whehehe..je meent hetquote:
stuk goedkoper zeker omdat er geen merk opstat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
whehehe..je meent het. Viel net al bijna op de bank inslaap.
Maar ik heb een theekistje gekocht. Geen pickwickkistje. Maar wel een mooie zwarte
Uhu, 14 euro. Was nog 1tje van 23 euro. Die vondt ik ook wel mooi. Maar ff zuinig zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stuk goedkoper zeker omdat er geen merk opstat?
WOEHOEH!!!quote:
Ga jullie wel missenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:32 schreef Johan. het volgende:
Pff, volgens mij ben ik vanmorgen beetje overmoedig geweest door 1,5liter ranja mee te nemen.. Niet weg te krijgen =')
Duh... iedereen gaat wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:57 schreef Sgele het volgende:
Mén tis rustig....
Ben bang van wel?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:04 schreef Sgele het volgende:
Oh vandaar
Ik zit hier volgende week toch niet alleen he?
p.s Goede moggol Tinus!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:04 schreef Sgele het volgende:
Oh vandaar
Ik zit hier volgende week toch niet alleen he?
Hier ook en WL is ook wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Goede moggol Tinus!
Ben bang van wel, ik en Lynda zijn iig vrij volgende week
Smokez doet nu al zijn best met niets doen, dus die is er ook niet hahahaquote:
En ik geef hem groot gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez doet nu al zijn best met niets doen, dus die is er ook niet hahaha
Moet GVD nog tot 17:30... * Dr.Droxz pakt zijn laptop weer...
Hmm zuurquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben er donderdag en vrijdag gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |