whehehe..je meent hetquote:
stuk goedkoper zeker omdat er geen merk opstat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
whehehe..je meent het. Viel net al bijna op de bank inslaap.
Maar ik heb een theekistje gekocht. Geen pickwickkistje. Maar wel een mooie zwarte
Uhu, 14 euro. Was nog 1tje van 23 euro. Die vondt ik ook wel mooi. Maar ff zuinig zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stuk goedkoper zeker omdat er geen merk opstat?
WOEHOEH!!!quote:
Ga jullie wel missenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:32 schreef Johan. het volgende:
Pff, volgens mij ben ik vanmorgen beetje overmoedig geweest door 1,5liter ranja mee te nemen.. Niet weg te krijgen =')
Duh... iedereen gaat wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:57 schreef Sgele het volgende:
Mén tis rustig....
Ben bang van wel?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:04 schreef Sgele het volgende:
Oh vandaar
Ik zit hier volgende week toch niet alleen he?
p.s Goede moggol Tinus!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:04 schreef Sgele het volgende:
Oh vandaar
Ik zit hier volgende week toch niet alleen he?
Hier ook en WL is ook wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Goede moggol Tinus!
Ben bang van wel, ik en Lynda zijn iig vrij volgende week
Smokez doet nu al zijn best met niets doen, dus die is er ook niet hahahaquote:
En ik geef hem groot gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez doet nu al zijn best met niets doen, dus die is er ook niet hahaha
Moet GVD nog tot 17:30... * Dr.Droxz pakt zijn laptop weer...
Hmm zuurquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben er donderdag en vrijdag gewoon
Ik hoop dat ik m'n laptop nog geleverd krijg deze dagen, kan ook op gegamed worden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez doet nu al zijn best met niets doen, dus die is er ook niet hahaha
Moet GVD nog tot 17:30... * Dr.Droxz pakt zijn laptop weer...
Ik vond RA1 stukken beter dan RA2 eigenlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik geef hem groot gelijk![]()
Ik wil ook C&C spelenRed Alert 2
Heb deze al weer een paar jaar, moet het dus nog doen met een radeon 9700 mobilequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik m'n laptop nog geleverd krijg deze dagen, kan ook op gegamed worden.Heb ik nog wat te doen op 't werk
Al deed je dat niet, dan had ik hem nogquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:25 schreef Sgele het volgende:
Ik maandag, donderdag en vrijdag
Maar goed, neemt niet weg dat ik jullie allemaal jullie vakantie wel gun hoor
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Al deed je dat niet, dan had ik hem nog
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb deze al weer een paar jaar, moet het dus nog doen met een radeon 9700 mobile
Van mij of ehr...quote:
Serieus? Voor RA2 zijn geweldig mods uitgekomen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond RA1 stukken beter dan RA2 eigenlijk![]()
Maar Generals blijft gewoon
Ik moest toch echt even lachenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Snel geld verdienen? TNO is op zoek naar frisse proefkonijnen voor een leuk onderzoekje. Iedereen tussen de 20 en 40 jaar kan meedoen. Lekker van het padje af gaan tegen een riante vergoeding. In verschillende sessies krijg je een verrassingspakket aan bewustzijns vertroebelende goedjes in je mik geschoven. Dan gaan de witte jassen van TNO meten wat de gevolgen daarvan zijn op je rijgedrag. Dus je mag ook nog lekker onder invloed gamen in een enorme rij-simulator. Op het menu staat sowieso wodka, dexamfetamine (speed) en neppillen. Deze deal levert je niet alleen vier vage uitstapjes op, maar ook nog eens 450 euro in het handje. Wat wil je nog meer? Betaald zuipen, slikken en gamen! Haast je met aanmelden. Er zijn slechts achttien proefkonijnen nodig.
Heb me laptop toen niet in eerste instantie gekocht voor gamen,quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]achja, als je je games maar kan draaien he
(Er zit een 8600 Go GT in... moet lukken volgens mij
)
Jep serieusquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Voor RA2 zijn geweldig mods uitgekomen...
Generals is leuk, alleen ik heb nooit eilanden zoals in RA2 voor elkaar gekregen
Ik ga me in schrijven!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Snel geld verdienen? TNO is op zoek naar frisse proefkonijnen voor een leuk onderzoekje. Iedereen tussen de 20 en 40 jaar kan meedoen. Lekker van het padje af gaan tegen een riante vergoeding. In verschillende sessies krijg je een verrassingspakket aan bewustzijns vertroebelende goedjes in je mik geschoven. Dan gaan de witte jassen van TNO meten wat de gevolgen daarvan zijn op je rijgedrag. Dus je mag ook nog lekker onder invloed gamen in een enorme rij-simulator. Op het menu staat sowieso wodka, dexamfetamine (speed) en neppillen. Deze deal levert je niet alleen vier vage uitstapjes op, maar ook nog eens 450 euro in het handje. Wat wil je nog meer? Betaald zuipen, slikken en gamen! Haast je met aanmelden. Er zijn slechts achttien proefkonijnen nodig.
Klinkt best cool he!quote:
Lijkt me een bijzondere vorm van geld verdienenquote:
Omgquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Pk7yqlTMvp8
quote:
Achterstevoren?? haha hoe doe je dat nou toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
Whehe dvd staat op een of andere reden achterstevoren op de dvd
Hoe the fuck kan dat
Dvd 1 mislukt
Zo in de bijsluiter van de antibiotica staat dat bijwerkingen mogelijk zijn oa hoofdpijn.. me kop knalt haast uit elkaar
Longen klinken ook goedkuch niet dus
Als ik wist hoe ik dat gedaan had was het erg makkelijk geweestquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Achterstevoren?? haha hoe doe je dat nou toch?
Antibiotica zuigt
Dat klinkt niet best nee!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
Whehe dvd staat op een of andere reden achterstevoren op de dvd
Hoe the fuck kan dat
Dvd 1 mislukt
Zo in de bijsluiter van de antibiotica staat dat bijwerkingen mogelijk zijn oa hoofdpijn.. me kop knalt haast uit elkaar
Longen klinken ook goedkuch niet dus
ik mag ook geen penicilline.. Komt voor in heel veel soorten antibiotica..vroegah 1 keer gehad en doen we maar niet meerquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best nee!
(oja, ben allergisch voor bijna alle antibiotica)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |