Maar was een switch of een hub niet voldoende dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep, het is een 54MBit dingeske....
aan je pc kan je gewoon het beste kabel gebruikenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:00 schreef Sgele het volgende:
Het moet wel draadloos he? Ik wil geen kabels meer aan m'n pc's en laptop hebben om te kunnen interpretten
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
aan je pc kan je gewoon het beste kabel gebruikenje ziet het toch niet
Laptop, MDA, Wii zijn allen draadloos. Maar mijn download heeft natuurlijk kabel. Draadloos is wel handig maar haalt het qua snelheid nooit bij kabelquote:Op woensdag 19 december 2007 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
aan je pc kan je gewoon het beste kabel gebruikenje ziet het toch niet
draadloos zit ik ook nog met ruim 600kb te downloaden (A)quote:Op woensdag 19 december 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laptop, MDA, Wii zijn allen draadloos. Maar mijn download heeft natuurlijk kabel. Draadloos is wel handig maar haalt het qua snelheid nooit bij kabel
gamen ook nietquote:Op woensdag 19 december 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laptop, MDA, Wii zijn allen draadloos. Maar mijn download heeft natuurlijk kabel. Draadloos is wel handig maar haalt het qua snelheid nooit bij kabel
Ik ga toch liever voor mijn eigen cd's, dat is het bestequote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb thuis ook echt ALLES draadloos
zelfs draadloze printserver
heb door het gehele huis voldoende bereik, zelfs op zolder
Experia box van KPNgoed ding
maar sgele, de verbinding van sweex naar je eerste router is die ook draadloos of met kabel?
Anders even kijken of de WAN poorten wel 100mbit zijn
Zo, database in de kopie stand, over 34 min op laptop, dan maken, dan weer terug kopieren .....
Hopen dat het dan werkt.
en:
In de file naar Qmusic geluisterdFoute uur was weer goed
Q vind ik wel goede zender hoor ... lekker afwisselnede muziek enzo ...
en je hebt een 20mbit lijn ?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
draadloos zit ik ook nog met ruim 600kb te downloaden (A)
Is ook snel ja, maar voor het downloaden blijf ik toch bij mijn kabel verbindingquote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
draadloos zit ik ook nog met ruim 600kb te downloaden (A)
Die is met een kabelquote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
I
maar sgele, de verbinding van sweex naar je eerste router is die ook draadloos of met kabel?
Anders even kijken of de WAN poorten wel 100mbit zijn
Lag bij het levenquote:
Mogguhquote:
Goeiemorgenquote:
Als ik met m'n laptop in de huiskamer ga zitten, kan ik met dezelfde snelheid downloaden als met kabel (1.5 tot 2 MB/s... Tele2 heeft lekker snel internetquote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is ook snel ja, maar voor het downloaden blijf ik toch bij mijn kabel verbinding
Daar is toch niets fuck's aanquote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
We hebben vorige week al onze deadlines weggewerkt
Dus....?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
Iedereen zo zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik met m'n laptop in de huiskamer ga zitten, kan ik met dezelfde snelheid downloaden als met kabel (1.5 tot 2 MB/s... Tele2 heeft lekker snel internet)
p.s Goede morgen, door die kut NS weer eens te laat ...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Als je meerdere geheugenmodules hebt moet je er anders is 1 eruit halen
er zit 4x1gb in. ff kijken vanavond .
Ja en?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
FUCK!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |