neuh ik wou 1tje maken. Was al bezig en toen zag ik dat Beller al had gedaanquote:Op woensdag 19 december 2007 09:22 schreef Sgele het volgende:
Duurde lang...zat iedereen te wachten tot er eentje geopend werd?![]()
SLAM FM it is... daar had ik nog niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 19 december 2007 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
Maar Q-Music, serieus![]()
538 is trouwens ook niks, Evers is het toch? Die is zo ontzettend gemaakt grappig
Sorryquote:Op woensdag 19 december 2007 09:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh ik wou 1tje maken. Was al bezig en toen zag ik dat Beller al had gedaan
No thanksquote:
Iets voor in de OPquote:Op woensdag 19 december 2007 09:25 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb nog nooit een GRTDOJW-topic geopend
Wel leuk, maar toen het nog ID&T radio was, dat was pas muziek!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
SLAM FM it is... daar had ik nog niet bij stil gestaan
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
Maar Q-Music, serieus![]()
538 is trouwens ook niks, Evers is het toch? Die is zo ontzettend gemaakt grappig
Ik ook nog nietquote:Op woensdag 19 december 2007 09:25 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb nog nooit een GRTDOJW-topic geopend
Ik kan me ook wel betere manieren bedenken om wakker te wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:27 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je bedoelt Edwin "HAHAHAHA!!" Evers?![]()
Die heb ik op mijn wekkerradio, elke ochtend weer zwaar over de zeik wakker...van dat gelach
Als ik er dan benquote:Op woensdag 19 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry![]()
De volgende is voor jou
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ook nog nietMaar dat komt nog wel
En dan heb je ook nog twee van die andere infantiele figuren ernaast, lees zijn sidekicksquote:Op woensdag 19 december 2007 09:27 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je bedoelt Edwin "HAHAHAHA!!" Evers?![]()
Die heb ik op mijn wekkerradio, elke ochtend weer zwaar over de zeik wakker...van dat gelach
Asprientje?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als ik er dan ben. Ik had nog extra gekeken om een dubbele te voorkomen en toen ineens zeg ik daar een nieuwe staan. Dus toen deed ik *klik* weg*. maar heb hoofdpijn en geen zin
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel betere manieren bedenken om wakker te worden
En er is altijd een van die sidekicks bij een discussie of een stelling 'tegen'... krijg je een semi-intellectuele discussiequote:Op woensdag 19 december 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog twee van die andere infantiele figuren ernaast, lees zijn sidekicks
Ja! Dus ik ben niet de enige die denkt dat, dat gewoon zijn functie is... tegen elke stelling aan schoppen of het eens zijn als de rest er tegen is.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
En er is altijd een van die sidekicks bij een discussie of een stelling 'tegen'... krijg je een semi-intellectuele discussie
Eigenwijs enzo was het he?quote:
Of zijn wij nu zo slim...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja! Dus ik ben niet de enige die denkt dat, dat gewoon zijn functie is... tegen elke stelling aan schoppen of het eens zijn als de rest er tegen is.
Uiteraard!quote:
Denk dat er dan 1 module kapot is, hoop dat het je vanavond luktquote:Op woensdag 19 december 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Als je meerdere geheugenmodules hebt moet je er anders is 1 eruit halen
er zit 4x1gb in. ff kijken vanavond .
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
ik moet verhuizen naar andere werkplek en daar kan ik waarschijnlijk niet op fok!
dus spreek jullie vanmiddag wel weer.....
mja hoop het ook. is weer gestress zoquote:Op woensdag 19 december 2007 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk dat er dan 1 module kapot is, hoop dat het je vanavond lukt
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
ik moet verhuizen naar andere werkplek en daar kan ik waarschijnlijk niet op fok!
Heb je hier anders wat aan?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja hoop het ook. is weer gestress zo
Doei doeiquote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
Por Que?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Sgele het volgende:
Trouwens..nu we hier lekker IT-erig bezig zijn...Heeft er iemand verstand van WiFI?
bedankt ieder geval, maar heb zon idee dat die programmas niet werken.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je hier anders wat aan?
http://www.testmyhardware.com/
Heb wel is een programma gehad dat wel werkte, stond alleen op een floppyquote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedankt ieder geval, maar heb zon idee dat die programmas niet werken.
Kan die sweex die snelheid wel aan?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef Sgele het volgende:
Probleempje thuis
WiFI router/modem in de huiskamer. Afstand naar de computer kamer is te groot voor een goede verbinding. Nu heb ik er een oud Sweex routertje tussengehangen. (kabel uit Modem huiskamer, doorgetrokken naar andere kamer). DHCP in die sweex uitgezet, en hij maakt een tweede verbinding aan. Dat is niet zo erg...alleen is die maar 11 Mbit ipv 54
Jep, het is een 54MBit dingeske....quote:Op woensdag 19 december 2007 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan die sweex die snelheid wel aan?
Maar was een switch of een hub niet voldoende dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep, het is een 54MBit dingeske....
aan je pc kan je gewoon het beste kabel gebruikenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:00 schreef Sgele het volgende:
Het moet wel draadloos he? Ik wil geen kabels meer aan m'n pc's en laptop hebben om te kunnen interpretten
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
aan je pc kan je gewoon het beste kabel gebruikenje ziet het toch niet
Laptop, MDA, Wii zijn allen draadloos. Maar mijn download heeft natuurlijk kabel. Draadloos is wel handig maar haalt het qua snelheid nooit bij kabelquote:Op woensdag 19 december 2007 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
aan je pc kan je gewoon het beste kabel gebruikenje ziet het toch niet
draadloos zit ik ook nog met ruim 600kb te downloaden (A)quote:Op woensdag 19 december 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laptop, MDA, Wii zijn allen draadloos. Maar mijn download heeft natuurlijk kabel. Draadloos is wel handig maar haalt het qua snelheid nooit bij kabel
gamen ook nietquote:Op woensdag 19 december 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laptop, MDA, Wii zijn allen draadloos. Maar mijn download heeft natuurlijk kabel. Draadloos is wel handig maar haalt het qua snelheid nooit bij kabel
Ik ga toch liever voor mijn eigen cd's, dat is het bestequote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb thuis ook echt ALLES draadloos
zelfs draadloze printserver
heb door het gehele huis voldoende bereik, zelfs op zolder
Experia box van KPNgoed ding
maar sgele, de verbinding van sweex naar je eerste router is die ook draadloos of met kabel?
Anders even kijken of de WAN poorten wel 100mbit zijn
Zo, database in de kopie stand, over 34 min op laptop, dan maken, dan weer terug kopieren .....
Hopen dat het dan werkt.
en:
In de file naar Qmusic geluisterdFoute uur was weer goed
Q vind ik wel goede zender hoor ... lekker afwisselnede muziek enzo ...
en je hebt een 20mbit lijn ?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
draadloos zit ik ook nog met ruim 600kb te downloaden (A)
Is ook snel ja, maar voor het downloaden blijf ik toch bij mijn kabel verbindingquote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
draadloos zit ik ook nog met ruim 600kb te downloaden (A)
Die is met een kabelquote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
I
maar sgele, de verbinding van sweex naar je eerste router is die ook draadloos of met kabel?
Anders even kijken of de WAN poorten wel 100mbit zijn
Lag bij het levenquote:
Mogguhquote:
Goeiemorgenquote:
Als ik met m'n laptop in de huiskamer ga zitten, kan ik met dezelfde snelheid downloaden als met kabel (1.5 tot 2 MB/s... Tele2 heeft lekker snel internetquote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is ook snel ja, maar voor het downloaden blijf ik toch bij mijn kabel verbinding
Daar is toch niets fuck's aanquote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
We hebben vorige week al onze deadlines weggewerkt
Dus....?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
Iedereen zo zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik met m'n laptop in de huiskamer ga zitten, kan ik met dezelfde snelheid downloaden als met kabel (1.5 tot 2 MB/s... Tele2 heeft lekker snel internet)
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Als je meerdere geheugenmodules hebt moet je er anders is 1 eruit halen
er zit 4x1gb in. ff kijken vanavond .
Ja en?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
hahaha, was je thee nog lekker?quote:
Dat klinkt zeker gek, maar vertel wat doet het?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...
Maar wel Lynda weer gezien![]()
WL, dit gaat gek klinken maar is wel eens een oplossing.
Pak een potloodgum, en gum de contactpunten van je geheugen
(tegen vettigheid ed.)
(tegen vettigheid ed.)quote:Op woensdag 19 december 2007 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker gek, maar vertel wat doet het?
yeahquote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...
Maar wel Lynda weer gezien![]()
WL, dit gaat gek klinken maar is wel eens een oplossing.
Pak een potloodgum, en gum de contactpunten van je geheugen
(tegen vettigheid ed.)
Succes!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
moet weer ff klusje doen, ben zo terug!
Ok, is ook wel logisch. Had er echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(tegen vettigheid ed.)![]()
Soms bij het plaatsen ed raak je die contact punten wel eens,
zodat er vettigheid/andere dingen op kunnen komen en dat vind je pc niet leuk zeg maar.
Haha hou die gedachte nu dan ook vast hequote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef lynda het volgende:
[..]
yeahdag is toch weer goed begonnen
Was er om kwart voor tien en JA Ik heb de dokter gebeldeerst om tien voor 9 tandarts en om tien voor half 12 dokter
![]()
Thee was ook lekker hoor
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
morge lynda
ehm 2mbit lijn heb ik, wel verlies jah maar goed. Geen zin om kabel naar boven te trekken
Gamen doe ik ook draadloos. Ping van 20 a 25 zit ik gemiddeld. Valt dus ook weer mee
zit er nu eigenlijk wel over te denken om de telefoonlijn die er nog ligt er af te halen en daarvoor een UTP neer te leggen.
Vroeger namelijk de modem op mijn kamer gehad, liep er dus vanaf meterkast een kabel naar boven, ligt er nu nog, maar is telefoonkabel.
quote:
tja, ik haal het ook alleen met nieuwsgroepen en ook niet altijdquote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoor
niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoor
2Mbit haal je max 230kb/s man.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ik haal het ook alleen met nieuwsgroepen en ook niet altijd
Normaal tussen de 400 en 500. maar regelmatig uitschieters naar 600
ik vind het niet erg
Que?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef -Jewcookie- het volgende:
(waar is mijn textopmaak shit gebleven??)
hehe, sorry maar toch is het zoquote:Op woensdag 19 december 2007 10:29 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
2Mbit haal je max 230kb/s man.
nope (of kpn moet weer een hoop verhogingen er tegen aan geflikkert hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:30 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen 2 Mbit maar meer.
Hmm in de avond toch nog wel?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moet nog wat kleine dingetjes doen... morgenmiddag vrij. en vrijdag klaar met dit project..
(misschien vanaf 2 jan. ex-GRTDOJW)
Nee!!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moet nog wat kleine dingetjes doen... morgenmiddag vrij. en vrijdag klaar met dit project..
(misschien vanaf 2 jan. ex-GRTDOJW)
nahquote:
Je kan toch in die Experia box zien wat je snelheid met je provider is? Of vergis ik me nou.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope (of kpn moet weer een hoop verhogingen er tegen aan geflikkert hebben)
je moet maar s een snelheidstest ergens doen , je hebt gewoon geen 2mbit, maar meer. anders kan je niet die snelheid halenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah
ik heb bellen + internetten.
dus ik heb de complete snelheid van mijn lijn. Die hoef ik met niemand te delen(alleen thuis
)
kabel moet je delen, en dan is de kans op 400 wel minimaal jah ... (tenminste dit was vroeger)
ik nu weer op werk dus kan ik pas vanavond kijkenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Je kan toch in die Experia box zien wat je snelheid met je provider is? Of vergis ik me nou.
Hehe, jij haalt dingen door elkaa. Dat kabel delen was alleen met Chello. Maar dat probleem is allang niet meer. Zou trouwens een beetje raar zijn als je een 2Mbit lijn hebt maar je haalt wel 600kb/s vind je niet? Dus of je snelheid is verhoogd of je weet niet wat je eigenlijk hebt.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah
ik heb bellen + internetten.
dus ik heb de complete snelheid van mijn lijn. Die hoef ik met niemand te delen(alleen thuis
)
kabel moet je delen, en dan is de kans op 400 wel minimaal jah ... (tenminste dit was vroeger)
aan de alcohol gezeten ?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:37 schreef diertjuh het volgende:
Ben het zat..verdomme.
Ik blijf wel buurten natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm in de avond toch nog wel?
ik ga vanavond gelijk kijken .... zoals gezegd ... zal wel heel erg stom zijn van mij ...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hehe, jij haalt dingen door elkaa. Dat kabel delen was alleen met Chello. Maar dat probleem is allang niet meer. Zou trouwens een beetje raar zijn als je een 2Mbit lijn hebt maar je haalt wel 600kb/s vind je niet? Dus of je snelheid is verhoogd of je weet niet wat je eigenlijk hebt.
2000 kbit/s / 8 bit = 250 kb/s nog wat overhead eraf en je zit op de 230 kb/s
net zoiets wat ik afgelopen 2 dagen deed?quote:
ik heb ooit eens geluk gehad. ik had als een vd eerste chello in mn woonplaats. wel inmiddesl 8 jaar geleden ofzo. en heb toen 1 week 2mb a sec gehaald. helaas de week daarop was het een dramaquote:Op woensdag 19 december 2007 10:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hehe, jij haalt dingen door elkaa. Dat kabel delen was alleen met Chello. Maar dat probleem is allang niet meer. Zou trouwens een beetje raar zijn als je een 2Mbit lijn hebt maar je haalt wel 600kb/s vind je niet? Dus of je snelheid is verhoogd of je weet niet wat je eigenlijk hebt.
2000 kbit/s / 8 bit = 250 kb/s nog wat overhead eraf en je zit op de 230 kb/s
zo niet binden we je vast, of leggen je aan de kettingquote:
Anders sleuren we je hierheenquote:
Hahaha nee ok, ik dacht alquote:
Wat gaat er fout dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:37 schreef diertjuh het volgende:
Ben het zat..verdomme.
mja dacht dat dat vroeger ook bij @home zat enzoquote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ooit eens geluk gehad. ik had als een vd eerste chello in mn woonplaats. wel inmiddesl 8 jaar geleden ofzo. en heb toen 1 week 2mb a sec gehaald. helaas de week daarop was het een drama
@Homequote:Op woensdag 19 december 2007 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dacht dat dat vroeger ook bij @home zat enzo
Wij hadden ook meteen chello toen het beschikbaar was. Ik helemaal flippen want ik haalde 150kb/s! Vet snel (toen). Was wat anders dan me bundel ISDN. Ook maar 1 maand volgehouden trouwens dat bundel inbellen. toen kwam de telefoon rekening van bijna 1000 gulden. Me pa had bijna me nek omgedraaid.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ooit eens geluk gehad. ik had als een vd eerste chello in mn woonplaats. wel inmiddesl 8 jaar geleden ofzo. en heb toen 1 week 2mb a sec gehaald. helaas de week daarop was het een drama
Nou niets. Maar er wordt allemaal maar werk bij mij neergegooid. Terwijl nog een hele zooi aanmaningen moet versturen per fax. Ik heb helemaal geen tijd om onzinnige e-mail adressen op te zoeken. Ben nog niet eens op de helft en moet nog 2en half bladzijde.quote:
mja nu haal ik die snelheid ook ,maar ja tis nooit genoeg heh, kwil altijd snellerquote:Op woensdag 19 december 2007 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dacht dat dat vroeger ook bij @home zat enzo
whahhaaquote:Op woensdag 19 december 2007 10:43 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Wij hadden ook meteen chello toen het beschikbaar was. Ik helemaal flippen want ik haalde 150kb/s! Vet snel (toen). Was wat anders dan me bundel ISDN. Ook maar 1 maand volgehouden trouwens dat bundel inbellen. toen kwam de telefoon rekening van bijna 1000 gulden. Me pa had bijna me nek omgedraaid.
vroeger ....quote:Op woensdag 19 december 2007 10:43 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Wij hadden ook meteen chello toen het beschikbaar was. Ik helemaal flippen want ik haalde 150kb/s! Vet snel (toen). Was wat anders dan me bundel ISDN. Ook maar 1 maand volgehouden trouwens dat bundel inbellen. toen kwam de telefoon rekening van bijna 1000 gulden. Me pa had bijna me nek omgedraaid.
Het kan geen kwaad toch, en jij voelt je er beter door. Gewoon doen dusquote:Op woensdag 19 december 2007 10:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien toch zometeen maar even een asprientje nemen.
Ik zong ook altijd mee met dat geluidje.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vroeger ....
Denk nog vaak terug aan dat inbel geluidje![]()
tuututtutuututtuuuuuuuuuuuuuttututtuuuttuutuuttuuututut En dan nog wat geluidjes (A)
snelheid: 56 kbs ;p
de vroegere tijden![]()
(4 of 5 jaar geleden)
Pff hetzelfde gezeik als gisteren dus, weer allemaal zooi wat jij mag gaan doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou niets. Maar er wordt allemaal maar werk bij mij neergegooid. Terwijl nog een hele zooi aanmaningen moet versturen per fax. Ik heb helemaal geen tijd om onzinnige e-mail adressen op te zoeken. Ben nog niet eens op de helft en moet nog 2en half bladzijde.
dat waren pas rekeningenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vroeger ....
Denk nog vaak terug aan dat inbel geluidje![]()
tuututtutuututtuuuuuuuuuuuuuttututtuuuttuutuuttuuututut En dan nog wat geluidjes (A)
snelheid: 56 kbs ;p
de vroegere tijden![]()
(4 of 5 jaar geleden)
leukste was dat mn ouders dan niet konden bellenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:47 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik zong ook altijd mee met dat geluidje.
quote:
haha inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
leukste was dat mn ouders dan niet konden bellen![]()
dan heb je betere als mijquote:Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm die google adds :S
link 1:
Gratis De Geilste Films op www.hetedownloads.com
Link 2:
up2date - Echte Liefde
www.up2date.nl
Link 3:
Relatie Vrouwen
www.be2.nl
iemand op zoek ???
Nee, en het irritante was ook dat na het 100x tegen haar te hebben gezegd. Als je dat geluidje hoort als je de telefoon op pakt moet je hem snel weer neerleggen!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
leukste was dat mn ouders dan niet konden bellen![]()
En we modderen maar lekker wat aanquote:Op woensdag 19 december 2007 10:48 schreef Dylanesque het volgende:
werk werk pompopedom
We doen het al met zn 2en. Maar het is zo ontzettend veel. Dat je er gewoon bijna een halve dag mee bezig bent. Dus is bijna niet te doenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pff hetzelfde gezeik als gisteren dus, weer allemaal zooi wat jij mag gaan doen.
Kan iemand anders niet die e-mail adressen opzoeken?
Firefox + Adblockquote:Op woensdag 19 december 2007 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je betere als mij
#
Momiji
Grappige Japanse popjes. Verzamel ze allemaal!
www.momiji-kokeshi.nl/
Kerstkado Aan Het Zoeken
Kleurlenzen, Thermometers, Hoedjes Verrekijkers Etc. 24 Uur Levering!
Brazilian waxing
De originéle brazilian wax voor dames en heren. Uniek in Nederland
WorkCycles Amsterdam
Verbeterd echte Bakfiets Cargobikes Altijd op voorrad in mooie kleuren
daarom zeg ik , thank god for resumequote:Op woensdag 19 december 2007 10:51 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nee, en het irritante was ook dat na het 100x tegen haar te hebben gezegd. Als je dat geluidje hoort als je de telefoon op pakt moet je hem snel weer neerleggen!
elke keer hetzelfde liedje, viel mijn verbinding weer weg. Ik weer pissed.
Ik heb een lijst voor me liggen van 230 artikelen waar ik een fotorealistich 3D model voor moet renderen voor een catalogus... ben bij nummer 6quote:Op woensdag 19 december 2007 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En we modderen maar lekker wat aan
Leuk he dat werkenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:48 schreef Dylanesque het volgende:
werk werk pompopedom
We waren gelukkig heel snel over gestapt op ISDN. Me pa was altijd wel een beetje bij de tijd gelukkig.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daarom zeg ik , thank god for resumeIRC destijds..... oh wat voel ik me oud
Dylanquote:Op woensdag 19 december 2007 10:48 schreef Dylanesque het volgende:
werk werk pompopedom
Juist, dit is de goede instellingquote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef diertjuh het volgende:
Ik zoek hier gewoon ff wat afleiding ik ga me niet helemaal de laplazerus werken.
dat klinkt als gaaf werkquote:Op woensdag 19 december 2007 10:53 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik heb een lijst voor me liggen van 230 artikelen waar ik een fotorealistich 3D model voor moet renderen voor een catalogus... ben bij nummer 6(sinds eergister
)
Klopt geen moer van me hele rekening.. Vorige maand was de rekening 11 euro en nu 41 euro terwijl ik echt niet vier keer zoveel gebeld heb..quote:Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo>
Hi werkt hier goed ... ze moeten alleen ff nummer van mn huidige baas blokkeren :p
belde 4 keer op terwijl ik in de file sta ...
uur later maar is terug gebeld
Meh, valt mee hoor. Als je niets anders doet dan dat komt het ook snel je keel uit. Wat wel leuk is aan dit is dat ik voor deze klus een nieuw werkstation heb gekregen.quote:
Zo zing ik het al enige tijd uit hierzo, dus daar is niks mis meequote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jawel he.. Als de belangrijkste dingen maar afkomen.
Jezus die specsquote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Meh, valt mee hoor. Als je niets anders doet dan dat komt het ook snel je keel uit. Wat wel leuk is aan dit is dat ik voor deze klus een nieuw werkstation heb gekregen.
Xeon 5160 (2 x 3Ghz)
4GB PC6400
Nvidia Quadro FX4600
73GB SAS Hdd
Daar kan ik dus mooi Crysis mee playen op Full, hehehe. En hij staat ook nog op me kamer dus dat is helemaal mooi.
Blijf je gal maar hier spuien dan, dat lucht tenminste opquote:Op woensdag 19 december 2007 10:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
We doen het al met zn 2en. Maar het is zo ontzettend veel. Dat je er gewoon bijna een halve dag mee bezig bent. Dus is bijna niet te doen. Zometeen wordt er eventjes overlegd. Want dit is geen beginnen aan.
Tja de rest van mn werk. Hoort erbij. Kreeg net ook een stapel facturen die verstuurd moeten worden. Dat is ook kloten werk. Vorige week ook al stukje van de facturen laten liggen. Kwam er gewoon niet mee klaar.
Heb net wel even een asprientje genomen. Ik weet wat er af moet komen voor morgen. Moet ook nog alle debiteuren gaan bellen. Dat wou ik morgen doen. Maar collega wil graag dat ik het vandaag nog doe. Maar dat gaat me nie lukken.
Maarja.
Das balen he. Ik heb ook wat problemen gehad met hi. Vorig betaalde ik altijd rond de 24ste van de maand. Toen kreeg ik nooit een herinnering. 1 of 2 niet meer. Dit jaar is het iedere maand raak. Betaal gewoon weer rond de 24ste maar krijg elke maand een herinnering. Over gebeld en moest ik maar over laten zetten naar een automatische incasso enzo. Heb het niet voor niks terug gezet. Ik moet nog tot februari en dan kan ik je wel zeggen dan ben ik foetsie. Stap wel over naar een anderequote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Klopt geen moer van me hele rekening.. Vorige maand was de rekening 11 euro en nu 41 euro terwijl ik echt niet vier keer zoveel gebeld heb..
Heb 25 minuten aan de telefoon gehangen en collega had ze ook nodig dus de telefoon maar doorgegeven
Kut gezeur bij Hi.. Moet nog ruim 1,5 jaar doen met dit abbo.
En als jullie mij lastig beginnen te vinden dan hoor ik het vanzelf welquote:Op woensdag 19 december 2007 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blijf je gal maar hier spuien dan, dat lucht tenminste op
tering, ik moet echt ander werk zoeken als ik het zo hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Meh, valt mee hoor. Als je niets anders doet dan dat komt het ook snel je keel uit. Wat wel leuk is aan dit is dat ik voor deze klus een nieuw werkstation heb gekregen.
Xeon 5160 (2 x 3Ghz)
4GB PC6400
Nvidia Quadro FX4600
73GB SAS Hdd
Daar kan ik dus mooi Crysis mee playen op Full, hehehe. En hij staat ook nog op me kamer dus dat is helemaal mooi.
Nee hoor, ik zou het ook hebben als het bij mij zo was.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En als jullie mij lastig beginnen te vinden dan hoor ik het vanzelf wel
Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou het ook hebben als het bij mij zo was.
En jij, lastig? Dat nooit
maak van je hart geen moordkuil hoor! dan ben je het tenmiste kwijtquote:Op woensdag 19 december 2007 11:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En als jullie mij lastig beginnen te vinden dan hoor ik het vanzelf wel
Je hoort bij de groepquote:
Mja maar buiten dat is Hi gewoon relaxt.. Alles in een bundel, ik heb echt overal bereik.. klantenservice voor 99% van de tijd gewoon bereikbaar..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Das balen he. Ik heb ook wat problemen gehad met hi. Vorig betaalde ik altijd rond de 24ste van de maand. Toen kreeg ik nooit een herinnering. 1 of 2 niet meer. Dit jaar is het iedere maand raak. Betaal gewoon weer rond de 24ste maar krijg elke maand een herinnering. Over gebeld en moest ik maar over laten zetten naar een automatische incasso enzo. Heb het niet voor niks terug gezet. Ik moet nog tot februari en dan kan ik je wel zeggen dan ben ik foetsie. Stap wel over naar een andere
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
Pff volgende week ben ik er bijna niet, vakantie + vriendin = geen fok
ik ook niet. 2 weken lekker vrij, klussen en feesten.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
Ik hou nog wel contact met je via de Wiiquote:Op woensdag 19 december 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook niet. 2 weken lekker vrij, klussen en feesten.
Ik ook, en ook wel is thuisquote:
hey das wel handig die afspraakquote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja maar buiten dat is Hi gewoon relaxt.. Alles in een bundel, ik heb echt overal bereik.. klantenservice voor 99% van de tijd gewoon bereikbaar..
Betalingsellende ook een keer gehad, foutje van mij bleek uiteindelijk. Nu daar afspraak dat rekeningen pas afgeschreven worden na studiefinanciering (25e van de maand ongeveer).
Iemand nog een Samsung U700 + Hi 25 nodig voor 2 jaar?![]()
Dat zijn wijze woordenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maak van je hart geen moordkuil hoor! dan ben je het tenmiste kwijt
ah okequote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hou nog wel contact met je via de Wii
ik nog half jaar met mn contractquote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja maar buiten dat is Hi gewoon relaxt.. Alles in een bundel, ik heb echt overal bereik.. klantenservice voor 99% van de tijd gewoon bereikbaar..
Betalingsellende ook een keer gehad, foutje van mij bleek uiteindelijk. Nu daar afspraak dat rekeningen pas afgeschreven worden na studiefinanciering (25e van de maand ongeveer).
Iemand nog een Samsung U700 + Hi 25 nodig voor 2 jaar?![]()
Gelukkig maar danquote:Op woensdag 19 december 2007 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nog half jaar met mn contract
op telefoon na niks aan te merken op Hi hoor ...
nooit problemen gehad met betalen
baas boven baas hequote:
Ik zou ook iets horen van Droxz... helemaal niks dusquote:Op woensdag 19 december 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke
* WhiteLightning heeft nog steeds geen antwoord van droxz
1x per abbo heb ik er wel eens last van.. normaal niet zo erg maar nu klopt er niets van..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nog half jaar met mn contract
op telefoon na niks aan te merken op Hi hoor ...
nooit problemen gehad met betalen
Same here!!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
HI vind ik ideaalquote:Op woensdag 19 december 2007 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
1x per abbo heb ik er wel eens last van.. normaal niet zo erg maar nu klopt er niets van..
Maarja heb al 6 jaar Hi.. niets kan daar aan tippen eigenlijk..
En ik ben misselijk
nee eigelijk niet, zal vanavond ff kijken. kwist helemaal niet dat dat kon trouwens. via photochannel ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou ook iets horen van Droxz... helemaal niks dus
Heb je trouwens die afbeelding gisteren nog gekregen?
Ik heb nog steeds chello (extreem), haal wel behoorlijke downloadquote:Op woensdag 19 december 2007 10:43 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja, weet niet of het gelukt is hoor, maar heb het wel getracht te versturenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee eigelijk niet, zal vanavond ff kijken. kwist helemaal niet dat dat kon trouwens. via photochannel ?
Je bent toch niet misselijk door vanochtend he?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
1x per abbo heb ik er wel eens last van.. normaal niet zo erg maar nu klopt er niets van..
Maarja heb al 6 jaar Hi.. niets kan daar aan tippen eigenlijk..
En ik ben misselijk
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:20 schreef Sgele het volgende:
Pff ik moet volgende week gewoon werken(buiten de 1e en 2e kerstdag om natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
same herequote:Op woensdag 19 december 2007 11:20 schreef Sgele het volgende:
Pff ik moet volgende week gewoon werken(buiten de 1e en 2e kerstdag om natuurlijk)
En in die vakantie heb jij tijd om een nieuwe vriendin te zoekenquote:
heb je al wat gehoord over die 100mbit ??quote:Op woensdag 19 december 2007 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds chello (extreem), haal wel behoorlijke download![]()
(2.3 mb/sec)
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:22 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
![]()
Als ik me verveel ga ik misschien ook wel een dagje aan het werk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hahaha[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
[..]
![]()
Als ik me verveel ga ik misschien ook wel een dagje aan het werk...haha,ik vond je ineens zo toegewijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
[..]
![]()
Als ik me verveel ga ik misschien ook wel een dagje aan het werk...Die zag ik met m'n rare oog van mijlen ver aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
En toch lachen hè..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die zag ik met m'n rare oog van mijlen ver aankomen
oei, kheb je toch niet op ideeen gebracht met de goldstrike ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:25 schreef DeToXiC het volgende:
Flesje Goldstrike, lapdanceje of zo... Zo kom ik die dagen wel door...
Ja eigenlijk welquote:
Oliebol hier, vuurpijl daar...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:25 schreef DeToXiC het volgende:
Flesje Goldstrike, lapdanceje of zo... Zo kom ik die dagen wel door...
Ik had het ook kunnen verwachten hequote:
Nope helaas:quote:Op woensdag 19 december 2007 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je al wat gehoord over die 100mbit ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope helaas:
Maar hier een screen van mijn nieuwsgroepen: (was maar met 4 lijntjes, heb er 8 bij Eweka)geylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
[..]
Nope helaas:
Maar hier een screen van mijn nieuwsgroepen: (was maar met 4 lijntjes, heb er 8 bij Eweka)Netjes man! Wat voor pakket heb je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Daarom heb ik ook 2 Terrabite aan schijvenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Netjes man! Wat voor pakket heb je dan?
ik kan niet goed tegen sterke drank... dan ga ik total-loss altijd... lichtje uit... dus ik doe het niet zo vaak. Maar ik blijf proberenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oei, kheb je toch niet op ideeen gebracht met de goldstrike ?
Mja die sms onbeperkt is ook wel aantrekkelijk maar dan moet me gewone abbonement omlaag maarja dat vinden ze weer niet zo leuk..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HI vind ik ideaal
geen aparte rekningen voor sms of wat dan ook.
sterker: ik betaal 10 euro extra pm en ik sms onbeperkt :p
al aantal keer over de 400 smsjes per jaar Maand gezeten
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
Schud nooit uw Vifit met de dop eraf.
Foto's?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
nee joh gewoon nog steeds niet lekker, viel vanochtend wel mee..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent toch niet misselijk door vanochtend he?![]()
Bakje thee dan maar?
doet me denken aan oud collega die zakje mosterd ging schudden.... scheurde het zakje open, overal mosterdquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
mja ik bel ook genoeg om mn 25 euro aan te houden.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja die sms onbeperkt is ook wel aantrekkelijk maar dan moet me gewone abbonement omlaag maarja dat vinden ze weer niet zo leuk..
400 sms is voor mij niet zo moeilijk soms hoor
[..]
Nope helaas:
Maar hier een screen van mijn nieuwsgroepen: (was maar met 4 lijntjes, heb er 8 bij Eweka)Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom tot 2 MB...en dan houdt het echt op
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Held!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik kan niet goed tegen sterke drank... dan ga ik total-loss altijd... lichtje uit... dus ik doe het niet zo vaak. Maar ik blijf proberen
aaah kan gebeurenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik kan niet goed tegen sterke drank... dan ga ik total-loss altijd... lichtje uit... dus ik doe het niet zo vaak. Maar ik blijf proberen
Zekerquote:Op woensdag 19 december 2007 11:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had het ook kunnen verwachten he
Whahahaha. Ik zie het alweer voor mequote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
Netjes hoorquote:
Visualiseren enzoquote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whahahaha. Ik zie het alweer voor me![]()
. Alles onder de fitit
whahaha..sorry te komisch
Mja maar dan zou ik 35 euro kwijt zijn..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik bel ook genoeg om mn 25 euro aan te houden.
dus jah dan valt het mee
In een zwembad, wel origineel als je met laptop en al erin springtquote:Op woensdag 19 december 2007 11:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zeker. lijken me ook 3 plekken waar het meest logische is dat je kunt fok!ken. Fok!ken in een zwembad lijkt me namelijk weer wat minder.
Oja een internetcafe kan ook nogMaar die heb ik niet nodig
[..]
Nope helaas:
Maar hier een screen van mijn nieuwsgroepen: (was maar met 4 lijntjes, heb er 8 bij Eweka)wat bedoel je met die lijntjes ?? begrijp het niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hahahaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In een zwembad, wel origineel als je met laptop en al erin springt
Details...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hahaha...ja maar of je er dan nog iets aan hebt
is weer een andere vraag natuurlijk
Verbindingen / threads die hij heeft openstaan, 4 bij Chello en 8 bij Ewekaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je met die lijntjes ?? begrijp het niet helemaal
oefening baart kunst! kom op , je kan hetquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hoe krijg jij er trouwens 8 open bij Eweka? wat betaal jij per maand?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verbindingen / threads die hij heeft openstaan, 4 bij Chello en 8 bij Eweka
dus met torrents zijn dat er dan automatisch meer omdat het p2p is ? of zie ik dat verkeerdquote:Op woensdag 19 december 2007 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verbindingen / threads die hij heeft openstaan, 4 bij Chello en 8 bij Eweka
Niet echt te vergelijken denk ikquote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus met torrents zijn dat er dan automatisch meer omdat het p2p is ? of zie ik dat verkeerd
vast geen 7,50quote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe krijg jij er trouwens 8 open bij Eweka? wat betaal jij per maand?
Nee idd,quote:
Zit die jongen niet zo te pushenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oefening baart kunst! kom op , je kan het
Het is die combi van bier en sterke drank denk ik..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oefening baart kunst! kom op , je kan het
Whahahaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
mja... ik MOET dadelijk gaan lunche
anders wordt mn "zussie" boos :p
mja sorryquote:Op woensdag 19 december 2007 11:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zit die jongen niet zo te pushen
mja daar kan ik ook niet tegen. het is het een of de ander. anders ga ik idd ook op de standby standquote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Het is die combi van bier en sterke drank denk ik..
Jij zit opposites te luisteren?quote:
Nou, dan hebben we dat mysterie ook weer opgelost...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja daar kan ik ook niet tegen. het is het een of de ander. anders ga ik idd ook op de standby stand
geld was op!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef Sgele het volgende:
WTF... Charly Lownoise en Mental Theo hebben Wonderful Days opnieuw uitgebracht
denk wel dat je je handen vol hebt aan die fles goldstrike hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nou, dan hebben we dat mysterie ook weer opgelost...
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je moet niet zitten aan me Nikerrrrszzz!!
mja, is goede vriendin :dquote:
Goudvlokjes poepuhquote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk wel dat je je handen vol hebt aan die fles goldstrike hoor50 % enzo
Ik drink dat oook wel eens... maar dan doe ik altijd een spaatje blauw erbij, en dan smijt ik dat bijelkaar...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Sgele het volgende:
Stollie is trouwens Wodka
wonderfull days 2008 ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef Sgele het volgende:
WTF... Charly Lownoise en Mental Theo hebben Wonderful Days opnieuw uitgebracht
hmm met ijs ?? interessant.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Sgele het volgende:
Stollie is trouwens Wodka
Lach je me nou uitquote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whahahaha. Ik zie het alweer voor me![]()
. Alles onder de Vifit
whahaha..sorry te komisch
Nou dan moet je maar naar der luisteren hequote:Op woensdag 19 december 2007 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, is goede vriendin :d
is weer vriendin van oekomstige collega ....
we zijn elkaar voor grap broers en zussen gaan noemen, en is beetje uit hand gelopen
zo tegen de ouders: ja is broertje
ach jah
Eet zuh!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm met ijs ?? interessant.
nou ik doe eten gal8rz
Ja, alleen het einde viel een beetje tegen van Crysis. Dacht nou.. nu gaan we nog ff lekker knallen! Is het afgelopen...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering, ik moet echt ander werk zoeken als ik het zo hoor![]()
heb je crysis al uitgespeeld ? ik speel nu met een custom config op very highspeel nu ook op delta
ja wachten op crysis 2quote:Op woensdag 19 december 2007 11:58 schreef -Jewcookie- het volgende:
Zo benk weer. Kreeg net een nieuwe klant op bezoek die eigenlijk niet wist wat ie nou precies wil.. Heb je ook nix aan.
[..]
Ja, alleen het einde viel een beetje tegen van Crysis. Dacht nou.. nu gaan we nog ff lekker knallen! Is het afgelopen...
Ik ben niet zo'n de-fles-is-open-dus-moet-leeg drinker...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk wel dat je je handen vol hebt aan die fles goldstrike hoor50 % enzo
Delta?? Delta force ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wachten op crysis 2maar delta speelt veeeeel beter moet ik zeggen. en met die config, ziet het er gewoon realistisch uit. fotorealistisch
En dan tegen al je collega's zeggen dat het echt Vifit is en dat je niet op rare sites keek...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lach je me nou uit![]()
Bureau, telefoon, toetsenbord, muur, vloer, alles bedenkt met een streep vifit
Nee hoor lach je niet uitquote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lach je me nou uit![]()
Bureau, telefoon, toetsenbord, muur, vloer, alles bedenkt met een streep vifit
Nu maar even pauze
mja hier straat over lopen zie ik netquote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef Sgele het volgende:
Ik wil niet heel negatief doen, maar ik voel me een partij belabberd..ik heb niet eens zin om naar bakker Bart te wandelenEen kijken of ik hier iemand zo gek kan krijgen dat hij/zij voor me loopt
Duizelig? hier ook..volgens mij begint de koorts over te nemen nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:06 schreef diertjuh het volgende:
Hmm..dit is goed nieuws.
Die e-mail adressen moet vandaag af. Aanmaningen kan ik dan even laten liggen. Als ik moet overwerken dan krijg ik die uren die ik overwerk uitbetaald. Dat is wel goed nieuws.
Duizelig..hmm das niet helemaal goed.
Heb over kwartiertje pauze. En dat stomme asprientje helpt nietquote:Op woensdag 19 december 2007 12:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Duizelig? hier ook..volgens mij begint de koorts over te nemen nu.
Ga jij maar lekker wat eten ofzo...knap je vast van op
Asperines werken nooitquote:Op woensdag 19 december 2007 12:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb over kwartiertje pauze. En dat stomme asprientje helpt niet
Eet smakelijkquote:Op woensdag 19 december 2007 12:11 schreef -Jewcookie- het volgende:
Krijg honger van dat Bakker Bart verhaal.. Ga zo maar ff een tosti maken ofzo.. met ketchup hmmmmm
Die ruit ontdoei sproei dingen zijn echt handigquote:Op woensdag 19 december 2007 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
ok tijd om maar even naar het winkelcentrum te lopen (kan ik misschien gelijk ff krabber kopen voor autoof ruit ontdooier) anders heb ik vandaag nog pech
inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die ruit ontdoei sproei dingen zijn echt handig
ken ik niet. Meestal werken de asprientjes wel bij mij. Maar heb 1 of andere migraine aanval ofzo.. had ik gisteravond ook al dat ik ineens heel duizelig was en me licht voeldequote:Op woensdag 19 december 2007 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Asperines werken nooitCodaine zeg ik je!
(alhoewel ze bij mij nu ook niet werken
)
goedemiddag slaaphoofdquote:Op woensdag 19 december 2007 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Oja, Droxz en Lynda, het heeft weinig zin om me 's ochtends zó vroeg te bellen, ik slaap dan meestal nog
Da's nie zo handig danquote:Op woensdag 19 december 2007 12:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ken ik niet. Meestal werken de asprientjes wel bij mij. Maar heb 1 of andere migraine aanval ofzo.. had ik gisteravond ook al dat ik ineens heel duizelig was en me licht voelde
Dankje. Komt wel weer goedquote:Op woensdag 19 december 2007 12:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's nie zo handig danSterkte ermee!
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Oja, Droxz en Lynda, het heeft weinig zin om me 's ochtends zó vroeg te bellen, ik slaap dan meestal nog
Da's wel te hopen voor je jaquote:
Wat is er met m'n rug?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:22 schreef Bellerophon het volgende:
Back
Dude, die is echt te flauwquote:Op woensdag 19 december 2007 12:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat is er met m'n rug?(omg wat flauw
)
Sorry...da's de koorts ... ik zal later met wat scherpers komen...quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:26 schreef diertjuh het volgende:
Nou nu is de jongen die mij 'begeleidt'niet mee eens dat ik dus de e-mail adressen moet doen. Hij vindt dat ook de aanmaningen voorrang heeft enzo. Gaat hij straks weer overleggen met de baas. Sjonge dom gezeur.
Ik vindt het niet leuk
Met koorts moet je juist niet op Fok zitten, wat is dit toch? Het samenspannen van eigenwijze mensen?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry...da's de koorts ... ik zal later met wat scherpers komen...
Het blijft zo wel bezig, dat gezeur daarover zeg...quote:Op woensdag 19 december 2007 12:26 schreef diertjuh het volgende:
Nou nu is de jongen die mij 'begeleidt'niet mee eens dat ik dus de e-mail adressen moet doen. Hij vindt dat ook de aanmaningen voorrang heeft enzo. Gaat hij straks weer overleggen met de baas. Sjonge dom gezeur.
Ik vindt het niet leuk
Yeay dank je, en hoe gaat het met je duizeligheid?quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |