neuh ik wou 1tje maken. Was al bezig en toen zag ik dat Beller al had gedaanquote:Op woensdag 19 december 2007 09:22 schreef Sgele het volgende:
Duurde lang...zat iedereen te wachten tot er eentje geopend werd?![]()
SLAM FM it is... daar had ik nog niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 19 december 2007 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
Maar Q-Music, serieus![]()
538 is trouwens ook niks, Evers is het toch? Die is zo ontzettend gemaakt grappig
Sorryquote:Op woensdag 19 december 2007 09:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh ik wou 1tje maken. Was al bezig en toen zag ik dat Beller al had gedaan
No thanksquote:
Iets voor in de OPquote:Op woensdag 19 december 2007 09:25 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb nog nooit een GRTDOJW-topic geopend
Wel leuk, maar toen het nog ID&T radio was, dat was pas muziek!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
SLAM FM it is... daar had ik nog niet bij stil gestaan
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
Maar Q-Music, serieus![]()
538 is trouwens ook niks, Evers is het toch? Die is zo ontzettend gemaakt grappig
Ik ook nog nietquote:Op woensdag 19 december 2007 09:25 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb nog nooit een GRTDOJW-topic geopend
Ik kan me ook wel betere manieren bedenken om wakker te wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:27 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je bedoelt Edwin "HAHAHAHA!!" Evers?![]()
Die heb ik op mijn wekkerradio, elke ochtend weer zwaar over de zeik wakker...van dat gelach
Als ik er dan benquote:Op woensdag 19 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry![]()
De volgende is voor jou
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ook nog nietMaar dat komt nog wel
En dan heb je ook nog twee van die andere infantiele figuren ernaast, lees zijn sidekicksquote:Op woensdag 19 december 2007 09:27 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je bedoelt Edwin "HAHAHAHA!!" Evers?![]()
Die heb ik op mijn wekkerradio, elke ochtend weer zwaar over de zeik wakker...van dat gelach
Asprientje?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als ik er dan ben. Ik had nog extra gekeken om een dubbele te voorkomen en toen ineens zeg ik daar een nieuwe staan. Dus toen deed ik *klik* weg*. maar heb hoofdpijn en geen zin
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel betere manieren bedenken om wakker te worden
En er is altijd een van die sidekicks bij een discussie of een stelling 'tegen'... krijg je een semi-intellectuele discussiequote:Op woensdag 19 december 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog twee van die andere infantiele figuren ernaast, lees zijn sidekicks
Ja! Dus ik ben niet de enige die denkt dat, dat gewoon zijn functie is... tegen elke stelling aan schoppen of het eens zijn als de rest er tegen is.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
En er is altijd een van die sidekicks bij een discussie of een stelling 'tegen'... krijg je een semi-intellectuele discussie
Eigenwijs enzo was het he?quote:
Of zijn wij nu zo slim...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja! Dus ik ben niet de enige die denkt dat, dat gewoon zijn functie is... tegen elke stelling aan schoppen of het eens zijn als de rest er tegen is.
Uiteraard!quote:
Denk dat er dan 1 module kapot is, hoop dat het je vanavond luktquote:Op woensdag 19 december 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Als je meerdere geheugenmodules hebt moet je er anders is 1 eruit halen
er zit 4x1gb in. ff kijken vanavond .
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
ik moet verhuizen naar andere werkplek en daar kan ik waarschijnlijk niet op fok!
dus spreek jullie vanmiddag wel weer.....
mja hoop het ook. is weer gestress zoquote:Op woensdag 19 december 2007 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk dat er dan 1 module kapot is, hoop dat het je vanavond lukt
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
ik moet verhuizen naar andere werkplek en daar kan ik waarschijnlijk niet op fok!
Heb je hier anders wat aan?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja hoop het ook. is weer gestress zo
Doei doeiquote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
Por Que?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Sgele het volgende:
Trouwens..nu we hier lekker IT-erig bezig zijn...Heeft er iemand verstand van WiFI?
bedankt ieder geval, maar heb zon idee dat die programmas niet werken.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je hier anders wat aan?
http://www.testmyhardware.com/
Heb wel is een programma gehad dat wel werkte, stond alleen op een floppyquote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedankt ieder geval, maar heb zon idee dat die programmas niet werken.
Kan die sweex die snelheid wel aan?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef Sgele het volgende:
Probleempje thuis
WiFI router/modem in de huiskamer. Afstand naar de computer kamer is te groot voor een goede verbinding. Nu heb ik er een oud Sweex routertje tussengehangen. (kabel uit Modem huiskamer, doorgetrokken naar andere kamer). DHCP in die sweex uitgezet, en hij maakt een tweede verbinding aan. Dat is niet zo erg...alleen is die maar 11 Mbit ipv 54
Jep, het is een 54MBit dingeske....quote:Op woensdag 19 december 2007 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan die sweex die snelheid wel aan?
Maar was een switch of een hub niet voldoende dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep, het is een 54MBit dingeske....
aan je pc kan je gewoon het beste kabel gebruikenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:00 schreef Sgele het volgende:
Het moet wel draadloos he? Ik wil geen kabels meer aan m'n pc's en laptop hebben om te kunnen interpretten
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
aan je pc kan je gewoon het beste kabel gebruikenje ziet het toch niet
Laptop, MDA, Wii zijn allen draadloos. Maar mijn download heeft natuurlijk kabel. Draadloos is wel handig maar haalt het qua snelheid nooit bij kabelquote:Op woensdag 19 december 2007 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
aan je pc kan je gewoon het beste kabel gebruikenje ziet het toch niet
draadloos zit ik ook nog met ruim 600kb te downloaden (A)quote:Op woensdag 19 december 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laptop, MDA, Wii zijn allen draadloos. Maar mijn download heeft natuurlijk kabel. Draadloos is wel handig maar haalt het qua snelheid nooit bij kabel
gamen ook nietquote:Op woensdag 19 december 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laptop, MDA, Wii zijn allen draadloos. Maar mijn download heeft natuurlijk kabel. Draadloos is wel handig maar haalt het qua snelheid nooit bij kabel
Ik ga toch liever voor mijn eigen cd's, dat is het bestequote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb thuis ook echt ALLES draadloos
zelfs draadloze printserver
heb door het gehele huis voldoende bereik, zelfs op zolder
Experia box van KPNgoed ding
maar sgele, de verbinding van sweex naar je eerste router is die ook draadloos of met kabel?
Anders even kijken of de WAN poorten wel 100mbit zijn
Zo, database in de kopie stand, over 34 min op laptop, dan maken, dan weer terug kopieren .....
Hopen dat het dan werkt.
en:
In de file naar Qmusic geluisterdFoute uur was weer goed
Q vind ik wel goede zender hoor ... lekker afwisselnede muziek enzo ...
en je hebt een 20mbit lijn ?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
draadloos zit ik ook nog met ruim 600kb te downloaden (A)
Is ook snel ja, maar voor het downloaden blijf ik toch bij mijn kabel verbindingquote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
draadloos zit ik ook nog met ruim 600kb te downloaden (A)
Die is met een kabelquote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
I
maar sgele, de verbinding van sweex naar je eerste router is die ook draadloos of met kabel?
Anders even kijken of de WAN poorten wel 100mbit zijn
Lag bij het levenquote:
Mogguhquote:
Goeiemorgenquote:
Als ik met m'n laptop in de huiskamer ga zitten, kan ik met dezelfde snelheid downloaden als met kabel (1.5 tot 2 MB/s... Tele2 heeft lekker snel internetquote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is ook snel ja, maar voor het downloaden blijf ik toch bij mijn kabel verbinding
Daar is toch niets fuck's aanquote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
We hebben vorige week al onze deadlines weggewerkt
Dus....?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
Iedereen zo zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik met m'n laptop in de huiskamer ga zitten, kan ik met dezelfde snelheid downloaden als met kabel (1.5 tot 2 MB/s... Tele2 heeft lekker snel internet)
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Als je meerdere geheugenmodules hebt moet je er anders is 1 eruit halen
er zit 4x1gb in. ff kijken vanavond .
Ja en?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
hahaha, was je thee nog lekker?quote:
Dat klinkt zeker gek, maar vertel wat doet het?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...
Maar wel Lynda weer gezien![]()
WL, dit gaat gek klinken maar is wel eens een oplossing.
Pak een potloodgum, en gum de contactpunten van je geheugen
(tegen vettigheid ed.)
(tegen vettigheid ed.)quote:Op woensdag 19 december 2007 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker gek, maar vertel wat doet het?
yeahquote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...
Maar wel Lynda weer gezien![]()
WL, dit gaat gek klinken maar is wel eens een oplossing.
Pak een potloodgum, en gum de contactpunten van je geheugen
(tegen vettigheid ed.)
Succes!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
moet weer ff klusje doen, ben zo terug!
Ok, is ook wel logisch. Had er echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(tegen vettigheid ed.)![]()
Soms bij het plaatsen ed raak je die contact punten wel eens,
zodat er vettigheid/andere dingen op kunnen komen en dat vind je pc niet leuk zeg maar.
Haha hou die gedachte nu dan ook vast hequote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef lynda het volgende:
[..]
yeahdag is toch weer goed begonnen
Was er om kwart voor tien en JA Ik heb de dokter gebeldeerst om tien voor 9 tandarts en om tien voor half 12 dokter
![]()
Thee was ook lekker hoor
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
morge lynda
ehm 2mbit lijn heb ik, wel verlies jah maar goed. Geen zin om kabel naar boven te trekken
Gamen doe ik ook draadloos. Ping van 20 a 25 zit ik gemiddeld. Valt dus ook weer mee
zit er nu eigenlijk wel over te denken om de telefoonlijn die er nog ligt er af te halen en daarvoor een UTP neer te leggen.
Vroeger namelijk de modem op mijn kamer gehad, liep er dus vanaf meterkast een kabel naar boven, ligt er nu nog, maar is telefoonkabel.
quote:
tja, ik haal het ook alleen met nieuwsgroepen en ook niet altijdquote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoor
niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met een 2mbit lijn haal je echt geen 600kb a sec hoor
2Mbit haal je max 230kb/s man.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ik haal het ook alleen met nieuwsgroepen en ook niet altijd
Normaal tussen de 400 en 500. maar regelmatig uitschieters naar 600
ik vind het niet erg
Que?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef -Jewcookie- het volgende:
(waar is mijn textopmaak shit gebleven??)
hehe, sorry maar toch is het zoquote:Op woensdag 19 december 2007 10:29 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
2Mbit haal je max 230kb/s man.
nope (of kpn moet weer een hoop verhogingen er tegen aan geflikkert hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:30 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen 2 Mbit maar meer.
Hmm in de avond toch nog wel?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moet nog wat kleine dingetjes doen... morgenmiddag vrij. en vrijdag klaar met dit project..
(misschien vanaf 2 jan. ex-GRTDOJW)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |