En of!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller kan zeker serieus zijn hoor hahahaha
Ja echt wel hoorquote:
Bij mij ook, als die 150 / 200 euro isquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef draculettetje het volgende:
ooit komt er wel een ps3 bij hoor
Sterkte man!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahha
nou ik ben er nu vandoor. laters allen
Fijne Feestdagen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahha
nou ik ben er nu vandoor. laters allen
Hij is mooi he, alleen even wennen... was NGC controls gewend...quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:43 schreef Dylanesque het volgende:
ik ook wel wii verslaafd sinds ik zelda weer heb opgepakt
Altijd even wennen in het begin, maar ergens weten die spellen je altijd heel goed een soort tutorial te geven zonder dat t echt een tutorial isquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij is mooi he, alleen even wennen... was NGC controls gewend...
Zondag lekker gourmettenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef draculettetje het volgende:
en nou heb ik zin in barbeknoei eten
ringen terug? heb ik alweeeeer wat gemist?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:46 schreef diertjuh het volgende:
Zo mijn ringen terugstraks naar de winkel boodschappen doen
Ja klopt, en Epona besturen met de Wii is echt superquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Altijd even wennen in het begin, maar ergens weten die spellen je altijd heel goed een soort tutorial te geven zonder dat t echt een tutorial is
Topquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:46 schreef diertjuh het volgende:
Zo mijn ringen terugstraks naar de winkel boodschappen doen
Smakelijkquote:
Ik tweede kerstdag ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da ga ik tweede kerstdag doen met chocolade fondue erbij
ik familie dinner bij oma beetje standaardquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik tweede kerstdag ookEn eerste een dinner
en dat nog wel zo voor de feestdagen, succesquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:48 schreef Sgele het volgende:
Fuck... opdrachtje..daar gaat m'n rustige vrijdag...
Ik heb alleen nog maar Wii sports, en vanaf a.s maandag Wii play!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja dat ken ik
of als dat ene level maar niet lukt
Maar wel gezellig tochquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik familie dinner bij oma beetje standaard
Hmm jammer jongenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:48 schreef Sgele het volgende:
Fuck... opdrachtje..daar gaat m'n rustige vrijdag...
Ja dank jequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dat nog wel zo voor de feestdagen, succes
mogguh Dylan!quote:
bij wii play vind ik het koetje rijden het grappigstquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Wii sports, en vanaf a.s maandag Wii play!
Daarna even kijken welke spellen ik graag wil hebben
Meld me later wel ff.. hopen dat als alles meewerkt dit met een uurtje of 2, 3 af isquote:
Koetje rijden?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij wii play vind ik het koetje rijden het grappigst
Welkom! Bakje koffie dan maar?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Sjezus ik verveel me de tyfus en de baas vind het prima!
ruzie met kerstmis? foei toch!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Droxz's planning voor kerst ligt helemaal in de soep
Ruzie blablablal, kerstavond thuis met familie (broer+vriendin).. 1e en 2e kerstdag niets meer in de planning
Roep maar, ik heb er al heel watquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Wii sports, en vanaf a.s maandag Wii play!
Daarna even kijken welke spellen ik graag wil hebben
Wat is er gebeurd dan? Toch niks met Lynda?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Droxz's planning voor kerst ligt helemaal in de soep
Ruzie blablablal, kerstavond thuis met familie (broer+vriendin).. 1e en 2e kerstdag niets meer in de planning
Air Hockeyquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ruzie met kerstmis? foei toch!
tafeltennis? bij welk spel
bij play is het meer zoals dat air gedoe hoe heet dat nou in het echt
en bij mario en sonic is het wel lachen
gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
TopEn geen astige vragen naar je hoofd geslingerd gekregen?
Ja lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank ik kwam er echt niet meer op
tijd voor thee
had gisteren mn ringen op stage laten liggen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ringen terug? heb ik alweeeeer wat gemist?
Even een nieuwe aanvragen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
gelukkig niet.
Niet wil ik inloggen op mn digi-d en weet ik mn wachtwoord niet meer en ben mn briefje kwijt waar het opstaat
quote:
Niet?!? Mij was het wel gelukt, hele tijd terug... dat welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |