Dat klinkt zeker gek, maar vertel wat doet het?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...
Maar wel Lynda weer gezien![]()
WL, dit gaat gek klinken maar is wel eens een oplossing.
Pak een potloodgum, en gum de contactpunten van je geheugen
(tegen vettigheid ed.)
(tegen vettigheid ed.)quote:Op woensdag 19 december 2007 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker gek, maar vertel wat doet het?
yeahquote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...
Maar wel Lynda weer gezien![]()
WL, dit gaat gek klinken maar is wel eens een oplossing.
Pak een potloodgum, en gum de contactpunten van je geheugen
(tegen vettigheid ed.)
Succes!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
moet weer ff klusje doen, ben zo terug!
Ok, is ook wel logisch. Had er echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(tegen vettigheid ed.)![]()
Soms bij het plaatsen ed raak je die contact punten wel eens,
zodat er vettigheid/andere dingen op kunnen komen en dat vind je pc niet leuk zeg maar.
Haha hou die gedachte nu dan ook vast hequote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef lynda het volgende:
[..]
yeahdag is toch weer goed begonnen
Was er om kwart voor tien en JA Ik heb de dokter gebeldeerst om tien voor 9 tandarts en om tien voor half 12 dokter
![]()
Thee was ook lekker hoor
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
morge lynda
ehm 2mbit lijn heb ik, wel verlies jah maar goed. Geen zin om kabel naar boven te trekken
Gamen doe ik ook draadloos. Ping van 20 a 25 zit ik gemiddeld. Valt dus ook weer mee
zit er nu eigenlijk wel over te denken om de telefoonlijn die er nog ligt er af te halen en daarvoor een UTP neer te leggen.
Vroeger namelijk de modem op mijn kamer gehad, liep er dus vanaf meterkast een kabel naar boven, ligt er nu nog, maar is telefoonkabel.
quote:
tja, ik haal het ook alleen met nieuwsgroepen en ook niet altijdquote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoor
niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoor
2Mbit haal je max 230kb/s man.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ik haal het ook alleen met nieuwsgroepen en ook niet altijd
Normaal tussen de 400 en 500. maar regelmatig uitschieters naar 600
ik vind het niet erg
Que?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef -Jewcookie- het volgende:
(waar is mijn textopmaak shit gebleven??)
hehe, sorry maar toch is het zoquote:Op woensdag 19 december 2007 10:29 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
2Mbit haal je max 230kb/s man.
nope (of kpn moet weer een hoop verhogingen er tegen aan geflikkert hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:30 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen 2 Mbit maar meer.
Hmm in de avond toch nog wel?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moet nog wat kleine dingetjes doen... morgenmiddag vrij. en vrijdag klaar met dit project..
(misschien vanaf 2 jan. ex-GRTDOJW)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |