en je hebt een 20mbit lijn ?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
draadloos zit ik ook nog met ruim 600kb te downloaden (A)
Is ook snel ja, maar voor het downloaden blijf ik toch bij mijn kabel verbindingquote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
draadloos zit ik ook nog met ruim 600kb te downloaden (A)
Die is met een kabelquote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
I
maar sgele, de verbinding van sweex naar je eerste router is die ook draadloos of met kabel?
Anders even kijken of de WAN poorten wel 100mbit zijn
Lag bij het levenquote:
Mogguhquote:
Goeiemorgenquote:
Als ik met m'n laptop in de huiskamer ga zitten, kan ik met dezelfde snelheid downloaden als met kabel (1.5 tot 2 MB/s... Tele2 heeft lekker snel internetquote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is ook snel ja, maar voor het downloaden blijf ik toch bij mijn kabel verbinding
Daar is toch niets fuck's aanquote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
We hebben vorige week al onze deadlines weggewerkt
Dus....?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
Iedereen zo zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik met m'n laptop in de huiskamer ga zitten, kan ik met dezelfde snelheid downloaden als met kabel (1.5 tot 2 MB/s... Tele2 heeft lekker snel internet)
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Als je meerdere geheugenmodules hebt moet je er anders is 1 eruit halen
er zit 4x1gb in. ff kijken vanavond .
Ja en?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
hahaha, was je thee nog lekker?quote:
Dat klinkt zeker gek, maar vertel wat doet het?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...
Maar wel Lynda weer gezien![]()
WL, dit gaat gek klinken maar is wel eens een oplossing.
Pak een potloodgum, en gum de contactpunten van je geheugen
(tegen vettigheid ed.)
(tegen vettigheid ed.)quote:Op woensdag 19 december 2007 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker gek, maar vertel wat doet het?
yeahquote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...
Maar wel Lynda weer gezien![]()
WL, dit gaat gek klinken maar is wel eens een oplossing.
Pak een potloodgum, en gum de contactpunten van je geheugen
(tegen vettigheid ed.)
Succes!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
moet weer ff klusje doen, ben zo terug!
Ok, is ook wel logisch. Had er echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(tegen vettigheid ed.)![]()
Soms bij het plaatsen ed raak je die contact punten wel eens,
zodat er vettigheid/andere dingen op kunnen komen en dat vind je pc niet leuk zeg maar.
Haha hou die gedachte nu dan ook vast hequote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef lynda het volgende:
[..]
yeahdag is toch weer goed begonnen
Was er om kwart voor tien en JA Ik heb de dokter gebeldeerst om tien voor 9 tandarts en om tien voor half 12 dokter
![]()
Thee was ook lekker hoor
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
morge lynda
ehm 2mbit lijn heb ik, wel verlies jah maar goed. Geen zin om kabel naar boven te trekken
Gamen doe ik ook draadloos. Ping van 20 a 25 zit ik gemiddeld. Valt dus ook weer mee
zit er nu eigenlijk wel over te denken om de telefoonlijn die er nog ligt er af te halen en daarvoor een UTP neer te leggen.
Vroeger namelijk de modem op mijn kamer gehad, liep er dus vanaf meterkast een kabel naar boven, ligt er nu nog, maar is telefoonkabel.
quote:
tja, ik haal het ook alleen met nieuwsgroepen en ook niet altijdquote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoor
niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |