda weer heb opgepakt
Altijd even wennen in het begin, maar ergens weten die spellen je altijd heel goed een soort tutorial te geven zonder dat t echt een tutorial isquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij is mooi he, alleen even wennen... was NGC controls gewend...
Zondag lekker gourmettenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef draculettetje het volgende:
en nou heb ik zin in barbeknoei eten
ringen terug? heb ik alweeeeer wat gemist?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:46 schreef diertjuh het volgende:
Zo mijn ringen terugstraks naar de winkel boodschappen doen
Ja klopt, en Epona besturen met de Wii is echt superquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Altijd even wennen in het begin, maar ergens weten die spellen je altijd heel goed een soort tutorial te geven zonder dat t echt een tutorial is
Topquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:46 schreef diertjuh het volgende:
Zo mijn ringen terugstraks naar de winkel boodschappen doen
Smakelijkquote:
Ik tweede kerstdag ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da ga ik tweede kerstdag doen met chocolade fondue erbij
ik familie dinner bij oma beetje standaardquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik tweede kerstdag ookEn eerste een dinner
en dat nog wel zo voor de feestdagen, succesquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:48 schreef Sgele het volgende:
Fuck... opdrachtje..daar gaat m'n rustige vrijdag...
Ik heb alleen nog maar Wii sports, en vanaf a.s maandag Wii play!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja dat ken ik
of als dat ene level maar niet lukt
Maar wel gezellig tochquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik familie dinner bij oma beetje standaard
Hmm jammer jongenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:48 schreef Sgele het volgende:
Fuck... opdrachtje..daar gaat m'n rustige vrijdag...
Ja dank jequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dat nog wel zo voor de feestdagen, succes
mogguh Dylan!quote:
bij wii play vind ik het koetje rijden het grappigstquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Wii sports, en vanaf a.s maandag Wii play!
Daarna even kijken welke spellen ik graag wil hebben
Meld me later wel ff.. hopen dat als alles meewerkt dit met een uurtje of 2, 3 af isquote:
Koetje rijden?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij wii play vind ik het koetje rijden het grappigst
Welkom! Bakje koffie dan maar?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Sjezus ik verveel me de tyfus en de baas vind het prima!
ruzie met kerstmis? foei toch!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Droxz's planning voor kerst ligt helemaal in de soep
Ruzie blablablal, kerstavond thuis met familie (broer+vriendin).. 1e en 2e kerstdag niets meer in de planning
Roep maar, ik heb er al heel watquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Wii sports, en vanaf a.s maandag Wii play!
Daarna even kijken welke spellen ik graag wil hebben
Wat is er gebeurd dan? Toch niks met Lynda?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Droxz's planning voor kerst ligt helemaal in de soep
Ruzie blablablal, kerstavond thuis met familie (broer+vriendin).. 1e en 2e kerstdag niets meer in de planning
Air Hockeyquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ruzie met kerstmis? foei toch!
tafeltennis? bij welk spel
bij play is het meer zoals dat air gedoe hoe heet dat nou in het echt
en bij mario en sonic is het wel lachen
gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
TopEn geen astige vragen naar je hoofd geslingerd gekregen?
Ja lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank ik kwam er echt niet meer op
tijd voor thee
had gisteren mn ringen op stage laten liggen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ringen terug? heb ik alweeeeer wat gemist?
Even een nieuwe aanvragen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
gelukkig niet.
Niet wil ik inloggen op mn digi-d en weet ik mn wachtwoord niet meer en ben mn briefje kwijt waar het opstaat
quote:
Niet?!? Mij was het wel gelukt, hele tijd terug... dat welquote:
quote:Je IP-adres is **************. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Welkomquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:13 schreef Johan. het volgende:
Lol, het topictitel deed me besluiten om me hier aan te melden op Fok!.
Nja, hoi iedereen. Ik vind dit zo angaanjagend onder het post-formulier:
[..]
Dat staat bij elk forum, relaxquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:13 schreef Johan. het volgende:
[..]
Dacht dat dat bij de Wii play zat ahhahahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ruzie met kerstmis? foei toch!
tafeltennis? bij welk spel
bij play is het meer zoals dat air gedoe hoe heet dat nou in het echt
en bij mario en sonic is het wel lachen
Ziet er ehr.... gezellig uit?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:18 schreef Dylanesque het volgende:
En hier uw welkomstborrel:
[ afbeelding ]
Zit het ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dacht dat dat bij de Wii play zat ahhahaha
(kan het mis hebben hoor hahahaha)
Ruzie? ach ja, dit keer laat ik gewoon even niet over me heen lopen![]()
(wat ik jaren WEL heb gedaan)
Nee, geen ruzie met Lynda hoor
Als ik jou was zou ik lekker ergens anders gaan werken,quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
grr,
wordt stapelgek van dat bellen
wachtwoorden neemt hij niet gelijk goed over
eerst wachtwoord wijzigen voor ze weer werken
is weer 5 min meer werk ....
o, en dan ligt ook het salaris programma op zn gat
Kun je uitzetten hequote:Op vrijdag 21 december 2007 10:13 schreef Johan. het volgende:
[..]
* Dr.Droxz heeft dorst, dus ik ga koffie en thee halen, iemand?quote:
we zijn toch ook een stelletje ouwehoeren hierquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ziet er ehr.... gezellig uit?
Alleen onze leeftijd ligt wel een stuk lager als die foto hoor hahahahquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
we zijn toch ook een stelletje ouwehoeren hier
ik ben 64 hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen onze leeftijd ligt wel een stuk lager als die foto hoor hahahah![]()
Dan ik 60quote:
Lol.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:18 schreef Dylanesque het volgende:
En hier uw welkomstborrel:
[ afbeelding ]
Scherp en Alertquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
we zijn toch ook een stelletje ouwehoeren hier
Klinkt gezellig daarquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:32 schreef Johan. het volgende:
[..]
Lol.
Ach, ze schenken er alcohol zullen we maar zeggen. Ik den dat mijn kerstborrel hier vanmiddag op stage er niet veel anders uit zal zien
.
Ow yeah!quote:
nog 1 maandquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik lekker ergens anders gaan werken,
klinkt als een aardig puinhoop daar
welkomquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:13 schreef Johan. het volgende:
[..]
Goed zo, nog even doorbijtenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog 1 maand
nog 1 maand .....
NOG 1 MAAND
blijf ik mezelf inroepen
Welkom terugquote:
Whahaha zoals het hoort hequote:Op vrijdag 21 december 2007 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik ook! net even backup tapes naar andere gebouw gebracht wezen roken!
Tjah als je moet... dan moet je hequote:Op vrijdag 21 december 2007 10:54 schreef Friday12 het volgende:
omg ik zit net tv te kijken zit zon gast te schijten en te eten tegelijk
dan ga je toch niet op de pot zitten etenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah als je moet... dan moet je he
Wat kijk jij?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:54 schreef Friday12 het volgende:
omg ik zit net tv te kijken zit zon gast te schijten en te eten tegelijk
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan ga je toch niet op de pot zitten eten
het was een nederlandse film nog welquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je moet dan moet je he![]()
Maar ja... wat voor meuk bekijk jij eigenlijk
figuresquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het was een nederlandse film nog wel
Meest bizzare films van allemaal, alleen maar sex enzoquote:
dat ook weer nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meest bizzare films van allemaal, alleen maar sex enzo
Heb het over Nederlandse films in het algemeen...quote:
Ik wil ook! Welke C&C?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz is op eigen laptop C&C aan het spelen, brb!
ooh okquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb het over Nederlandse films in het algemeen...
Echt om de tien minuten sexquote:
Kijk dat zijn berichten, top dat ze je al zo bij het bedrijf betrekkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
nieuwe baas belde net ....
gesprek van gister was zo goed dat bedrijf klant is geworden
nog niet in dienst (officieel) maar al wel mn eerste klant voor hun binnen
begin volgend jaar in januari hebben ze etentje, mag ik ook al bijkomen enzo
kan niet wachten om hier weg te gaan
maar goed ... ik weer bellen
Meh Amerikaanse humorquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:25 schreef Johan. het volgende:
Over sex in films/series gesproken.. Moet je eens Californication kijken. Zit nog humor in ookDe serie deed me na 5minuten al denken aan Turks Fruit, nadat een kerel gep*pt werd in de kerk..
mja inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn berichten, top dat ze je al zo bij het bedrijf betrekken
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja inderdaad
en ik ken er al 2 echt goed enzo.... zie het helemaal zitten![]()
![]()
![]()
![]()
zo, telefoon is ook opgelost
ik doe operationeel manager bellen.
mail regelen
die stuur ik vervolgens mail met gegevens van andere personen die onder die OPM vallen.
voor vragen kunnen ze bellen
dat is ook minder jah....quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Pff ben dus echt voor niks naar Rijswijk gereden... leuk, echt leuk![]()
Generals zero hourquote:
hahahquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:45 schreef Sgele het volgende:
Damn...crash.. kan ik godver weer overnieuw beginnen
Project implementeren in een logging tool ... dat ze daar op vrijdag mee komenquote:
hahahah dat ken ik ergens van!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef buzzer het volgende:
Het is niet dat ik geen reet te doen he, maar ik doe geen reet meer vandaag
Mijn hoofd heeft al vakantie
Hoppakee! Mooi spelquote:
Ja ontzettend, kreeg net te horen dat ik misschien van het project word geschopt... geld is op enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is ook minder jah....
voornamelijk irritant
Ja wat is dat nou voor een instelling! Mentaliteit van die heikneuters! Jou een beetje storen bij je spelquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd, ik moet pc's verplaatsen... ik ben toch met C&C bezig GVD
Je hebt wel vertrouwen in jezelf hequote:Op vrijdag 21 december 2007 12:00 schreef lynda het volgende:
En dan word je even wakker gebeld door een exvriendje.. Die ff verrot gescholden en nu kan ik niet meer slapen
Tijd om dvdtje maar eens te kopierenLees: eerst 4 dvd's verkloten
Ja hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt wel vertrouwen in jezelf he
Ja GVD, en moet dat spel via multiplayer doen, dus hij kan niet op pause!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou voor een instelling! Mentaliteit van die heikneuters! Jou een beetje storen bij je spel
DVD Shrink is proberen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja hoorNu rustig aan het zoeken hoe ik van die kut kopieerbeveiliging kom en alle voorstukjes eruit kan slopen
Goede morgen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja hoorNu rustig aan het zoeken hoe ik van die kut kopieerbeveiliging kom en alle voorstukjes eruit kan slopen
dat is kut jahquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend, kreeg net te horen dat ik misschien van het project word geschopt... geld is op enzo
Of juist niet, dit is gewoon een vaag project... Op naar een boeiend projectquote:
Daarmee kan je bepaalde stukken dvd weg laten enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:24 schreef lynda het volgende:
@t beller die heb ik nu inderdaad open staan
Droxz: Moguh jij
Leg jij vanavond ff uit over kerst aan mij
sgoed, maarja, a....r zegt genoeg denkquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:24 schreef lynda het volgende:
@t beller die heb ik nu inderdaad open staan
Droxz: Moguh jij
Leg jij vanavond ff uit over kerst aan mij
Ja, dat Fok! bevalt me wel. Volgens mij delen we dezelfde (kerst) gedachtequote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef buzzer het volgende:
Het is niet dat ik geen reet te doen he, maar ik doe geen reet meer vandaag
Mijn hoofd heeft al vakantie
i know, alleen nog ff kijken hoe en watquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarmee kan je bepaalde stukken dvd weg laten enzo
lynda we hebben nieuwe avatar voor de opquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:42 schreef lynda het volgende:
[..]
i know, alleen nog ff kijken hoe en wat
Wil simpel alleen nederlandse ondertiteling behouden rest kan er allemaal af
Tjow! Smakelijk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, mijn potje C&C zit er weer op (624 kills!) dus ik ga even eten en roken!
Spreek jullie straks!
daar staat iets heel mooi's voor in de opquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lynda we hebben nieuwe avatar voor de op
Hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 21 december 2007 12:54 schreef lynda het volgende:
Zo dvd is bezig hoop ikTijd om onder de douche te springen
waarom dat danquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ikke wel maar stond al om 8 uur naast mn bed ;')
Da's vroeg zo in je vakantiequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar is kijken als ik weer achter snellere pc zitquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Sgele het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wskT6YfVB6E
Voor de liefhebbers van Achmed the Dead Terrorist
ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij isquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar is kijken als ik weer achter snellere pc zit
Doe mij een biertjequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:07 schreef KlappernootatWork het volgende:
Zit hier al half achter de kerstborrel...heeft het kratje in de koelkast al gevonden..
Was dus iets vergeten op mn stage gisteren en ging dus vanochtend eventjes heen. Want onze auto moest vandaag apk gekeurd worden.quote:
Ik zal even mijn desk cleanen... en dan lust ik ook wel eentje!quote:
ow dat is niet slim neequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Was dus iets vergeten op mn stage gisteren en ging dus vanochtend eventjes heen. Want onze auto moest vandaag apk gekeurd worden.
Nog een uurtje en dan VAKANTIEquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ook!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan VAKANTIE![]()
![]()
Yeahhh blij voor je isquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan VAKANTIE![]()
![]()
whehehe..je meent hetquote:
stuk goedkoper zeker omdat er geen merk opstat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
whehehe..je meent het. Viel net al bijna op de bank inslaap.
Maar ik heb een theekistje gekocht. Geen pickwickkistje. Maar wel een mooie zwarte
Uhu, 14 euro. Was nog 1tje van 23 euro. Die vondt ik ook wel mooi. Maar ff zuinig zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stuk goedkoper zeker omdat er geen merk opstat?
WOEHOEH!!!quote:
Ga jullie wel missenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:32 schreef Johan. het volgende:
Pff, volgens mij ben ik vanmorgen beetje overmoedig geweest door 1,5liter ranja mee te nemen.. Niet weg te krijgen =')
Duh... iedereen gaat wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:57 schreef Sgele het volgende:
Mén tis rustig....
Ben bang van wel?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:04 schreef Sgele het volgende:
Oh vandaar
Ik zit hier volgende week toch niet alleen he?
p.s Goede moggol Tinus!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:04 schreef Sgele het volgende:
Oh vandaar
Hier ook en WL is ook wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Goede moggol Tinus!
Ben bang van wel, ik en Lynda zijn iig vrij volgende week
Smokez doet nu al zijn best met niets doen, dus die is er ook niet hahahaquote:
En ik geef hem groot gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez doet nu al zijn best met niets doen, dus die is er ook niet hahaha
Moet GVD nog tot 17:30... * Dr.Droxz pakt zijn laptop weer...
Hmm zuurquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben er donderdag en vrijdag gewoon
Ik hoop dat ik m'n laptop nog geleverd krijg deze dagen, kan ook op gegamed worden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez doet nu al zijn best met niets doen, dus die is er ook niet hahaha
Moet GVD nog tot 17:30... * Dr.Droxz pakt zijn laptop weer...
Ik vond RA1 stukken beter dan RA2 eigenlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik geef hem groot gelijk![]()
Ik wil ook C&C spelenRed Alert 2
Heb deze al weer een paar jaar, moet het dus nog doen met een radeon 9700 mobilequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik m'n laptop nog geleverd krijg deze dagen, kan ook op gegamed worden.Heb ik nog wat te doen op 't werk
Al deed je dat niet, dan had ik hem nogquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:25 schreef Sgele het volgende:
Ik maandag, donderdag en vrijdag
Maar goed, neemt niet weg dat ik jullie allemaal jullie vakantie wel gun hoor
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Al deed je dat niet, dan had ik hem nog
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb deze al weer een paar jaar, moet het dus nog doen met een radeon 9700 mobile
Van mij of ehr...quote:
Serieus? Voor RA2 zijn geweldig mods uitgekomen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond RA1 stukken beter dan RA2 eigenlijk![]()
Maar Generals blijft gewoon
Ik moest toch echt even lachenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Snel geld verdienen? TNO is op zoek naar frisse proefkonijnen voor een leuk onderzoekje. Iedereen tussen de 20 en 40 jaar kan meedoen. Lekker van het padje af gaan tegen een riante vergoeding. In verschillende sessies krijg je een verrassingspakket aan bewustzijns vertroebelende goedjes in je mik geschoven. Dan gaan de witte jassen van TNO meten wat de gevolgen daarvan zijn op je rijgedrag. Dus je mag ook nog lekker onder invloed gamen in een enorme rij-simulator. Op het menu staat sowieso wodka, dexamfetamine (speed) en neppillen. Deze deal levert je niet alleen vier vage uitstapjes op, maar ook nog eens 450 euro in het handje. Wat wil je nog meer? Betaald zuipen, slikken en gamen! Haast je met aanmelden. Er zijn slechts achttien proefkonijnen nodig.
Heb me laptop toen niet in eerste instantie gekocht voor gamen,quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]achja, als je je games maar kan draaien he
(Er zit een 8600 Go GT in... moet lukken volgens mij
)
Jep serieusquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Voor RA2 zijn geweldig mods uitgekomen...
Generals is leuk, alleen ik heb nooit eilanden zoals in RA2 voor elkaar gekregen
Ik ga me in schrijven!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Snel geld verdienen? TNO is op zoek naar frisse proefkonijnen voor een leuk onderzoekje. Iedereen tussen de 20 en 40 jaar kan meedoen. Lekker van het padje af gaan tegen een riante vergoeding. In verschillende sessies krijg je een verrassingspakket aan bewustzijns vertroebelende goedjes in je mik geschoven. Dan gaan de witte jassen van TNO meten wat de gevolgen daarvan zijn op je rijgedrag. Dus je mag ook nog lekker onder invloed gamen in een enorme rij-simulator. Op het menu staat sowieso wodka, dexamfetamine (speed) en neppillen. Deze deal levert je niet alleen vier vage uitstapjes op, maar ook nog eens 450 euro in het handje. Wat wil je nog meer? Betaald zuipen, slikken en gamen! Haast je met aanmelden. Er zijn slechts achttien proefkonijnen nodig.
Klinkt best cool he!quote:
Lijkt me een bijzondere vorm van geld verdienenquote:
Omgquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Pk7yqlTMvp8
quote:
Achterstevoren?? haha hoe doe je dat nou toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
Whehe dvd staat op een of andere reden achterstevoren op de dvd
Hoe the fuck kan dat
Dvd 1 mislukt
Zo in de bijsluiter van de antibiotica staat dat bijwerkingen mogelijk zijn oa hoofdpijn.. me kop knalt haast uit elkaar
Longen klinken ook goedkuch niet dus
Als ik wist hoe ik dat gedaan had was het erg makkelijk geweestquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Achterstevoren?? haha hoe doe je dat nou toch?
Antibiotica zuigt
Dat klinkt niet best nee!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
Whehe dvd staat op een of andere reden achterstevoren op de dvd
Hoe the fuck kan dat
Dvd 1 mislukt
Zo in de bijsluiter van de antibiotica staat dat bijwerkingen mogelijk zijn oa hoofdpijn.. me kop knalt haast uit elkaar
Longen klinken ook goedkuch niet dus
ik mag ook geen penicilline.. Komt voor in heel veel soorten antibiotica..vroegah 1 keer gehad en doen we maar niet meerquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best nee!
(oja, ben allergisch voor bijna alle antibiotica)
Nou dat je het zegt, penicilline daar word ik gek van hahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef lynda het volgende:
[..]
ik mag ook geen penicilline.. Komt voor in heel veel soorten antibiotica..vroegah 1 keer gehad en doen we maar niet meer
Nice!quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er nu best wel mooi uit buiten
Alleen jammer dat foto niet helemaal helder isIs gewoon helemaal wit nu
ook dus geen penicilline gevenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou dat je het zegt, penicilline daar word ik gek van hahahaha
blauwtand rulesquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nice!
Heb net ook wat foto's gemaakt hier! Jammer dat ik hier even geen blauwtand heb
anders had ik die foto's gelijk kunnen overzetten
nee hoor. Ik kom je afentoe wel even opzoekenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:04 schreef Sgele het volgende:
Oh vandaar
hey seventeesquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:21 schreef Seventees het volgende:
Jullie moeten echt minder gaat posten, deel 108...
Kerstpakket
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neerquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:21 schreef Seventees het volgende:
Jullie moeten echt minder gaat posten, deel 108...
Kerstpakket
Dat is helemaal klote!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:09 schreef lynda het volgende:
[..]
ook dus geen penicilline geven![]()
Ik reageer iets heftiger tong zwelt op enzo stik ik
Ja! Kreeg de doos maar net de lucht inquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey seventees
En is het een beetje een leuk kerstpakket?
Jammesquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neer
Wij houden het gewoon op antibiotica zonder penicillinequote:Op vrijdag 21 december 2007 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is helemaal klote!
Bij mij gaat alles jeuken en shit, ook niet echt cool hahaha
Ik krijg er 2, 1 moest ik er gisteren ophalen met een kerstborellen, maar daar had ik geen zin in.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:26 schreef Seventees het volgende:
Jullie gaan speciaal naar het werk om in dit topic te mogen posten. Geef het maar toe!
Wie heeft er nog meer een kerstpakket gehad en wat zat erin?
Twee!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik krijg er 2, 1 moest ik er gisteren ophalen met een kerstborellen, maar daar had ik geen zin in.
En de andere krijg ik gewoon thuis
ASO!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik krijg er 2, 1 moest ik er gisteren ophalen met een kerstborellen, maar daar had ik geen zin in.
En de andere krijg ik gewoon thuis
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij houden het gewoon op antibiotica zonder penicilline
Kan ik je tenminste gewoongeven
![]()
Volgende week veel mensen vakantie.. toch ga ik er voor dat we nog wel een aantal topics vol gaan krijgen
Ziek.. mwa pas 1,5 weekquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben je ziek?*beterschap naar Lynda blaast*
Niet van mijn kant! Erg druk vanaf maandag!
Maandag naar m'n schoonouders om kerst te vieren, dinsdag naar mijn ouders om kerst te vieren. Aangezien die aan de andere kant van het land wonen (ik snap ook niet waarom) wordt het een stuk tuffen. Jolly
En woensdag weer terug. Nogmaals, jolly
Woensdag ben ik waarschijnlijk dood, maar donderdag moet het lukken om er weer te zijn![]()
Zal ik donderdag m'n kerstmuts opzetten naar het werk?
Beginnende longontsteking? Dat heb je niet zomaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Ziek.. mwa pas 1,5 week![]()
gister dokter geweest en nu nog bijholteontsteking + beginnende longontsteking..
oppassen dus.
Lekker die drukte!Maandag kerstinkopen doen (met D.
), dinsdag kerst, 2e kerstdag weinig
Rest van de week thuiswerken
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:35 schreef Seventees het volgende:
Diertjuh, wat een lieve zus ben jij
Vaak ziek zijn, niet uitzieken en dan komt het vanzelfquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Beginnende longontsteking? Dat heb je niet zomaar
Hoop dat je er snel vanaf bent. Kan zo klote zijn. En nog wel rond de feestdagen!
Jullie gaan lieve pakjes kopen voor elkaar? Zo cute!![]()
Ik houd helemaal niet zo van drukte. Ben blij dat kerst niet de hele week duurt
Heb je goed gedaan hoor goed persoonquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]We vonden het hier allemaal thuis wel beetje zielig voor hem. En toen ineens kwam dat idee in me op. Eerst als grapje. Maar toen vonden we het toch wel een erg goed idee. Soms verdiend hij het niet maar ben een goed persoon
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan hoor goed persoon
Samenvatting: Ziek omdat.. iets met koppigheidquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Vaak ziek zijn, niet uitzieken en dan komt het vanzelf
Gaat wel weer over voor ik een jongentje ben hoor![]()
Met kerst ben ik beter![]()
Ik moet nog voor me pa en ma en broer wat halen..![]()
Hou ook niet echt van de drukte maarja morgen en maandag zijn de enige twee dagen dat ik kan
Nog half uurtjequote:Op vrijdag 21 december 2007 16:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben ik weer... zit hier gewoon alleen niets te doen, HELP!!!!!
Heulemaal niet!!! Ben gewoon netjes naar de dokter gegaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Samenvatting: Ziek omdat.. iets met koppigheid![]()
Zin in maandag!
40 minuutjes nog, zit hier alleen op een half donkeren afdeling, er beld niemand, volgens mij iedereen hier al naar huis, maar IK moet blijvenquote:
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Heulemaal niet!!! Ben gewoon netjes naar de dokter gegaan![]()
Nu nog half uurtje danquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
40 minuutjes nog, zit hier alleen op een half donkeren afdeling, er beld niemand, volgens mij iedereen hier al naar huis, maar IK moet blijven
Ik ben dus heul niet zo eigenwijs als je denkt kuchquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Je hebt wel de juiste aanmoediging van me gehad he .. (iets met 6)
JAJAJAJAJAJ WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK VRIJ!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu nog half uurtje danGa je redden!
Denk maar zo.. volgende week hele week vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
Ik ben ook heeeeeeeul niet koppig *kuck*quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben dus heul niet zo eigenwijs als je denkt kuch
Geniet ervanquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJ WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK VRIJ!
ZIN IN !!!!!!!!!!!
p.s
Heb echt te lang geslapen ofzo, ben gewoon echt TE wakker hahahah
En jou geloof ik lekker nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ook heeeeeeeul niet koppig *kuck*
Ook nog werken? Dat is wel wat minder zeg na zo een ochtendquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Geniet ervanIk werd wakker gebeld om ff na elf uur.. iets wat je absoluut NIET moet doen na een avond voetbal wat kut afgelopen is
Kan nu niet normaal wakker worden en vannacht nog werken
Je geloofd me wel hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:17 schreef lynda het volgende:
[..]
En jou geloof ik lekker niet![]()
Kom topic vol spammen
vrijdagnacht hequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook nog werken? Dat is wel wat minder zeg na zo een ochtend
Had je je berichtje op je fotoboek al gezien trouwens?
Doet ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je geloofd me wel hoor![]()
Mag jij de volgende openen
Je hebt dus nog meer fans!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef lynda het volgende:
[..]
vrijdagnacht hewil niet
![]()
ik heb nog niets gezien, staan ook nog 34 mailtjes op me te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |