Omgquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Pk7yqlTMvp8
quote:
Achterstevoren?? haha hoe doe je dat nou toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
Whehe dvd staat op een of andere reden achterstevoren op de dvd
Hoe the fuck kan dat
Dvd 1 mislukt
Zo in de bijsluiter van de antibiotica staat dat bijwerkingen mogelijk zijn oa hoofdpijn.. me kop knalt haast uit elkaar
Longen klinken ook goedkuch niet dus
Als ik wist hoe ik dat gedaan had was het erg makkelijk geweestquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Achterstevoren?? haha hoe doe je dat nou toch?
Antibiotica zuigt
Dat klinkt niet best nee!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
Whehe dvd staat op een of andere reden achterstevoren op de dvd
Hoe the fuck kan dat
Dvd 1 mislukt
Zo in de bijsluiter van de antibiotica staat dat bijwerkingen mogelijk zijn oa hoofdpijn.. me kop knalt haast uit elkaar
Longen klinken ook goedkuch niet dus
ik mag ook geen penicilline.. Komt voor in heel veel soorten antibiotica..vroegah 1 keer gehad en doen we maar niet meerquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best nee!
(oja, ben allergisch voor bijna alle antibiotica)
Nou dat je het zegt, penicilline daar word ik gek van hahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef lynda het volgende:
[..]
ik mag ook geen penicilline.. Komt voor in heel veel soorten antibiotica..vroegah 1 keer gehad en doen we maar niet meer
Nice!quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er nu best wel mooi uit buiten
Alleen jammer dat foto niet helemaal helder isIs gewoon helemaal wit nu
ook dus geen penicilline gevenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou dat je het zegt, penicilline daar word ik gek van hahahaha
blauwtand rulesquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nice!
Heb net ook wat foto's gemaakt hier! Jammer dat ik hier even geen blauwtand heb
anders had ik die foto's gelijk kunnen overzetten
nee hoor. Ik kom je afentoe wel even opzoekenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:04 schreef Sgele het volgende:
Oh vandaar
Ik zit hier volgende week toch niet alleen he?
hey seventeesquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:21 schreef Seventees het volgende:
Jullie moeten echt minder gaat posten, deel 108...
Kerstpakket
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neerquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:21 schreef Seventees het volgende:
Jullie moeten echt minder gaat posten, deel 108...
Kerstpakket
Dat is helemaal klote!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:09 schreef lynda het volgende:
[..]
ook dus geen penicilline geven![]()
Ik reageer iets heftiger tong zwelt op enzo stik ik
Ja! Kreeg de doos maar net de lucht inquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey seventees
En is het een beetje een leuk kerstpakket?
Jammesquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neer
Wij houden het gewoon op antibiotica zonder penicillinequote:Op vrijdag 21 december 2007 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is helemaal klote!
Bij mij gaat alles jeuken en shit, ook niet echt cool hahaha
Ik krijg er 2, 1 moest ik er gisteren ophalen met een kerstborellen, maar daar had ik geen zin in.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:26 schreef Seventees het volgende:
Jullie gaan speciaal naar het werk om in dit topic te mogen posten. Geef het maar toe!
Wie heeft er nog meer een kerstpakket gehad en wat zat erin?
Twee!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik krijg er 2, 1 moest ik er gisteren ophalen met een kerstborellen, maar daar had ik geen zin in.
En de andere krijg ik gewoon thuis
ASO!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik krijg er 2, 1 moest ik er gisteren ophalen met een kerstborellen, maar daar had ik geen zin in.
En de andere krijg ik gewoon thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |