ja iddquote:Op donderdag 20 december 2007 09:29 schreef Sgele het volgende:
Mogguh WL!
Wat een zaadwedstrijd gister zeg!
Pro Evolution Soccerquote:Op donderdag 20 december 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddben de 2e helft maar gaan gamen.
Da's op de PC zo'n ku.... eerhm..nare game hequote:
Die Crouch moeten ze ook voor de rest van het seizoen schorsenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddben de 2e helft maar gaan gamen. was idd erg saai. mja allebei hadden ze hun top spelers niet opgesteld. dus wat krijg je. 2 niet ingespeelde teams
de pc is juist DE beste versiequote:Op donderdag 20 december 2007 09:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's op de PC zo'n ku.... eerhm..nare game he
En dat is met of zonder opzetquote:Op donderdag 20 december 2007 09:48 schreef diertjuh het volgende:
whehehe ik moet even aan het werk hoor. Doe namelijk erg lang over om eventjes de bank in te boeken.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de pc is juist DE beste versiemet die kits erbij lijkt het echt werelds
mooier dan de ps3 ieder geval
ps3 kan je neit patchen heh ! dus jaquote:
Uhm met.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat is met of zonder opzet
Whahaha, maakt niet uit tochquote:
vindt ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha, maakt niet uit tochHet is bijna vakantie, dan mag het
Mwah daar kan je wel de hele dag mee vullen volgens mijquote:Op donderdag 20 december 2007 10:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
vindt ik ook. Straks eventjes wat verkoopfacturen uitprinten en wat debiteuren bellen. Nog klein verslagje maken van gesprekje van vorige week. En nog wat facturen opruimen. Sorry maar dit gaat lekker allemaal voor. Die mail adressen wachten maar
Bezig met wat server problemen in Eindhoven dacht ikquote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef diertjuh het volgende:
Rustig hier trouwens. Ik mis nog wat mensen. Droxz, lynda, Dylan, seventees. Allemaal druk![]()
Owja waar is crazy-m eigenlijk?
Laten we het hopen..dat als ik klaar ben met mijn dingen. Collega dan ook klaar is met mail dingenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah daar kan je wel de hele dag mee vullen volgens mij
En morgen nog even naar school toch?
ook druk dusquote:Op donderdag 20 december 2007 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bezig met wat server problemen in Eindhoven dacht ik
Dus je hebt morgen al vakantie ?!?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Laten we het hopen..dat als ik klaar ben met mijn dingen. Collega dan ook klaar is met mail dingen
nee ik ben vrij morgen. Leraren had iets ofzo
Hij wel ja, wij nietquote:
heb je de patch 1.1 geinstalleerd ? en de nieuwste video driver ?? ik haal nl constant 60fps op 1440x900quote:Op donderdag 20 december 2007 10:08 schreef Sgele het volgende:
Gaat hard hier
Ik moest gewoon ff werken
Maaruh... PES op de PC speelt nogal houterig vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |