Hmm wat vervelend zeg, vanavond even echt gaan ontspannen dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:55 schreef diertjuh het volgende:
godsamme mag ik weer straks bezig gaan met die verdomde e-mail adressen opzoeken. laten ze toch eens iemand anders ervoor vinden.
Moet ik straks weer iemand lastig vallen om een programma te gebruiken en kan hij dus weer niet gebruiken. Erg vervelend. Laat dat mens lekker alleen doen ofzo. Ik heb hier totaal geen zin in. Gisteravond ookal de hele tijd zere nek gehad enzo. Bah
Was te verwachten hequote:
Ik ben een fucking stagiaire. Ik heb totaal geen inbreng. Er wordt maar mooi beslist dat ik straks wel even kan helpen. Niks van overleg met mij. Die baas ook he. Die doet net of ik niet besta ofzo. Heb die man nog geen 1keer normaal gesproken.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
En je kan niet gewoon zeggen 'tot hier en niet verder?' Er is helemaal niemand die dat email adressen gedoe uit kan zoeken?
Uhuquote:Op donderdag 20 december 2007 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens diertjuh! De eerste keer dat je hem hebt aangemaakt he?
uhu denk het welquote:Op donderdag 20 december 2007 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm wat vervelend zeg, vanavond even echt gaan ontspannen dan?
Ik had hem net te laat aangemaaktquote:
Doe dat dan ook even, lekker pot met thee en warm thuis zittenquote:
Het was toch geen ondervraging he?quote:
Dat klinkt als een erg goed ideequote:Op donderdag 20 december 2007 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe dat dan ook even, lekker pot met thee en warm thuis zitten
nou.... nee hoor, tuurlijk niequote:Op donderdag 20 december 2007 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het was toch geen ondervraging he?
Mooi zoquote:Op donderdag 20 december 2007 09:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nou.... nee hoor, tuurlijk nie
Jawel he, hmm bijna kerstquote:Op donderdag 20 december 2007 09:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat klinkt als een erg goed idee
Gast, pleur nou op daarmee, daar is toch geen kunst aanquote:
Ja zeker, maar het is dan binnen wel weer lekker warmquote:
mogge!quote:
Sorry hoor...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, pleur nou op daarmee, daar is toch geen kunst aan
Was er dan iets op tv?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:29 schreef Sgele het volgende:
Mogguh WL!
Wat een zaadwedstrijd gister zeg!
ja iddquote:Op donderdag 20 december 2007 09:29 schreef Sgele het volgende:
Mogguh WL!
Wat een zaadwedstrijd gister zeg!
Pro Evolution Soccerquote:Op donderdag 20 december 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddben de 2e helft maar gaan gamen.
Da's op de PC zo'n ku.... eerhm..nare game hequote:
Die Crouch moeten ze ook voor de rest van het seizoen schorsenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddben de 2e helft maar gaan gamen. was idd erg saai. mja allebei hadden ze hun top spelers niet opgesteld. dus wat krijg je. 2 niet ingespeelde teams
de pc is juist DE beste versiequote:Op donderdag 20 december 2007 09:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's op de PC zo'n ku.... eerhm..nare game he
En dat is met of zonder opzetquote:Op donderdag 20 december 2007 09:48 schreef diertjuh het volgende:
whehehe ik moet even aan het werk hoor. Doe namelijk erg lang over om eventjes de bank in te boeken.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de pc is juist DE beste versiemet die kits erbij lijkt het echt werelds
mooier dan de ps3 ieder geval
ps3 kan je neit patchen heh ! dus jaquote:
Uhm met.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat is met of zonder opzet
Whahaha, maakt niet uit tochquote:
vindt ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha, maakt niet uit tochHet is bijna vakantie, dan mag het
Mwah daar kan je wel de hele dag mee vullen volgens mijquote:Op donderdag 20 december 2007 10:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
vindt ik ook. Straks eventjes wat verkoopfacturen uitprinten en wat debiteuren bellen. Nog klein verslagje maken van gesprekje van vorige week. En nog wat facturen opruimen. Sorry maar dit gaat lekker allemaal voor. Die mail adressen wachten maar
Bezig met wat server problemen in Eindhoven dacht ikquote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef diertjuh het volgende:
Rustig hier trouwens. Ik mis nog wat mensen. Droxz, lynda, Dylan, seventees. Allemaal druk![]()
Owja waar is crazy-m eigenlijk?
Laten we het hopen..dat als ik klaar ben met mijn dingen. Collega dan ook klaar is met mail dingenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah daar kan je wel de hele dag mee vullen volgens mij
En morgen nog even naar school toch?
ook druk dusquote:Op donderdag 20 december 2007 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bezig met wat server problemen in Eindhoven dacht ik
Dus je hebt morgen al vakantie ?!?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Laten we het hopen..dat als ik klaar ben met mijn dingen. Collega dan ook klaar is met mail dingen
nee ik ben vrij morgen. Leraren had iets ofzo
Hij wel ja, wij nietquote:
heb je de patch 1.1 geinstalleerd ? en de nieuwste video driver ?? ik haal nl constant 60fps op 1440x900quote:Op donderdag 20 december 2007 10:08 schreef Sgele het volgende:
Gaat hard hier
Ik moest gewoon ff werken
Maaruh... PES op de PC speelt nogal houterig vind ik
Na 5 uur vakantiequote:Op donderdag 20 december 2007 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je hebt morgen al vakantie ?!?
Ik hoop dan met je mee
Nee dat dan weer niet. Ben maar weer verder gegaan met FIFAquote:Op donderdag 20 december 2007 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je de patch 1.1 geinstalleerd ? en de nieuwste video driver ?? ik haal nl constant 60fps op 1440x900
voelde dat goed? Dat werkenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:08 schreef Sgele het volgende:
Gaat hard hier
Ik moest gewoon ff werken
Maaruh... PES op de PC speelt nogal houterig vind ik
Ooow valt dan nog wel meequote:
Ik ook niet, wil vakantiequote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ook wel beetje. Maar geen zin
mja had het kunnen weten. fifaquote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Ben maar weer verder gegaan met FIFA
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja had het kunnen weten. fifa
jawel, een weekjequote:Op donderdag 20 december 2007 10:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Maar die heb je niet. Met kerst wel vrij toch?
Heerlijk, ik ook. Alleen heb een te ijverige collegaquote:Op donderdag 20 december 2007 10:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhudat dan weer wel. ff lekker mn eigen ding doen en me niet druk maken
mja ik zal die community patch thuis s opzoeken voor je.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wees gerust, ik zal die 1.1 patch proberen.
Relaxed!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik zal die community patch thuis s opzoeken voor je.nieuw stadiums, voetballen,gezichten enz enz enz
is voor pro evo 2008 hehquote:
wat zoekt ie dan ?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Sgele het volgende:
Ohja Beller, ik heb nog steeds je software niet online gegooid....griep enzo...
Maakt niet uit man, komt vanzelf welquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Sgele het volgende:
Ohja Beller, ik heb nog steeds je software niet online gegooid....griep enzo...
HTC Touch meukquote:
Wat software voor z'n HTC Touchquote:
ah oke , sorry kan ik je niet aan helpenquote:
Droxz heeft zich al gemeld maar druk denkquote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef diertjuh het volgende:
Rustig hier trouwens. Ik mis nog wat mensen. Droxz, lynda, Dylan, seventees. Allemaal druk![]()
ik wil ook sneeeeeeeeeeeeeeeeeuwquote:Op donderdag 20 december 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
het sneeeeeuwt \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/
quote:
Heb ik ook gehad, alle vier eruitquote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Droxz heeft zich al gemeld maar druk denk![]()
Ik was naar de tandartsMoet gvd naar de kaakchirurg voor 1 verstandskies grr
![]()
Zo naar de dokter.. dan apotheek (ik EIS gewoon een kuurtje) en dan langs een kennis van me en dan euhhhh is het alweer later in de middag
Nero?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:47 schreef lynda het volgende:
Als ik mag kiezen he tussen de volgende brandprogramma's..
Welke zal ik dan doen?
Alcohol 120%
PowerISO
Magic ISO
PC van me broer en maar eens poging doen tot dvd fikken
sorry maar nero!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:47 schreef lynda het volgende:
Welke zal ik dan doen?
Alcohol 120%
PowerISO
Magic ISO
Lynda is naar de tandarts, dokter ed.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef diertjuh het volgende:
Juist!quote:
Gast, ga dan naar huisquote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda is naar de tandarts, dokter ed.
Ik voel me echt goed ziek.. en moet zo nog een kerstluch what ever doen
Geluk dat je het bij de kaakchirurg laat doen. De tandarts kan het ook maar lijkt me niet fijn. heb je mannelijk of vrouwelijke kaakchirurg? Hoop voor je een man, want die hebben net een beetje meer kracht. Eerste 2 van mij waren getrokken door een vrouw.. heb er langer last van gehad dan bij de laatste keer. maar het is maar eventjes en dan is het voorbijquote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Droxz heeft zich al gemeld maar druk denk![]()
Ik was naar de tandartsMoet gvd naar de kaakchirurg voor 1 verstandskies grr
![]()
Zo naar de dokter.. dan apotheek (ik EIS gewoon een kuurtje) en dan langs een kennis van me en dan euhhhh is het alweer later in de middag
Als ik zou moeten kiezen uit deze 3, zou ik gaan voor Alcohol 120%quote:Op donderdag 20 december 2007 10:47 schreef lynda het volgende:
Welke zal ik dan doen?
Alcohol 120%
PowerISO
Magic ISO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |