dat is ook minder jah....quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Pff ben dus echt voor niks naar Rijswijk gereden... leuk, echt leuk![]()
Generals zero hourquote:
hahahquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:45 schreef Sgele het volgende:
Damn...crash.. kan ik godver weer overnieuw beginnen
Project implementeren in een logging tool ... dat ze daar op vrijdag mee komenquote:
hahahah dat ken ik ergens van!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef buzzer het volgende:
Het is niet dat ik geen reet te doen he, maar ik doe geen reet meer vandaag
Mijn hoofd heeft al vakantie
Hoppakee! Mooi spelquote:
Ja ontzettend, kreeg net te horen dat ik misschien van het project word geschopt... geld is op enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is ook minder jah....
voornamelijk irritant
Ja wat is dat nou voor een instelling! Mentaliteit van die heikneuters! Jou een beetje storen bij je spelquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd, ik moet pc's verplaatsen... ik ben toch met C&C bezig GVD
Je hebt wel vertrouwen in jezelf hequote:Op vrijdag 21 december 2007 12:00 schreef lynda het volgende:
En dan word je even wakker gebeld door een exvriendje.. Die ff verrot gescholden en nu kan ik niet meer slapen
Tijd om dvdtje maar eens te kopierenLees: eerst 4 dvd's verkloten
Ja hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt wel vertrouwen in jezelf he
Ja GVD, en moet dat spel via multiplayer doen, dus hij kan niet op pause!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou voor een instelling! Mentaliteit van die heikneuters! Jou een beetje storen bij je spel
DVD Shrink is proberen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja hoorNu rustig aan het zoeken hoe ik van die kut kopieerbeveiliging kom en alle voorstukjes eruit kan slopen
Goede morgen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja hoorNu rustig aan het zoeken hoe ik van die kut kopieerbeveiliging kom en alle voorstukjes eruit kan slopen
dat is kut jahquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend, kreeg net te horen dat ik misschien van het project word geschopt... geld is op enzo
Of juist niet, dit is gewoon een vaag project... Op naar een boeiend projectquote:
Daarmee kan je bepaalde stukken dvd weg laten enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:24 schreef lynda het volgende:
@t beller die heb ik nu inderdaad open staan
Droxz: Moguh jij
Leg jij vanavond ff uit over kerst aan mij
sgoed, maarja, a....r zegt genoeg denkquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:24 schreef lynda het volgende:
@t beller die heb ik nu inderdaad open staan
Droxz: Moguh jij
Leg jij vanavond ff uit over kerst aan mij
Ja, dat Fok! bevalt me wel. Volgens mij delen we dezelfde (kerst) gedachtequote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef buzzer het volgende:
Het is niet dat ik geen reet te doen he, maar ik doe geen reet meer vandaag
Mijn hoofd heeft al vakantie
i know, alleen nog ff kijken hoe en watquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarmee kan je bepaalde stukken dvd weg laten enzo
lynda we hebben nieuwe avatar voor de opquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:42 schreef lynda het volgende:
[..]
i know, alleen nog ff kijken hoe en wat
Wil simpel alleen nederlandse ondertiteling behouden rest kan er allemaal af
Tjow! Smakelijk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, mijn potje C&C zit er weer op (624 kills!) dus ik ga even eten en roken!
Spreek jullie straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |