dat is ook minder jah....quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Pff ben dus echt voor niks naar Rijswijk gereden... leuk, echt leuk![]()
Generals zero hourquote:
hahahquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:45 schreef Sgele het volgende:
Damn...crash.. kan ik godver weer overnieuw beginnen
Project implementeren in een logging tool ... dat ze daar op vrijdag mee komenquote:
hahahah dat ken ik ergens van!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef buzzer het volgende:
Het is niet dat ik geen reet te doen he, maar ik doe geen reet meer vandaag
Mijn hoofd heeft al vakantie
Hoppakee! Mooi spelquote:
Ja ontzettend, kreeg net te horen dat ik misschien van het project word geschopt... geld is op enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is ook minder jah....
voornamelijk irritant
Ja wat is dat nou voor een instelling! Mentaliteit van die heikneuters! Jou een beetje storen bij je spelquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd, ik moet pc's verplaatsen... ik ben toch met C&C bezig GVD
Je hebt wel vertrouwen in jezelf hequote:Op vrijdag 21 december 2007 12:00 schreef lynda het volgende:
En dan word je even wakker gebeld door een exvriendje.. Die ff verrot gescholden en nu kan ik niet meer slapen
Tijd om dvdtje maar eens te kopierenLees: eerst 4 dvd's verkloten
Ja hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt wel vertrouwen in jezelf he
Ja GVD, en moet dat spel via multiplayer doen, dus hij kan niet op pause!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou voor een instelling! Mentaliteit van die heikneuters! Jou een beetje storen bij je spel
DVD Shrink is proberen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja hoorNu rustig aan het zoeken hoe ik van die kut kopieerbeveiliging kom en alle voorstukjes eruit kan slopen
Goede morgen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja hoorNu rustig aan het zoeken hoe ik van die kut kopieerbeveiliging kom en alle voorstukjes eruit kan slopen
dat is kut jahquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend, kreeg net te horen dat ik misschien van het project word geschopt... geld is op enzo
Of juist niet, dit is gewoon een vaag project... Op naar een boeiend projectquote:
Daarmee kan je bepaalde stukken dvd weg laten enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:24 schreef lynda het volgende:
@t beller die heb ik nu inderdaad open staan
Droxz: Moguh jij
Leg jij vanavond ff uit over kerst aan mij
sgoed, maarja, a....r zegt genoeg denkquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:24 schreef lynda het volgende:
@t beller die heb ik nu inderdaad open staan
Droxz: Moguh jij
Leg jij vanavond ff uit over kerst aan mij
Ja, dat Fok! bevalt me wel. Volgens mij delen we dezelfde (kerst) gedachtequote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef buzzer het volgende:
Het is niet dat ik geen reet te doen he, maar ik doe geen reet meer vandaag
Mijn hoofd heeft al vakantie
i know, alleen nog ff kijken hoe en watquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarmee kan je bepaalde stukken dvd weg laten enzo
lynda we hebben nieuwe avatar voor de opquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:42 schreef lynda het volgende:
[..]
i know, alleen nog ff kijken hoe en wat
Wil simpel alleen nederlandse ondertiteling behouden rest kan er allemaal af
Tjow! Smakelijk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, mijn potje C&C zit er weer op (624 kills!) dus ik ga even eten en roken!
Spreek jullie straks!
daar staat iets heel mooi's voor in de opquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lynda we hebben nieuwe avatar voor de op
Hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 21 december 2007 12:54 schreef lynda het volgende:
Zo dvd is bezig hoop ikTijd om onder de douche te springen
waarom dat danquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ikke wel maar stond al om 8 uur naast mn bed ;')
Da's vroeg zo in je vakantiequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar is kijken als ik weer achter snellere pc zitquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Sgele het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wskT6YfVB6E
Voor de liefhebbers van Achmed the Dead Terrorist
ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij isquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar is kijken als ik weer achter snellere pc zit
Doe mij een biertjequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:07 schreef KlappernootatWork het volgende:
Zit hier al half achter de kerstborrel...heeft het kratje in de koelkast al gevonden..
Was dus iets vergeten op mn stage gisteren en ging dus vanochtend eventjes heen. Want onze auto moest vandaag apk gekeurd worden.quote:
Ik zal even mijn desk cleanen... en dan lust ik ook wel eentje!quote:
ow dat is niet slim neequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Was dus iets vergeten op mn stage gisteren en ging dus vanochtend eventjes heen. Want onze auto moest vandaag apk gekeurd worden.
Nog een uurtje en dan VAKANTIEquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ook!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan VAKANTIE![]()
![]()
Yeahhh blij voor je isquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan VAKANTIE![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |